You are not logged in.
Edellinen keikka oli yksi paskimmista näkemistäni keikoista. Vittu että vitutti.
Smaa. Mutta sitten Of Montreal oli vielä paskempi.
Tää saattais kiinnostaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Edellinen keikka oli yksi paskimmista näkemistäni keikoista. Vittu että vitutti.
SAMA!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ei mun mielestä siinä itse keikassa ollut mitään vikaa. Paikka oli vaan täysin väärä, että itsellä oli ainakin mennyt jo kaikki fiilikset ennen kuin keikka edes ehti alkaa. Taisin nähdä laulajan päälaen kerran, ja mitään muuta en sitten nähnytkään vaikka kuinka sieltä takaa yritin kuikuilla.
Mua kiehtoo se janne m:n heittämä rapo siitä keikasta. Vai oliko janne, mut kuiteski. Mul on kyl vaan se King, Girl, Horse vai mikä levy, ja inhoon sitä yhtä naölle puh -biisiä siinä, mut muuten se oli hyvä levy. Toivottavasti ovat menneet vaan raapivampaan ja härskimmän kokeellisempaan suuntaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei mun mielestä siinä itse keikassa ollut mitään vikaa. Paikka oli vaan täysin väärä, että itsellä oli ainakin mennyt jo kaikki fiilikset ennen kuin keikka edes ehti alkaa. Taisin nähdä laulajan päälaen kerran, ja mitään muuta en sitten nähnytkään vaikka kuinka sieltä takaa yritin kuikuilla.
keikalla pitää mennä eturiviin, itsehän olin siellä varmuuden vuoksi jo lämppärin aikana.
psykokarkki wrote:grasskirt wrote:Ei mun mielestä siinä itse keikassa ollut mitään vikaa. Paikka oli vaan täysin väärä, että itsellä oli ainakin mennyt jo kaikki fiilikset ennen kuin keikka edes ehti alkaa. Taisin nähdä laulajan päälaen kerran, ja mitään muuta en sitten nähnytkään vaikka kuinka sieltä takaa yritin kuikuilla.
keikalla pitää mennä eturiviin, itsehän olin siellä varmuuden vuoksi jo lämppärin aikana.
näin toimitaan
eri
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Muumimukit hajonnu pesussa ku pitää uuelleen tulla?
Älä päästä painiks sitä
Ei mun mielestä siinä itse keikassa ollut mitään vikaa.
Samaa mieltä, hyvä vetohan se oli prkl! Eturivistä tai siitä paikkeilta ei ollu näköongelmiakaan, kuten Hande ja Armis tuossa pistikin.
Uusinta oon yrittänyt pari kertaa, mutta en loppuun asti vielä oo päässyt. Vaikka samaltahan se kuulostaa ku bändi ennenkin. Friend Opportunityn ostin alesta vitosella ku siin on se yks huippuihq biisi, +81. Vai mitä kolja
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Vanhoille (pre-2003/4) levyille kaikki kunnia, mutta eipä kyllä enää jaksa kiinnostaa pätkääkään todistaa näitä livenä.
This must be what jail / I will scratch
Vanhoille (pre-2003/4) levyille kaikki kunnia, mutta eipä kyllä enää jaksa kiinnostaa pätkääkään todistaa näitä livenä.
Siis "Reveille"-levyn jälkeen bändin tuotanto = skeidaa? Kiintoisa kommentti, mielestäni sen jälkeiset levyt ovat olleet seesteisiä ja tarttuvia. Ehkei semmoinen musa toimi kaikille?
Vuoden 2007 parhaita keikkoja se, ei vituttanut
Keikkapaikka toki oli yksi paskimmista näkemistäni, ei toiminu pätkääkään kun oli noin paljon porukkaa sisällä, väljempänä varmaan oikein mukava mesta.
organizing the boy scouts for murder is wrong
http://www.hs.fi/artikkeli/Deerhoof+soi … 5245072163
Lämppärinä Tavastialla muuten PROFEETTA JA UUSI MAAILMANUSKONTO!!!
voi ei, ei oo tota uutta tullu kuunneltu yhtään. täytyy tsekkii ennen keikkii
Ei ole tuo uusin mitään ihan hillitöntä kiimaa ole aiheuttanut, hiuka turhan seesteistä soittelua. Kitaristilla on kyllä monia vekkuleita jippoja siellä pelissä. Vois tosiaan täsä ennen keikkaa ottaa tehopyöritykseen levyn josko alkais aukeamaan paremmin.
Tänään livehaastiksessa Radio Helsingissä klo. 17.00 alkaen!!!
TÄNÄÄN!!! Ovet auki klo. 20.00, Profeetta&UMU klo. 21.00 ja DEERHOOF klo. 22.00!!!
Eilinen Radio Helsinki-haastattelu muuten nähtävissä täällä:
Greg "intellectual Butt-Head" Saunier
Mahtava mies!!!
Kuuntelin tuota haastista kuulokkeilla, mutta oli pakko pistää pois kun Gregin jotenkin tosi omituinen nauru häiritsi työntekoa. Vaikuttaa erikoismieheltä.
Että oli mahtava keikka! Bändi oli paljon edellistä vierailua suoraviivaisemmalla tuulella, jos edellinen oli sinänsä maukasta 'lähteekö ei lähde lähteekö' jännitettä, niin nyt lähti kyllä senkin edestä. Ja toki oli kans sellasta hillitöntä räpellystä mukana. Ja niin, nyt bändissä on vakituiseen kaksi kitaristia - voi huh huh niiden yhteensoitto on herkullista seurattavaa!! Ihan mielettömiä yksityiskohtia kummankin soitossa.
Vois ny kuunnella sitä uutta levyä, josko sais vähän enempi irti.
jos en olis ollu niin väsyny olis ehkä lähtenykki, mutta ei-alkoholilnja ja paine möhäytti hieman. Profeetta oli myös ilman sitä hölynpölyä aikas hyvä
tuo on ehkä maailman top 3 -nauruissa.
Nyt kyllä sama
bzort glorf bööth
Joo, ihan mahtava keikka, ja paljon parempi setti kun Redrumissa taannoin. Oli rokkii ja sit sitä weirdompaa sopivassa suhteessa. Ja ne cover-valinnat hehe!!! Ramones, Canned Heat, Lilliput jne. Bändi oli loistavalla tuulella!
Oli kyllä hyvä. Alkoi mahtavasti, jossain keskivaiheessa juttu polki ehkä vähän paikallaan mutta loppua kohti taas parani. Covereille
Samat fiilikset itseasiassa, ihan pieni tiivistys, ehkä pari biisiä veke, olisi tehnyt tuosta täydellisen.