You are not logged in.
mitäs mieltä porukka uudesta sinkusta?
mitäs mieltä porukka uudesta sinkusta?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
omen soi ylexillä viikonloppuna, luulis et netissä pelaa kans?
Invaders must die ihan ok sinkku, Omen taas tosi tylsä.
Vähän liian paljon kalskahtaa pendulumin kopioinnin maku. Eikä nekään tehnyt mitään erityistä rumpubassoa. Odotellaan kuitenkin vielä sitä levyä.
Ai uus prodiky vois olla hyvä.. Hieno juttu. Odotellaan albumia..
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Joo! Jee! Eilen kävin hakemassa PAUPAU-boxin josta maksoin itseni kipeäksi.
Eilen tuli neljästi kuunneltua ja tänään kerran - kysymys kuuluu:
kannattiko levy tehdä?
Vastaan:
Kyllä. Pelkästään Warrior's Dance yksinään oikeuttaa levyn olemassaolon.
Levy on selvästi tehty sinne reiveihin, sinne tanssilattioille, sinne livetilanteisiin. Tuo tuntuu kaikessa, jokainen kappale pakottaa pogoileen ympäri huonetta ja sekoileen. Jotenkin tuntuu että AONO huonoine vastaanottoineen karisti pienetkin ulkoiset odotukset ja nyt on pidetty hauskaa ja ajateltu miten tehdään pomputtava levy, menty takaisin sinne perusasioihin. Livevideot kesältä ja syksyltä kertovat myös kieltään siitä että polte ja rakkaus lajiin on palannut. Joukkoon mahtuu muutama keskinkertainen ralli mutta Omen, nimikkobiisi, Warrior's Dance, World's On Fire.. Todellisia instant-klassikoita. Soundit on ajantasaisia, sitä samaa pörinää mitä linssittömillä laseilla varustetut pillifarkkuilijat vääntävät mutta kun asenne on siellä latobileissä niin ylitetään kaikki rimat. Kauniisti.
Ei mutta joo, Warrior's Dance on juuri sellainen biisi että tulee törkeä polte päästä tanssittaan porukkaa ja miettii jo mikserileikkejä vinyylille mutta sitten totuus iskee - ei täällä tätä osata isosti. Ysärin alun naislaulajasämple ja vanhat rolandin synasoundit törkeellä iskevyydellä ja hulluilla bassoswiipeillä - olen myyty.
Liam Howlett: kiitos!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
ostoonhan tuo menee.
Oho, täähän pitää sitten tsekata. Sinkut eivät vielä vakuuttaneet.
Tämä oli aika positiivinen ylläri.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Valistatko aqzu meitä tavallisia kuolevaisia vielä siitä, onko toi bonus cd (lost beats) hintansa veroinen?
aqzun hehkutukselle tuotahan pitää kuulostella ehottomasti jos noin lähtee!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Valistatko aqzu meitä tavallisia kuolevaisia vielä siitä, onko toi bonus cd (lost beats) hintansa veroinen?
No jaa, noista on pari ihan hienoja jyystöjä mutta lopulta kysymys on vain beatseista eikä mistään bonusskipaleista tjsp, diggaan kyllä junkkameiningeistä ja muista muttei kovin suuren rahan arvoinen ole.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Toi warrior's dance on kyl kieltämättä aika hyvä veto. Kuulostaa härskisti ysäriltä ja Jiltediltä repäistyltä.
uuden levyn vika biisi (stand up) kuulostaa ihan go! teamilta
no oliko kukaan eilen keikalla?
Totta kai. Aivan mahtavat meiningit, kuten odottaa osasinkin. Rehellisyyden nimissä todettakoon, että tuskin tuonne olisin eksynyt ilman hyviä pohjia. Vakuutuin nimittäin bändin mainiosta nykykunnosta lopullisesti kesällä, kun lämppivät O:ta Slanessa. Kiinnostavasti myös P:n yleisössä on tapahtunut aivan vastaava sukupolvenvaihdos kuin O:n kohdalla. Bändin ekalla kierroksella löytäneet ovat kai jo otollisessa sohvaperunaiässä, ja toki moni on varmasti ihan vaan menettänyt luottonsa yhtyeeseen aikojen saatossa.
Tosiaan, kova meno oli eilen pitteineen sun muineen, ja mikäs oli ollessa. Uudelta levyltä on irronnut kiitettävän runsaslukuinen määrä kuuntelukelpoisia raapaisuja, ja nuori yleisö riehaantui aivan yhtä paljon niin Omenista kuin Voodoo Peoplestakin. En itsekään huomannut tarvetta haikailla vaikkapa Experiencen aikaisen keikan perään, vaikka tuo yksi ikiaikaisista unelmistani onkin. Vielä tuli mieleen yksi vertailu O:hon. Mikäli P sattuisi lopettamaan vaikkapa tänään, se taitaisi jättää omimmalla alueellaan aika vastaavan aukon kuin O. Eipä tule heti mieleen täysin saappaisiin sopivaa korvaajaa. Ehkä vaikkapa Dizzee Rascal nykyisellä bilelinjallaan tulee eräällä tavalla lähelle, mutta ei kuitenkaan puhuta ollenkaan samasta asiasta. Antaa siis ukkojen rokata jatkossakin minun puolestani.
Ja editti viuhuu...
Heh, ei ollut tarkoitus keskittyä näin paljon ikäjakauman ihmettelyyn, mutta ilmeisesti asian voi nähdä tyystin toisinkin: http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Th … 5250714609 Enää pitäisi päättää, olinko itse sittenkin paikalla nostalgian perässä, mitä en tietenkään tunnusta. Hauskaa oli joka tapauksessa.
facebookista:
Regrettably The Prodigy will not be playing at Helsinki Live Festival on June 5th. Production issues imposed by the festival upon the band has rendered it impossible for The Prodigy to perform.
58 henkilöä tykkää tästä.
Oisitko muuten mennyt?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
tuskinpa
...enkä mee turkuunkaan kesällä
Brittiläinen konemusiikkiyhtye The Prodigy saapuu keikalle Helsingin Jäähalliin 26. toukokuuta. Lipunmyynti keikalle alkaa Tiketissä ja Lippupalvelussa 2. huhtikuuta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
keikka on muuten samaan aikaan ku euroviisufinaali joten väliin jää.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Popklassikot 1991 #20: The Prodigy Everybody in the Place :peuk:
mulla olikin eilen prodigy-paita päällä
Pinchin setin lopetus eilen
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Popklassikot 1994 #14: Prodigy Poison
oikea valinta olisi toki ollut voodoo people ja sijainti jossain top-3:ssa ;)
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Popklassikot 1996 #9: The Prodigy Firestarter
edelleen nuorgamin 96-listan hyvät biisit voi laskea yhden käden sormilla, mutta nyt niitä on taas yksi enemmän :peuk: