You are not logged in.
Häviöstä huolimatta ihan hyvä höntsämatsi eilen. Taisi päättyä 8-6, oma saldo 2+1.
Varikset komentavat
[quote:27ec768574="turston"]Eilen taas ihme juoksemista ja pyörimistä oman puolen joukkueelta. Välillä mentiin monen miehen voimalla yhen miehen kimppuun ja hyökkäyksiinlähdöt oli ihan perseestä. Pitäis varmaan jonkinlainen pelitapa sopia ennen pelin aloittamista.
Voi vittu, että keitti eilen. Se yks saatanan ukkeli (Maukka) on kyllä kova juoksemaan, mutta muuta se ei osaakaan. Yllättäen osaa juosta vain ylös. Kun sitten mainitsin meidän yleisestä paskuudesta, sanoi että "enemmän tekoja ja vähemmän sanoja" ja noin sekunnin päästä lahjoitti pallon vastustajalle. Urpo.
Hyökkäyksiinlähdöt oli lähinnä sitä, että pallonriiston jälkeen mentiin oman maalin taakse, jossa pallo menetettiin ja sieltä vastustajalta syöttö maalin eteen ja omissa soi. Ylipäänsä suunnanmuutospeli (tai sen puute) on ehkä rasittavinta noin 90%:ssa säbäpelaajia. Mikä vittu siinä, että aina kun saadaan pallonriisto pitää kääntyä omaan päätyyn ja sieltä sitten alkaa katsella (siis todella katsella) avauspaikkaa. Mitä vitun ideaa on antaa vastustajalle 15 sekuntia aikaa laittaa ukot "paikalleen", kun pallonriiston jälkeen vastustajan "paketti" on levällään kuin Ellin vittu.
Ihan järjestään hävittiin eilen myös kaikki kaksinkamppailut, siis painotan KAIKKI.
Meidän puolella eilen pelasi siis mä, turska ja kolme jannua, jotka tuli meidän jengiin täksi kaudeksi "uusina" (oli jaetut treenit viime vuonna niiden jengin kanssa). turska ei siis pelaa meidän jengissä, käy vaan treeneissä.
Peruspelitapa on tossa vielä niin saatanan yksinkertainen. Laiturit karvaa vastustajan pakkeja, sentteri hoitaa keskialueella mahdollisen ylimääräisen tyypin ja pakit hoitaa peräpään. Tässä jos ne saatanan laiturit seisoo kantapäillään, vastustaja heilahtaa keskikentän läpi kuin kyrpä Ellin vittuun ja koko homma on vituillaan. Ei ole rakettitiedettä, ei vaadi edes suuria ponnistuksia - kunhan hoitaa sen oman ukkelin.
Voi vittuvittuvittuvittu.[/quote:27ec768574]
Aika sama tänään. Voi pyhä isä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oon lohkon pistepörssin 29.
Varikset komentavat
Huomenna matsi Parkanossa ja meiltä on lähdössä kuusi pelaajaa joista yksi arvotaan maaliin. Tuleekohan turpiin
Varikset komentavat
Huomenna matsi Parkanossa ja meiltä on lähdössä kuusi pelaajaa joista yksi arvotaan maaliin. Tuleekohan turpiin
Serkku on Parkanosta ja se oli ainakin kesällä vielä säbäjäbä. En kyl tiä missä jengissä tai sarjassa.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Onko nuori kaveri? SBT PaPolla on aika junnupitoinen joukkue..
Varikset komentavat
Joo, taitaa jotain junnupelejä pelailla, ei sitä ainakaan tuolla PaPon kotisivuilla missään tilastoissa näkynyt.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
EI TULLUT!!
Tein ottelun ainoan maalin
Vaparista hienosti yläkulmaan ensimmäisessä erässä.
Varikset komentavat
Pari muutakin paikkaa oli: toisessa erässä pamautin viivalta tolppaan ja kerran laukauksen jälkitilanteesta sain ohitettua pakin taidokkaalla haltuunotolla suoraan ilmasta, mutta veskari pääsi ratkaisun eteen ja pallo pomppi muutaman sentin tolpan väärältä puolelta.
Vastustajalla oli 17 kenttäpelaajaa, meitä oli 6 ja maalivahti
Varikset komentavat
Tänää taas kotvasen tauon jälkeen duunipaikan säbävuoroille. Sekavuoro, joten pääsee kyykyttämään akkoja.
Eilen olin höntsäilemässä. Aika vitun perseestä pelata ilman maalivahteja, meni koko homma ihan kävelyksi
Onneks huomenna pitäisi olla kunnon pelit. Viikonloppuna sitten kaksi matsia, lauantaina höntsäsarjaa ja sunnuntaina divaria. Perseestä tääkin kun pitää olla kumpanakin päivänä yks matsi.
Varikset komentavat
Jaa, aikamoista taaperrusta taas treeneissä eilen. Pelasin "toisessa jengissä" ja oltiin välillä surkeitä. Ehkä vika on mnussa Kunto on surkea, helvetti että tuntui pahalta ja ei jaksanut yhtään. Pitää alkaa käydä duunivuorolla joka ma. Jotenkin höntsäinto laskenut, aikaisemmin kävin pelaamassa ihan missä vaan ja kenen kanssa tahansa. Nyt ei oikein jaksa, ajatus kamojen pakkaamisesta ja liikkumisesta johonkin ei innosta, vaikka kivaahan se pelaaminen on.
Tänään Arena-sarjaa klo 22, vittu mikä aika.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Taitaa vika olla meissä, ku oltiin eilen samalla puolella taas Eilen pelasin alussa lähes loistavasti, sitte kauan aikaa ihan päin vittua ja lopussa sain taas jotain aikaan. Kunto on kyllä aika paska mullakin tällä hetkellä.
Vähän tuntuu, että tietyt tyypit ei mulle oikeen syöttele, niitä sattu olemaan eilen aika monta samalla puolella. Yritin kyllä paljon liikkua, mutta ehkä en oo pelitapaa ihan sisäistäny tai jotain. Mulle täydellinen kokoonpano ois Miikka, noisis, Sami, sit se yks pieni mies ja yks toinen jonka nimeä en nyt muista. Näiltä tulee hyvin syöttöjä ja oivaltavat muutenkin hyvin.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:7f7b533fa6="noiseidea"]Jotenkin höntsäinto laskenut, aikaisemmin kävin pelaamassa ihan missä vaan ja kenen kanssa tahansa. Nyt ei oikein jaksa, ajatus kamojen pakkaamisesta ja liikkumisesta johonkin ei innosta, vaikka kivaahan se pelaaminen on.
[/quote:7f7b533fa6]
Sitä se ikä ja perhe teettää.
Eilen kyl huomas duunivuorolla, että pitäs liikkua enemmän kun eka vartti oli ihan hapoilla vaikkei ees juuri pieniä spurtteja enempää juossut. Melkosta sählyä kyllä oli myös kun oli iso liuta naisia mukana mut hauskaahan se silti. Veskaritkin tuol kuulemma yleensä on (eilen vaa yks) joten ei tarvi kenenkään siellä seisoa tai niihin esteisiin laukoa.
Tuli myös mieleen, että vois ehkä uuden mailan ostaa kun toi edellinen tosiaan on yli kymmenen vuotta vanha. Tiiä sit minkälainen.
Prismoista kannattaa katsella vanhoja malleja, voi lähteä halvalla. Ja lapa pidetään sit kohtuullisen suorana, vähän kannasta voi taivuttaa jos ei meinaa kuti lähteä.
MIKSKÖHÄN turskalle ei syötellä
Tänään ois vikat duuniporukan höntsät taas hetkeen.
