You are not logged in.
Ennakkoklubi on tulossa, Röyhkä&Rätti&Lehtiharava, Pintit ja Laivueen h0m0t.
http://www.facebook.com/event.php?eid=62854540774
Itse tapahtumakin on tulossa:
http://www.facebook.com/event.php?eid=46692352793
Tosin vielä ei oo esiintyjälista julkistettu, mutta voin sanoa, että on kyllä sellaista settiä luvassa, että helposti parhaita päräytyksiä vuosiin. Jo tällä hetkellä pesee helposti viime vuosien ohjelmiston ja vielä on hyviä pörinöitä kiinnittämättä. Tosin te ootte kyllä niin nihkeitä, että ootte kuitenkin, että "nää on niin nähty jo" tai sitten "jotain vitun surinademobändejä, ketään ei kiinnosta", joten vaan teille.
Opettelepa laittamaan toimivia linkkejä.
2 bändiä taidan tietää, kummallekin jos tulevat
koitetaan soittaa lutakossa mahollisimman lyhyt setti että päästään pääasiaan eli joraamaan leppäsen varmaakin varmemman biitin tahtiin
no jos iänikuiset vihreitä äänestävien neliörillinutipäitten electrot ja/tai polvisukkapopit on siivottu vittuun niin tuskin tarvii nostaa :center:iä. muutoin kyllä.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
no jos iänikuiset vihreitä äänestävien neliörillinutipäitten electrot ja/tai polvisukkapopit on siivottu vittuun niin tuskin tarvii nostaa :center:iä. muutoin kyllä.
tälle vahvalle avautumiselle
Ei voi olla yhtään hyvä, koska yksikään mun suomi-reggaebändi ei ole siellä soittamassa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ei voi olla yhtään hyvä, koska yksikään mun suomi-reggaebändi ei ole siellä soittamassa.
Jukka-Poika Tolonen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ai niin, on noilla virallisetkin sivut, mutta ei vielä kauheesti oo infoo. Varman ens viikolla vois pompsahtaa lopullinen ohjelmisto nettiin.
Jo tällä hetkellä pesee helposti viime vuosien ohjelmiston ja vielä on hyviä pörinöitä kiinnittämättä.
NO tuo ei ihan hirveesti tuu vaatimaan.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Pari vuotta sitten olin toisena päivänä mennä ihan paikalle asti.
2005 tai 2006 olit kans. Olit juuri nähnyt Sideways-elokuvan.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Toivottavasti tänä vuonna olis syytä mennä tuonne. Mutta fassu on kyl oikeassa, mieluummin jotain vittuilua ja härskiä urpoilua.
Jyväskylässä 17.-18.4. järjestettävä Jyrock on varmistanut suuren osan esiintyjistään.
Esiintyjiin kuuluu mm.
Dolphin (RUS),
Cheese People (RUS),
Twiggy Frostbite (SWE),
Regina,
Joensuu1685,
Aavikko,
The Valkyrians
Anssi8000 & Maria Stereo,
The Nancy Wha,
Plain Ride,
Kap Kap,
Cats on Fire,
Äänijännite ja
The Wrecking Queens.
Menetetty peli
Mjoo... oishan se siistiä nähä Aavikot ja Plain Ridet taas pitkästä aikaa. Ehkä tän vuotinen jyrokki menis enemmän hulinan ku festarin perässä.
Noi ulkkarit ei kerro mulle mitään. Nimet on ainakin hirveitä. Ryssädiskoo?
Älä päästä painiks sitä
Näinköhän jaksais vaivautua Aavikkoa katsomaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Näinköhän jaksais vaivautua Aavikkoa katsomaan.
Tuumasin justiinsa näin.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Eipä o Jyrockissa vieläkään koskaan tullu käytyä.
edit: sen verta tyyristä toi matkustaminenkin ilman opiskelijaalennusta, ettei ihan ilman kunnon hulinoita viitikään.
no saahan sitä auton vuokrattua kyllä.
höh, tiesin kaikki parhaat.
no, onhan plain riden, aavikon ja joensuun näkeminen kivaa. ja pari noista kiinnostaa ehkä vähän.
ja toki pääsen ilmasex sisään
"Ihan kiva". Pitääpä ujuttautua tekemään reportaasia tai keikkaäänityksiä, jos ne huolii.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Dolphin (RUS),
Aavikko,
The Valkyrians
Näille iso
Regina,
Joensuu1685,
Anssi8000 & Maria Stereo,
The Nancy Wha,
Plain Ride,
Kap Kap,
Cats on Fire,
Äänijännite
Näille varovainen
Cheese People (RUS),
Twiggy Frostbite (SWE),
The Wrecking Queens.
Ja näistä lopuista mulle ei oikeestaan oo mielipidettä kuin se, että Twiggy on vähän whatever ainakin myspaces.
No joo, empä tiijä tuleeko lähdettyä.
Miksi peukuttaa jotain The Nancy Wha:ta
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jyrkkä ei. En tule.
Oikeastaan olis ihan kiva kävästä jykylässä hulinoimassa mut on töitä.
Sent from my iPhone 16
[quote:ff5eed7ae5="Ulvis"]Pari vuotta sitten olin toisena päivänä mennä ihan paikalle asti.
2005 tai 2006 olit kans. [/quote:ff5eed7ae5]
No haloo olis hei kandenu olla -92: VHK, Liimanarina, Sweetheart, Leo Bugariloves (kolmelta viimeksi mainitulta levynjulkkarikeikatki hei)
eiks aavikolta ollut plätty tulossa, eli varmaan jonkinmoista kiertuetta pukkaisi sitten kanssa joskus tässä?
näin on.
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
* 02.04 Lahti, Torvi
* 03.04 Tampere, Klubi
* 08.04 Kuopio, Henry's Pub
* 09.04 Joensuu, Karjalantalon Kellari
* 12.04 Pori, Bar Kino
* 15.04 Helsinki, Tavastia
* 17.04 Ilokivi, Jyrock
* 18.04 Turku, Klubi
* 23.04 Oulu, 45special
* 24.04 Raahe, Gina
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Olis kyllä kiva käydä edes kerran eläessään Jykylässä. Mutta ei oikein saa motivaatiota kasaan, jos kaikki bändit on nähty tai nähtävissä täällä moneen kertaan...
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
PASKAA
joo näköjään tullu lisää bändejä, mutta yksikään niistä ei kyllä kiinnosta minua. :?
En oo tuota uusinta venäläistä vielä kuunnellu, mutta kuvaus oli ainakin ihan mielenkiintonen.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan