You are not logged in.
Teinit ei koskaan ymmärrä, että The Beatles on maailman paras rockbändi.
[quote:e4304827f1="psykokarkki"][quote:e4304827f1="Ulvis"][quote:e4304827f1="Ylitarkastaja Tolonen"]En ymmärrä miten ihmiset jaksavat Euroviisuja minään muuna kuin tahattoman humoristisena paskana, jonka hyllyikä tälläkin saralla taisi oikeastaan umpeutua siinä vaiheessa kun se kielisääntö poistettiin...[/quote:e4304827f1]
Mä en ymmärrä tota sun vuosittaista kiukkuisen keski-ikäistyvän miehen vakosamettivallankumousta kaikkea rempseää vastaan.[/quote:e4304827f1]
tähän kyllä sama, euroviisuthan on yksi vuoden kohokohtia [/quote:e4304827f1]
Eiköhän Tolosen pitäisi tässä yhteydessä vain myöntää täydellinen osaamattomuutensa
Eiköhän teidän pitäs vain myöntää, että kotikasvatuksessa meni jotain pientä mönkään ja siitä jäi tällainen pieni henkinen paperiviilto sieluun.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:3bb7877739="Pope"][quote:3bb7877739="psykokarkki"][quote:3bb7877739="Ulvis"][quote:3bb7877739="Ylitarkastaja Tolonen"]En ymmärrä miten ihmiset jaksavat Euroviisuja minään muuna kuin tahattoman humoristisena paskana, jonka hyllyikä tälläkin saralla taisi oikeastaan umpeutua siinä vaiheessa kun se kielisääntö poistettiin...[/quote:3bb7877739]
Mä en ymmärrä tota sun vuosittaista kiukkuisen keski-ikäistyvän miehen vakosamettivallankumousta kaikkea rempseää vastaan.[/quote:3bb7877739]
tähän kyllä sama, euroviisuthan on yksi vuoden kohokohtia [/quote:3bb7877739]
Eiköhän Tolosen pitäisi tässä yhteydessä vain myöntää täydellinen osaamattomuutensa [/quote:3bb7877739]
Eiköhän teidän pitäs vain myöntää, että kotikasvatuksessa meni jotain pientä mönkään ja siitä jäi tällainen pieni henkinen paperiviilto sieluun.
Timo T.A. Mikkosen perheellä nämä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Waldo's People, feat. Nina Mikkonen olisi aika kova.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:8a0df9c59c="sheino"]Mä en ole ikinä ymmärtänyt miksi Happy Mondays olisi erityisen nerokas bändi. [/quote:8a0df9c59c]
Siks ku ne tekee nerokkaita biisejä.
Bummedilla ja Pill's Thrills and Bellyachesilla on ihan laadukkaita biisejä, mutta en silti oikein ymmärrä mikä siitä tekee maineensa arvoisen. Uusin comeback-levy (Uncle Dysfunctional) oli kaiken lisäksi kauheata kuraa kuten myös Yes, Please.
Ja kertokaapa joku nyt viimein mitä hauskaa Bezissä on. Oikeasti. Esiintyminen pari vuotta takaperin Flow-festareilla oli ehkä kamalinta paskaa ikinä, ainakin verrattuna esiintymistä edeltävään hypetykseen..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:99725c2702="psykokarkki"]en ymmärrä sheinoa [/quote:99725c2702]
smaa
Kenties kohta voisin aloittaa "väärien mielipiteiden kerhon", jossa käyn yksinpuhelua.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Teinit ei koskaan ymmärrä, että The Beatles on maailman paras rockbändi.
Teineille
Ymmärrän sheinoa ainakin Happy Mondaysin suhteen.
This must be what jail / I will scratch
[quote:ac8d9217c7="Feggy"]Teinit ei koskaan ymmärrä, että The Beatles on maailman paras rockbändi. [/quote:ac8d9217c7]
TeineilleYmmärrän sheinoa ainakin Happy Mondaysin suhteen.
Mulla on kans yksi kaveri, jonka mielestä The Beatles on maailman paras rokkibändi ja Let It Be paras biisi ikinä.
En ole ihan samaa mieltä, mutta en menisi sanomaan mitään siihen vastaankaan.
[quote:319126ce1c="Feggy"]Teinit ei koskaan ymmärrä, että The Beatles on maailman paras rockbändi. [/quote:319126ce1c]
TeineilleEn ole ihan samaa mieltä, mutta en menisi sanomaan mitään siihen vastaankaan.
Eipä kantsikaan. Muuten mun kamu, joka on samaa mieltä, tulee ja vie pois.
Vittu, että jengi on pahasti kuutamolla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hahaa muistan uutenavuotena ku yhet intti että kuutamolla ois levottomat kakkonen eikä minä ja morrison. oli kyl mahtava seurata jengin traincrashia kun totuus otettiin selville. LEKENDAARISTA
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Fegsteri voisi korjata quotensa
This must be what jail / I will scratch
hahaa muistan uutenavuotena ku yhet intti että kuutamolla ois levottomat kakkonen eikä minä ja morrison. oli kyl mahtava seurata jengin traincrashia kun totuus otettiin selville. LEKENDAARISTA
rääääggg? mittee? eiks muka oo?!
ja pannaan vielä että en ymmärrä tämmöstä köyhän miehen provoilutopikkia. riitelyn toivossako tämä kyhätty? tosin jos nyt saan oikean vastauksen tuohon ylläolevaan alati mieltäni askarruttavaan probleemaan niin so not, seiskööt tämäkin topikki pystyssä niin kauan kunnes joku ei ymmärrä velvet undergroudia ja taivas repeää.
Mangojauhe goddamn.
+N
Mangojauhe goddamn.
[quote:c057a26e2c="tiptoo"]
ja pannaan vielä että en ymmärrä tämmöstä köyhän miehen provoilutopikkia. riitelyn toivossako tämä kyhätty? [/quote:c057a26e2c]
no samaa. :?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:363209c6b1="ex-kolja"][quote:363209c6b1="tiptoo"]
ja pannaan vielä että en ymmärrä tämmöstä köyhän miehen provoilutopikkia. riitelyn toivossako tämä kyhätty? [/quote:363209c6b1]
no samaa. :?[/quote:363209c6b1]
häh, haluutteks turpaa?
eiku eiks tän ketjun nimikin jo aseta sellaset premissit et jos ottaa tosissaan näitä juttuja niin ehkä kannattais olla hermilomalla eikä netissä?
öö.......................no empä sano mittään.
mut vastaa nyt tuohon levottomat 2 juttuun edes että pysytään offtopicissa.
Mangojauhe goddamn.
[quote:162b726010="tiptoo"]öö.......................no empä sano mittään.
mut vastaa nyt tuohon levottomat 2 juttuun edes että pysytään offtopicissa.[/quote:162b726010]
ai oliks se kysymys? no siis ei oo ku minä ja morrison niinku sanoin. minä ja oisko armashenrik vai kuka häh tiedettiin ja muut vänkäs vastaan ku jotkut platoniset luolateinit
Google auttaa... Dvdplazalla vastaus, mutta tämän virallisempaa lähdettä et löydä:
[quote:ec611d4555]Minä ja Morrison (2001)
Ohjaaja: Lenka Hellstedt
Valmistumisvuosi: 2001
Maa: Suomi
Tuotanto: Solar Films Inc. Oy
Laji: Pitkä fiktio, draama
Muut nimet: Levottomat 2 (muu nimi)
Me and Morrison (englanninkielinen nimi)[/quote:ec611d4555]
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:14fd454e37="huïg"][quote:14fd454e37="tiptoo"]öö.......................no empä sano mittään.
