You are not logged in.
Kaikkihan tätä harrastaa?
Kouvolassa on menossa Karaoken maailmanennätyskoe.. ovat alottaneet keskiviikkona ja takotus ois vetää entisen 145 tunnin yli.
Livenä laulantaa voi seurata Kouvolan Sanomien nettisivuilta (tai tossa ihan suora linkki)
Hyi vittu!
Suuret setelit on suosikkini.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:c3acd5e90e="jookcha"]Suuret setelit on suosikkini.
Kenen laulamana?[/quote:c3acd5e90e]
Itseni, tietysti.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Niin siis en kyl ite ole koskaan karaokea laulanut, mut kai täällä ny joku? Harvemmin myöskään tulee eksyttyä mihinkään mestaan jossa lauletaan, mutta joskus kyl ihan viihdyttävää menoa tollasissa. Varsinkin Kouvolan Mutterin karaoke
noh, kerran laulanut kummiski.
kaikkea pitää kokeilla...
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
En o koskaan-ketjussa nämä
Sain kylläkin synttärilahjaksi lahjakortin sushibaarin koppikaraokeen. Siel on kuulemma ihan hyviä piisejäkin, joten täytynee
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
shanks nähty laulamassa karaokea
Varikset komentavat
Olen vain kerran yksissä Halloween-bileissä harrastanut kyseistä viihde/kidutusmuotoa. Hevikaraokea tietysti. Panteraa taisin usean biisin edestä vetää.
Sent from my iPhone 16
Joo, vetäisin sivariaikana toki Hanhessa Reggae OK:n. Olin ehkä paras.
Tulikin mieleeni, että eilen katsoessani Lars Von Trierin Valtakuntaa häiritsi ihan sairaasti kun se yksi lääkäri näyttää jonkinv erran Staffanilta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sabbathin Changes ois siisti vetää karaokessa, näin päätin eilen
Laivalla on aina pakko laulaa karaokea. Eipä sitä noissa karaokepaikoissa juuri muuten tule käytyäkään, vaikka laulaminen onkin pirun kivaa.
Lauantaina piti kokeilla Dingon Huumeita Japaniin. Lisäksi lauloin Popedan Matkalla Alabamaan, joka ei oo mikään suosikkilaulettava vaikka huippubiisi onkin, mutta oli pakko vetää koska kaveri sanoi ettei oo koskaan nähnyt sitä karaokevideota, joka on PARAS!
Sunnuntaina meni ekaa kertaa Kunnian Kentät ja ihan hyvin tais mennäkin.
Lämmöllä muistelen myös erään toisen foorumistin toteavaa Syvälle sydämeen sattuu-tulkintaa, joka todella herkisti yleisön!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Karaokeurani suurin voitto saattaa olla se kun menin taannoin laulamaan Walk Like an Egyptiania Pataässässä. Joku "avulias" veemäinen kantis valisti mennessäni, että "toi ei oo sitten mitenkään helppo vaikka niin luulis" (varmaan siks kun olin selvä karauke-amatööri ja siinä kappaleessa on niinpaljon sanoja ja senat voi mennä helposti sakaisin siinä hötäkässä).
No eipä tienny että oon osannut koko homman ulkoa 12-vuotiaasta
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Oon laulanu karaokessa Leeviä ja Hortto Kaaloa yhessä muiden kanssa. Ei siinä muuten mitään, mutten osaa laulaa. Selvinpäin tai missään pikkukänneissä en edes suostuis laulamaan. Ai niin! Oon myös laulanut rekkalauluja! Siis näitä huomenta suomee ja rekkamiestä.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Soolo-osuudet oon vetäny nyt Black Sabbathissa ja Carry On My Wayward Sonissa, kuorossa ollu aika paljon sit nii!
Viimeeksi laulettu "Syvälle sydämeen sattuu". Laivayleisö oli liikuttunut.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ainoa kontribuutioni tähän lajiin on singstar pelissä vedetty Blondien Heart Of Glass, joka korkealta soivana kappaleena oli erinomainen valinta äänialalleni
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Niinkin läpikulunut kuin "Moskovan valot" on bravuurini. Duunin pikkujouluissa tosin viimeks irrottelin ja vedin Maidenia sekä Motörheadia.
Kerran tivasin Säynätsalon paikallisessa "Viikonloppuisää" tai edes Jamppa Tuomista, muttei ollut tarjolla.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Hämärä muistikuva viime kerralta: mähän vetäsin Asian Dub Fountationin "Naxaliten"!
This one is called NAXALITE...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ennoo ikinä kokeillu enkä kokeile. :x
mut jos kokeilisin, nii briljeeraisin las ketchupilla, ko osaan kertsinki ulkoo vaikkei se oo ees epsanjaa:
ASERE-HE HA DE-HE
DE HEBETUDE
HEBERE SEBIUNOUVA
MAHAVI ANDE BUGI
ANDE BUIDI DIPI
ennoo ikinä kokeillu enkä kokeile. :x
Sama täällä, mutta jos joku pakottais niin laulaisin Frank Chickensiä:
ANTOMO NINJA
WATASHIMA NINJA
NETSUBUSHI NAGETE
DORON DORON!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:1008452ff1="Ylitarkastaja Tolonen"] jos joku pakottais niin laulaisin Frank Chickensiä:
ANTOMO NINJA
WATASHIMA NINJA
NETSUBUSHI NAGETE
DORON DORON![/quote:1008452ff1]
turha sit yrittää oikoo tai feikata - mullon toi single!
Meneeks noi just noin noi tekstit? Siis joko toi on jotain slangia jota en tajua tai sit siinä on pari tavua väärin, ja tajuan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:8edec843c8="harry-irene"][quote:8edec843c8="Ylitarkastaja Tolonen"] jos joku pakottais niin laulaisin Frank Chickensiä:
ANTOMO NINJA
WATASHIMA NINJA
NETSUBUSHI NAGETE
DORON DORON![/quote:8edec843c8]
turha sit yrittää oikoo tai feikata - mullon toi single! [/quote:8edec843c8]
Mulla on se koko David Tornin (enimmäkseen muuten melkein yhtä sietämätön kitaristi kuin Reeves Gabrels...) kanssa tehty levy...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Meneeks noi just noin noi tekstit? Siis joko toi on jotain slangia jota en tajua tai sit siinä on pari tavua väärin, ja tajuan
Ainakin tokassa lainissa muisti on hutera... Täytyy kaivaa levy ja katsoa...
Osa on slangia. Doron doron on käsittääkseni se ääni jonka ninja päästää kädotessaan äänettömästi Nene joskus epäselvällä finglishillään selitti ...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
ANTO MO NINJA
WATASHI MO NINJA
METSUBUSHI NAGETE
DORON DORON
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Eli joo, perusymmärrettävästi menis näin:
Anta mo ninja
Watashi mo ninja
Metsubushi nagete
Doron doron
Eli:
Sinä oot ninja
Minä oon ninja
(Oletettavasti) Heitä heittotähti
Doron doron
Kiinnostaa!
Levyssä oli enkkukäännös näin:
You are ninja
I am ninja
throwing the blinding sand
we disappear
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan