You are not logged in.
Kyllä Barry Manilowin alkuperänen (?) versio on kuitenkin aika ässä - en voi mitenkään nähä jonkun suomalaisen tyypin tai ylipäätään kenenkään versiota parempana. Eri kontekstissa ehkä mut...ei.
Niinhän sitä luulisi, mutta... Kuju on Kuju. Se vaan vetää paremmin. Barryn biisihän se on, eikä siinä ole mitään vikaa, mutta Kuju vetää paremmin, hence: Hyttinen voittaa.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ei...Artsy mun mielestä totes hyvin täällä jossain, että monet suomi-iskelmäversiot on parempia kuin monet alkuperäset, taustoiltaan ja muutenkin, mutta kyllähän nyt jollain Barry Manilowilla oli homma ja näkemys aika hyvin kohdallaan. Toi biisihän on suunnilleen yhtä kuin mies itse.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei...Artsy mun mielestä totes hyvin täällä jossain, että monet suomi-iskelmäversiot on parempia kuin monet alkuperäset, taustoiltaan ja muutenkin, mutta kyllähän nyt jollain Barry Manilowilla oli homma ja näkemys aika hyvin kohdallaan. Toi biisihän on suunnilleen yhtä kuin mies itse.
Read 'em and Weep tai I Just Wanna Be the One in Your Life kyl enempi. Barrya on toisinaan ihana kuunnella punkkulasi kädessä, ikkunalautaan toiselle jalalla kevyesti nojaillen, itsetyytyväinen ilme naamalla. Pieniä romanttisia tunnelmapätkiä, jotka nouset mielettömiin mittoihin. Kovimmillaan kliimaksit ovat sitä luokkaa, että pitää koota ja kerätä itsensä valmiiksi, ettei tunnelataus revi lihassäkeitä silpuksi.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:e8e29d01f3="Jean-Babtiste"]Ei...Artsy mun mielestä totes hyvin täällä jossain, että monet suomi-iskelmäversiot on parempia kuin monet alkuperäset, taustoiltaan ja muutenkin, mutta kyllähän nyt jollain Barry Manilowilla oli homma ja näkemys aika hyvin kohdallaan. Toi biisihän on suunnilleen yhtä kuin mies itse.[/quote:e8e29d01f3]
Read 'em and Weep tai I Just Wanna Be the One in Your Life kyl enempi.
Siis Manilown se yksi biisi? Mietitään nyt vielä kerran ehkä..
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tässä Nirvanan Unpluggedia kuunnellessa tulee väistämättä fiilis, että näiden live-versio Bowien Man Who Sold The Worldista on parempi kuin alkuperänen.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tässä Nirvanan Unpluggedia kuunnellessa tulee väistämättä fiilis, että näiden live-versio Bowien Man Who Sold The Worldista on parempi kuin alkuperänen.
Pidän myös Polecatsien John, I'm Only Dancingista enemmän kuin Taavetin alkuperäisesityksestä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tällä kertaa molempiin eri.
bzort glorf bööth
siiri nordin - päättömällä pollella
Kyllä se vaan niin on, että vaikka Billy Ray Cyrus on kova karpaasi ja sillä on kaunis tytär, niin kappaleensa "Achy Breaky Heart" häviää Kari Tapion upealle käännökselle "Sen Eki teki vaan".
Saatanallinen svengi.
[quote:4459b68ff6="Neuvostoliitto"]Kyllä se vaan niin on, että vaikka Billy Ray Cyrus on kova karpaasi ja sillä on kaunis tytär, niin kappaleensa "Achy Breaky Heart" häviää Kari Tapion upealle käännökselle "Sen Eki teki vaan".
Saatanallinen svengi. [/quote:4459b68ff6]
No tuo on kyllä jotain mikä pitäisi mainita radikaalin pahan esimerkkinä kandissa. Hyvä ja paha on täysin erottamattomia: periaatteessa noituutta koko kappale mutta kuulostaa liian hyvältä. Helvetti, nyt kai sitten se viimeinenkin raja-aita eli suomi-iskelmä natisee jo liikaa että sitä korjaisi. Nyt kävi näin mutta ei edes kaduta :cool:
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Flying Saucer Attack - The Drowners (jo pelkästään intron takia, sitten menee vähän löperöksi)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Olis ollut niin kiva tökkää tänne tuo Paul Youngin Love Will Tear Us Apart, mutta ei oikein voi...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Olis ollut niin kiva tökkää tänne tuo Paul Youngin Love Will Tear Us Apart, mutta ei oikein voi...
