You are not logged in.
[quote:afe253977a="psykokarkki"]plääh pimppatilausta pitkämieheen, tosin konkurssi 2009 [/quote:afe253977a]
Pistin tilaten jonkin verran näitä. En tiä yhtään koska tulee.
Noita K-julkaisuja tulee Pitkämieheen n. vähän reilun viikon päästä. Paketti lähtee jenkeistä maanantaina.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:01f6ec8c60="forssto"][quote:01f6ec8c60="psykokarkki"]plääh pimppatilausta pitkämieheen, tosin konkurssi 2009 [/quote:01f6ec8c60]
Pistin tilaten jonkin verran näitä. En tiä yhtään koska tulee.[/quote:01f6ec8c60]
Noita K-julkaisuja tulee Pitkämieheen n. vähän reilun viikon päästä. Paketti lähtee jenkeistä maanantaina.
Mitäs mitäs, muitakin K-levyjä kuin Beat Happeningin deby?
Olihan se melkoinen häppeninki aikoinaan, vaikkei montaa pistettä viisuissa saanutkaan
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Mitäs mitäs, muitakin K-levyjä kuin Beat Happeningin deby?
Nää tulee:
beat happening "music to climb..." cd
Beat Happening "jamboree" cd
Beat Happening s/t lp
beat happening s/t cd
Beat Happening "you turn me on" cd
All Girl Summer Fun Band s/t cd
chicks on speed "the rereleases of..." cd
Saturday Looks Good To Me "fill up the..." cd
Saturday Looks Good To Me "fill up the..." lp
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:3121abee31="stratum"]Mitäs mitäs, muitakin K-levyjä kuin Beat Happeningin deby?[/quote:3121abee31]
Nää tulee:
beat happening "music to climb..." cd
Beat Happening "jamboree" cd
Beat Happening s/t lp
beat happening s/t cd
Beat Happening "you turn me on" cd
All Girl Summer Fun Band s/t cd
chicks on speed "the rereleases of..." cd
Saturday Looks Good To Me "fill up the..." cd
Saturday Looks Good To Me "fill up the..." lp
Minkä verran noille Beat Happening cd:ille kertyy hintaa?
Yhden kuuntelun perusteella ei pärjää Jamboree Black Candylle
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Yxs kaveri tästä aina höpötti aikoinaan...
Mutta jos ostan yhden levyn näiltä niin mikäs se kannais sitten olla? Olixs uusinnat myös älppärinä?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:700526268d="Joe Caligula"]Yxs kaveri tästä aina höpötti aikoinaan...
Mutta jos ostan yhden levyn näiltä niin mikäs se kannais sitten olla? Olixs uusinnat myös älppärinä?[/quote:700526268d]
Debyllä on aika hyvä aloittaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:edcd9c5bb2="hrmunoita"][quote:edcd9c5bb2="Joe Caligula"]Yxs kaveri tästä aina höpötti aikoinaan...
Mutta jos ostan yhden levyn näiltä niin mikäs se kannais sitten olla? Olixs uusinnat myös älppärinä?[/quote:edcd9c5bb2]
Debyllä on aika hyvä aloittaa.[/quote:edcd9c5bb2]
Black Candy toimi mulle. Erittäin tiivis, toimiva ja vahva matsku.
Jamboreen vika biisi oli kyllä ässädässä heti ekalla kuuntelulla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Ja hehee, vaimo sano et tää kuulostaa just sellaselta että Joe vois kuunnella
Multa kerran kuunneltu deby 12 eurolla
Multa kerran kuunneltu deby 12 eurolla
Voisit heittää ton sen devarin tilalle
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Debyytti on loppujen lopuksi aika erilainen kuin muut levyt. Ainoastaan alkuperäinen painos toimisi järkevänä pakettina. Myöhemmät painokset tekee levystä epätasaisen kokoelmalevyn. Kaikki muut levyt onkin sitten kokonaisuutena loistavia (Jamboree tosin ehkä heikoin), mutta jos yksi levy pitäisi valita jota jaksaa aina vaan hehkuttaa, niin se olisi You turn me on. Tiger Trap
Debyytti on loppujen lopuksi aika erilainen kuin muut levyt. Ainoastaan alkuperäinen painos toimisi järkevänä pakettina. Myöhemmät painokset tekee levystä epätasaisen kokoelmalevyn. Kaikki muut levyt onkin sitten kokonaisuutena loistavia (Jamboree tosin ehkä heikoin), mutta jos yksi levy pitäisi valita jota jaksaa aina vaan hehkuttaa, niin se olisi You turn me on. Tiger Trap
Aika lailla sama. Black Candy ja Dreamy ei myöskään ole huonoja lähtökohtia. Pitäis kuunnella tosin enemmän, en voi vielä taata kestävyyttä You Turn Me On kuulostaa parinkymmenen kuuntelun jälkeen yhä kuin uudelta.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
^^^^Missä pelaa yhteinen linja
You Turn Me On tai Black Candy.
(debyä en oo vieläkään kuullu )
This must be what jail / I will scratch
Samaa mieltä ihan kaikesta.
Saisipa tuon debyytin tosiaan alkuperäisenä versiona. Voisi hätävaraksi poltella vaikka cd:lle.
Pitkämiehestä löytyy nyt Dreamy ja You Turn Me On vinyyyyyyyylinä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:578ee30011="hrmunoita"]Pitkämiehestä löytyy nyt Dreamy ja You Turn Me On vinyyyyyyyylinä.[/quote:578ee30011]
Onkohan vielä lauantaina jälellä ku sillon on levykauppakierrokseni.
Jaa-a. Noita tuli vain 2kpl kumpaakin. Ja mietin täs just, et pitäiskö ottaa itelleen vaik cd:nä löytyykin jo.
Calvin oli taas täällä. On se hassu janari..ex-kämppis vieläkin vihastunut janarista joka jättää ikkunat auki eikä vedä vessaa. Twitterissä. You're fuckin' out!
Unohdin kysyä mitä tykkäs noitalinnasta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ylös!
indian summeria oon tässä viime aikoina taas diggaillu ja tajusin et eihän mulla oo paljon yhtään näiden levyjä, pitäis varmaan hankkia, jamboree ja you turn me on vois ainakin olla hyviä, mistä irtois halvalla?
ylös!
indian summeria oon tässä viime aikoina taas diggaillu ja tajusin et eihän mulla oo paljon yhtään näiden levyjä, pitäis varmaan hankkia, jamboree ja you turn me on vois ainakin olla hyviä, mistä irtois halvalla?
Suoraan K:lta?
Kyllä Dreamykin pitää ostaa. Bändin paras levy! Ei tosin ole tietoa, mista nuo sais halvimmalla. Omani taisin ostaa aikoinaan tomitarmolta huuto.netistä.
edit: kerrankin jätin lainaamatta ja samointein vaihtui sivu.
Last edited by jn85 (19.11.2012 22:14)
ilmankos ei tätäkään löytynyt kun taannoin etsin. en muista enää mihin spämmäsin tiedon uudesta vinyyliboksista