Varikset komentavat
Eilen aivan totaalirepsähdys höntsäpeleissä
Vastustajan pakilta vietiin pallo, ehkä vähän kopsahti lavat yhteen.. oli kuitenkin siistimpi riisto kuin 90% tuolla yleensä. Ja tää kaveri sekos aivan täysin. Eka lähti maila kohti hallin seinää, ei onneks osunu kehenkään, sitten huusi vittua ja lopuksi vaihtopenkille pää punaisena murjottamaan
Tilanne oli vieläpä sellainen että tää hauto palloa keskialueella ja karvaaja pääs vähän puun takaa riistämään ku pakilla katse kohti meidän maalia. Toi raivoamisreaktio oli kyl jotain todella mahtavaa seurattavaa
Varmaan hienoa olla ton kaa töissä/muualla tekemisissä jos on aina noin räjähdysaltis. Ja tää sama jannu sikailee tuolla joka hemmetin kerta. Monta kertaa käyny mielessä ajaa se ihan pystyyn. En oo kyl uskaltanu ku se varmaan tappais kostoks
Muuten noissa peleissä on ollut tosi hyvä henki ja pelin tasokin juuri sopiva. Osa ihan höntsäilijöitä ja parhaimmat vetää kolmos/nelosdivarissa.
Varikset komentavat
Oon lohkon pistepörssin 29.
Nyt 25. pistepörssissä ja maalipörssissä jaetulla 11. sijalla.
Varikset komentavat
Mä olin joskus vähän tuollainen mitä Esukki kuvaili yllä
Arena-sarjaa eilen. Tiukka matsi, 5-4 tuli nenään. Vastustajalla oli hallilla ilmeisesti asuva kynäveikko, joka pelaa kuulemma ykkösessä. Meiltä meni nytkin pari kertaa kolme miestä ottamaan sitä kulmaan ja aina se vaan kiepsahti sieltä pallon kanssa pois. Nojoo, on se pelannut meilläkin joskus. Tasainen matsi muuten. Ehkä vähän taas hölmöilyä, pakit syöttää omasta päädystä keskelle suoraan vastustajan lapaan - ei kerran tai kaksi tai kolme kertaa. Ja nämä samat tyypit ennen matsia puhuu syvällisiä kendoanalyysijuttuja ja oma toiminta on tuollaista. Vittu Syötin meidän ekan maalin. Ihan ok peli noin muuten.
Pakko lisätä omaan peliin iso annos yksinyrittämistä, ei tästä muuten mitään tuu. Ei oo kyllä eka kerta tän talven aikana, ku oon noin päättänyt.
Pakko lisätä omaan peliin iso annos yksinyrittämistä, ei tästä muuten mitään tuu. Ei oo kyllä eka kerta tän talven aikana, ku oon noin päättänyt.
Vähän tuntuu, että tietyt tyypit ei mulle oikeen syöttele, niitä sattu olemaan eilen aika monta samalla puolella.
Varikset komentavat
Sun pitää laukoa enemmän! Ihan liikaa treeneissä asetellaan ja säästellään. Maaleja tehdään kuten mä tein keskiviikkona; sain pomppusyötön nollakulmaan, pesislyönnillä pallo kohti maalia KOVAA ja veskarin kypärästä sisään.
Mä olin joskus vähän tuollainen mitä Esukki kuvaili yllä
En ois uskonu
Ykkösessä pelaava janari areenasarjassa Meillä ei saa osallistua ku korkeintaan kolmosessa pelaavat.
Varikset komentavat
[quote:2ce6186611="noiseidea"]Mä olin joskus vähän tuollainen mitä Esukki kuvaili yllä
En ois uskonu
Ykkösessä pelaava janari areenasarjassa Meillä ei saa osallistua ku korkeintaan kolmosessa pelaavat.[/quote:2ce6186611]
mä oon aina ihmetelly noita tyyppejä jotka oikeesti osaa pelata mut pelaa sit jossain harrastepeleissä..
[quote:862706f39a="noiseidea"]Mä olin joskus vähän tuollainen mitä Esukki kuvaili yllä
En ois uskonu [/quote:862706f39a]
Nojoo, en ehkä noin pahasti. Enkä ole ikinä sikaillut. Maila on joskus lentänyt.
Ykkösessä pelaava janari areenasarjassa
Meillä ei saa osallistua ku korkeintaan kolmosessa pelaavat.
No joo, toi nyt on sellainen vakiojannu noissa kuvioissa, pelaa vähän kaikissa jengeissä. Tehnyt yhteensä 51 pistettä viidessä eri jengissä - lohkon piste"ykkösellä" on 32 pojoa (mulla 12 vertailun vuoksi...). Onhan toi vähän hölmöä hommaa.
