You are not logged in.
Pages: 1
Tästä uusi menestystopikki tälle foorumille
Sveitsiläistä post/spastista punkkailu-hulinaa 70-80 luvun vaihteesta, ja joo on ne tyttöjä. Tää kokoelma mikä on niin on aika mahtava, 46 biisiä ja silleen. Hihanuoteissa Kim Gordon sanoo vetäneensä nuorena suuret vaikutteet näiltä, olkoon tämä ohjaamassa väkeä tänne juuttitopikista
Oikeestaan ei mulla muuta sanottavaa tähän väliin kun että ANAAMPARHUTTA <3
ja lisätään Ü ja Die Matrosen siihen jonoon "Give Me Back My Man"in jälkeen odottamaan maailman parhaan biisin titteliä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Minä tykkään, vaikkakaan en sitten vanhan foorumin aikojen ole yhtään kuunnellut. Emmä muuta osaa sanoo.
späm
Ihan PL, korkeintaan
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
The Kill Rock Stars re-issue of Kleenex/LiliPUT was just made available as a 4xLP box-set on Kickstarter today. comes with a 12 page 11.5x11.5 full color booklet with photos, fliers, and all other kinds of cool stuff.
basically, the kickstarter project will help fund the production of the box-set via pre-orders and by making other kinds of neat swag available (t-shirts, tour diaries, videos, etc).
Kova live CD/DVD tuli viime kuussa, pakkohan on tohon boksiinkin huumediilausrasat sijottaa joo.
"No more mistakes, like the last one."
4 LP:n boxit
no, mulla on pari seiskaa ja cd. eiköhän noilla pärjäile
Eka EP kuuluupi universumin historian kymmenen kovimman punk-seiskan joukkoon hei.
joo jos mä kleenex-bokseja ostan niin ne on ihan erilaisia juttuja ne
toi tuplaceedee saa riittää, vaikken cd:tä juuri kuuntele
Täytyypä tsekkailla. Toi U kuulosti ihan hyvältä.
Kokoelma vähitellen kuunneltu. Helvetti, että otti alun miksaukset kunnon päälle. Korvat ei vaan voi sietää näitä miksauksia, joissa esim. rummut tulee ainoastaan vasemmalta ja vokaalit oikealta jne.
Last edited by greenie (09.04.2010 23:03)
Pages: 1