M. A. Numminen: Jos sulla on toinen ja Yes, Sir I Can Boogie
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Flying Saucer Attack - The Drowners (jo pelkästään intron takia, sitten menee vähän löperöksi)
mainitsin varmasti jo ekassa postauksessani, eikä mee yhtään löperöxx
En muista olenko maininnut jo, mutta José Gonzalézin versio Heartbeatsista päihittää The Knifen ärsyttävän originaalin suvereenisti.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Eri.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:549c6bd120="noiseidea"]Flying Saucer Attack - The Drowners (jo pelkästään intron takia, sitten menee vähän löperöksi)[/quote:549c6bd120]
Pidän nykyään enemmän alkuperäisestä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Eri.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:d8274036ae="Bricolage"]
No tuo on kyllä jotain mikä pitäisi mainita radikaalin pahan esimerkkinä kandissa. Hyvä ja paha on täysin erottamattomia: periaatteessa noituutta koko kappale mutta kuulostaa liian hyvältä. Helvetti, nyt kai sitten se viimeinenkin raja-aita eli suomi-iskelmä natisee jo liikaa että sitä korjaisi. Nyt kävi näin mutta ei edes kaduta :cool:[/quote:d8274036ae]
Foorumin hall of fameen tämmöset viestit. Allekirjoituskamaa
[quote:4c5c98f332="noiseidea"]Flying Saucer Attack - The Drowners (jo pelkästään intron takia, sitten menee vähän löperöksi)[/quote:4c5c98f332
Olinkin varma, että on jo mainittu jonkun toimesta. Epäilin itseäni.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Robbie Williams - Rollin'
Robbien Limppiskit coverointi, hyvyyttä
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
[quote:ab69ecc338="leende solen skiner"]Robbie Williams - Rollin'
Robbien Limppiskit coverointi, hyvyyttä[/quote:ab69ecc338]
:rockhands::rockhands::rockhands:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
TAKE THAT - SMELLS LIKE TEEN SPIRIT!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
En muista olenko maininnut jo, mutta José Gonzalézin versio Heartbeatsista päihittää The Knifen ärsyttävän originaalin suvereenisti.
Pitäis joskus kuulla se alkuperänen
Kyllähän toi Josen versio ja ne pomppivat pallot on parasta mitä tv-mainonnassa on kuunaan ollut. Sais toki jatkuu koko biisin ajan.
Muuten Jose ei oikein jaksanut innostaa, jotenkin ihan liikaa vaan Nick Drakea uusiksi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pallomainoksessa se biisi toimi, mutta sitten levyltä en jaksanutkaan. Jose oli jotenkin kamalan tylsä juttu mulle, aina levynkansia myöten. En ole vieläkään hiffannut sitä hehkutusta. Jokaisella kuunteluyrityksellä olen nukahtanut kesken, amerikan oikeesti olen!
[quote:a3cb4f7038="hrmunoita"]Eri.[/quote:a3cb4f7038]
Sama.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Yo La Tengon Be Thankful For What You Got on aika kova. Veikkaisin, että kovempi kuin alkuperäinen jota en ole kuullut.
Yo La Tengon Be Thankful For What You Got on aika kova. Veikkaisin, että kovempi kuin alkuperäinen jota en ole kuullut.
William Devaughin alkuperäinen on kyllä komea soulraita, että eri. Myös Massive Attackin versio on hyvä.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:4402c2fdb7="noiseidea"]Yo La Tengon Be Thankful For What You Got on aika kova. Veikkaisin, että kovempi kuin alkuperäinen jota en ole kuullut.[/quote:4402c2fdb7]
William Devaughin alkuperäinen on kyllä komea soulraita, että eri. Myös Massive Attackin versio on hyvä.
Kuuntelin nyt alkuperäisen ja Yo La Tenko vie voiton.