[quote:1e7e07a351="turston"]Pakko lisätä omaan peliin iso annos yksinyrittämistä, ei tästä muuten mitään tuu. Ei oo kyllä eka kerta tän talven aikana, ku oon noin päättänyt.
Vähän tuntuu, että tietyt tyypit ei mulle oikeen syöttele, niitä sattu olemaan eilen aika monta samalla puolella.
[/quote:1e7e07a351]Noilla asioilla ei oo yhteyttä, pelaan noissa treeneissä ihan päinvastaisesti kuin mitä vaikka ekoissa rotsisäbissä. Jotenkin menee niin, että mitä tutumpi peliseura, sitä enemmän tulee kikkailtua.
Vittu, 5-3 tuli turpiin. Eka puoli minsaa pelattiin neljällä ku pelaajat olivat vähän myöhässä
Ensimmäisen erän jälkeen johdettiin 2-0 ja toisen erän alussa jo 3-0.. Sitten saatiin ensimmäiset vaihtomiehet ja alkoi pupellus
Vastassa oli ilmeisesti jotain jääkiekonpelaajia, aika kovat otteet ja lopussa sitten väsähdettiin eikä pystytty vastaamaan niitten kolmen ketjullisen juoksuvoimaan Aika perseestä pelata ilman vaihtomiehiä
Tein meidän ekat kaksi maalia. Ensimmäinen juoksusta yläpesään ja toinen oli nätti sijoitus suoraan syötöstä.
12 ottelua, 15+8 ja 2 min jäähyilyä.
Varikset komentavat
Jaaha. 3-4 häviö ja putoaminen vitosdivariin taisi varmistua. Kirittiin 0-2 tappioasemasta 2-2 tasoihin, mutta sitten kilahti omiin heti kahdesti. 3-4 kavennus tuli tuurilla ja lopussa ei päästy ylärimaa lähemmäksi.
Tein 2-2 tasoituksen, keskeltä alapesään.
11 ottelua, 11+2, ei jäähyminuutteja.
Varikset komentavat
8-7 voitto höntsäsarjassa. Jouduttiin taas kyselemään muiden joukkueiden pelaajia..
Omat tehot 2+1.
13 ottelua: 17+9 = 26, 2 min
Varikset komentavat
Tappio ja tasuri, molemmat vastustajat oli sarjassa meitä perässä. Hyvän alkukauden jälkeen nyt kolme tappiota ja tasuri viimeisissä matseissa.
Liikaa tuli molemmissa omiin, seitsemän kai molemmissa. Eka vastus oli ihan asiansa osaava jengi, mies liikkui vapaaseen paikkaan ja pallo seurasi. Tämä oli meiltä täysin hakusessa. Lopussa päästiin maalin päähän, mutta ei lähemmäs. Tein yhden, keskeltä ranteella alapesään.
Toinen vastustaja oltiin kylvetetty kauden ekassa kohtaamisessa, nyt kontattiin. Saivat kyllä useamman maalin vähän helpolla, käsittämättömiä huitaisuja yläpesään nollakulmasta jne. Mutta oltiin itsekin huonoja. Tein taas yhden, kaks-ykkönen jossa sain kovan syötön takatolpalle ja lapa lattiassa ohjasin alapesään.
Joo-o. Voisin taas kirjoittaa pelitavasta ja muusta, mutta en jaksa. Sanotaan vaan, että jos sentteri jää seisomaan kantapäilleen vastustajan päähän kun vastustaja lähtee vastahyökkäykseen niin jossain on perkele vikaa. Eikä tapahtunut kerran tai pari. Pelaa sitten tollasten kanssa, itsehän olen täydellinen.
Meidän matsien välissä oli yksi matsi ja siinä tapahtui kummia. Veskari otti vitosen ja senhän joutuu veskari itse istumaan. Tyypit pelasi sitten ilman veskaria. Tän lisäksi vastustaja sai vielä rankkarin, eli rankkari ilman veskaa. Eivät kuitenkaan johtaneet jäähyn jälkeen kuin 3-1, tiedä sitten mitä ne on tehneet sen jäähyn aikana.
Huomenna matsi höntsäsarjaa ja sunnuntaina divaria. Voitto kummastakin olisi ihan kivaa
Varikset komentavat