You are not logged in.
Paska tekelehän toi on.
Respalainen käveli mielenosoituksellisesti ulos, koska soitan Bananaramaa ![]()
[quote:2f351c7fd7="Pilke"]
En vieläkään oikeen tiedä tykkäänkö tästä. Aina kun alkaa, niin kuulostaa pirun hyvältä, mut se menee ohi.
*[/quote:2f351c7fd7]
Monen monta kertaa oon koittanut tykätä, ja pari kertaa omistanukin (kerran vinyylinä, tokan kerran laajennettuna cd-painoksena), mutta ei uppoa, olkoon kuinka kova klassikko tahansa. Ei voi mitään... 
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

ei tää nyt oikein uppoa mut kuunnellaan kuitenkin loppuun asti.

This must be what jail / I will scratch

Jex Thothia.
Sent from my iPhone 16
Uutta Earth Crisistä ![]()
Sent from my iPhone 16
Uutta Earth Crisistä
VEEEEEEEGAN!
FOR LIFE!
VEEEEEEEGAN!
TO THE DEATH!

Sent from my iPhone 16

Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.

Sent from my iPhone 16
kuulostaa paremmalta kuin untrue
Tämä siis uutta Crippled Black Phoenixia. Tuplalevystä toinen "Night Raider" on aivan helvetin hyvää. POST-ROCK ISN'T DEAD!!
Sent from my iPhone 16
Pitbull Terrorist - White House Tapes EP
Sent from my iPhone 16
Uutta Ristoa. Ei kuulosta kummoiselta.
Sent from my iPhone 16
Battant. Ei oikein meinaa lähtee. :?
Edit: Ja sitten tulikin ihan menevä biisi Human Rug. Annetaan vielä näille mahdollisuus. ![]()
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan 
Tom Waits - Tom Traubert's Blues (Four Sheets To The Wind In Copenhagen)
Ei vittu mikä biisi tää olikaan 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Nyt vuorossa Fanfarla. Otin siis what.cd:stä tän vuoden levyjä sun muita koekuunteluun. Eka olin, että "voi vittu, tää laahaa ku Beirut". Sitten meno koveni hetkeks, mutta vieläki melko ankeaa. Pistetään taas edittiä, jos muuttuu paremmaks. 
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan 
the wire - outdoor miner
tätä tuli joskus nappulana kuunneltua joltain epämääräiseltä punk-kokikselta paljonkin, mutta taitaa olla edelleen ainoa kuulemani biisi tältä bändiltä 
[quote:30a1ef7e41="maloun"]the wire - outdoor miner
tätä tuli joskus nappulana kuunneltua joltain epämääräiseltä punk-kokikselta paljonkin, mutta taitaa olla edelleen ainoa kuulemani biisi tältä bändiltä
[/quote:30a1ef7e41]
Nyt Chairs Missing kuunteluun siitä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:9923fcf6a1="Bricolage"][quote:9923fcf6a1="maloun"]the wire - outdoor miner
[/quote:9923fcf6a1]
Nyt Chairs Missing kuunteluun siitä.[/quote:9923fcf6a1]täytynee ottaa neuvosta vaari 
[quote:626c5a630e="Tomsk"]Tämä siis uutta Crippled Black Phoenixia. Tuplalevystä toinen "Night Raider" on aivan helvetin hyvää. POST-ROCK ISN'T DEAD!!
[/quote:626c5a630e]
on muuten hieno kansi ![]()

[quote:46bd6f0a24="Bricolage"]Tom Waits - Tom Traubert's Blues (Four Sheets To The Wind In Copenhagen)
[/quote:46bd6f0a24]
ON ON ON ON ON ON ON ON
Waitsin parhaita. Kyseenalaisiin mielipiteisiin nämä, mutta tuon levyn jälkeen alkoikin alamäki. Vitun roskakorirummut on kohta 30 vuotta ollut merkkinä Waitsin "taiteellisesta uudelleensyntymästä". Lisää lauluja baareista ja huorista kiitos! ![]()
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:8a80c23767="Neuvostoliitto"][quote:8a80c23767="Bricolage"]Tom Waits - Tom Traubert's Blues (Four Sheets To The Wind In Copenhagen)
[/quote:8a80c23767]
ON ON ON ON ON ON ON ON
Waitsin parhaita. Kyseenalaisiin mielipiteisiin nämä, mutta tuon levyn jälkeen alkoikin alamäki. Vitun roskakorirummut on kohta 30 vuotta ollut merkkinä Waitsin "taiteellisesta uudelleensyntymästä". Lisää lauluja baareista ja huorista kiitos!
[/quote:8a80c23767]
Kyseenalaisiin kyllä. Mulla menee Waitsin horoviskikausi ja kaatismutanttikausi ihan yhtä hyvin
Ja illan lopuksi Robert Wyattin Sea Song. Ollapa tuollainen ääni!

Sent from my iPhone 16