mut vastaa nyt tuohon levottomat 2 juttuun edes että pysytään offtopicissa.[/quote:14fd454e37]
ai oliks se kysymys? no siis ei oo ku minä ja morrison niinku sanoin. minä ja oisko armashenrik vai kuka häh tiedettiin ja muut vänkäs vastaan ku jotkut platoniset luolateinit [/quote:14fd454e37]
No mä en ainakaan vängännyt vastaan kun en ollut varma ennen kuin tarkistin googlesta ja armashenrik ei vissiin ollut huoneessa sillon. Ulvis ja hrmis tosin taisivat vänkäillä. Taisit olla yksin oikean tietosi kanssa.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:84b72f67e9="börjeslandet"]Google auttaa... Dvdplazalla vastaus, mutta tämän virallisempaa lähdettä et löydä:
[quote:84b72f67e9]Minä ja Morrison (2001)
Me and Morrison (englanninkielinen nimi)[/quote:84b72f67e9]
http://www.elonet.fi/title/ekm9ad/[/quote:84b72f67e9]
Jos virallista tahtoo niin tuolla pelaa
http://www.solarfilms.com/elokuvat/kaik … amorrison/
[quote:84b72f67e9]Elokuvan tuottaja Markus Selin paalutti uutuuden Levottomat-trilogian kakkososaksi.[/quote:84b72f67e9]
paalutti :biggrin::spede:
muistelisin että joku ois ollu kanssani samaa mieltä, mutta toisaalta saatoin olla myös päissäni!
[quote:9513d569bc="huïg"][quote:9513d569bc="börjeslandet"]Google auttaa... Dvdplazalla vastaus, mutta tämän virallisempaa lähdettä et löydä:
[quote:9513d569bc]Minä ja Morrison (2001)
Me and Morrison (englanninkielinen nimi)[/quote:9513d569bc]
http://www.elonet.fi/title/ekm9ad/[/quote:9513d569bc]
[quote:9513d569bc]Elokuvan tuottaja Markus Selin paalutti uutuuden Levottomat-trilogian kakkososaksi.[/quote:9513d569bc]
muistelisin että joku ois ollu kanssani samaa mieltä, mutta toisaalta saatoin olla myös päissäni![/quote:9513d569bc]
Kyllä joku oli sun kanssa samaa mieltä. Varmaan just armashenrik tai ei tuu muita mieleen tai en kyl ees tiiä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
oisin kyllä vängänny vastaan. oon yhä ihan varma et kuutamollaa markkinoitiin levottomat kakkosena
Mangojauhe goddamn.
En tiedä, mutta Kuutamolla toi mukanaan maailman kamalimman tunnarin.
"Se ei-iii mee pois, kirjakaupoissa ja kahviloissa ja kirpputoreilla ja gloryholessa".... "Suutelin ilmoja yksin itkin".....bla bla bla.
Taisi Laura Närhi olla. Ihan puistattaa nyt.
Miksi Maija Vilkkumaa ei laulanut sitä biisiä? Sehän on Haapkylän ystävätär. Kyllä rauhan ihmistä nyt taas kiusataan systeemistä käsin ihan urakalla!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
oisin kyllä vängänny vastaan. oon yhä ihan varma et kuutamollaa markkinoitiin levottomat kakkosena
Ei taidettu markkinoida. Kollektiivinen massa vaan taisi luulla sitä Levottomat kakkoseksi.
mutta ku ei ees markkinoitu! ei välttämättä kovinkaan yllättävää että tällainen mielleyhtymä on syntynyt, mutta nyt kävi näin.
[quote:49045e9500="sheino"][quote:49045e9500="Feggy"]Teinit ei koskaan ymmärrä, että The Beatles on maailman paras rockbändi. [/quote:49045e9500]
TeineilleEn ole ihan samaa mieltä, mutta en menisi sanomaan mitään siihen vastaankaan.[/quote:49045e9500]
Eipä kantsikaan. Muuten mun kamu, joka on samaa mieltä, tulee ja vie pois.
Lemmyn laukomille Beatles-totuuksille ikuinen
Mä en koskaan ole toipunut siitä (hyvässä enkä pahassa), että kuuntelin ikävuodet 11-13 käytännössä pelkkää Beatlesia ja osaan yhä koko yhtyeen tuotannon ulkoa, halusin sitä tai en.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:741adf67d3="Pope"]
Lemmyn laukomille Beatles-totuuksille ikuinen
Mä en koskaan ole toipunut siitä (hyvässä enkä pahassa), että kuuntelin ikävuodet 11-13 käytännössä pelkkää Beatlesia ja osaan yhä koko yhtyeen tuotannon ulkoa, halusin sitä tai en.[/quote:741adf67d3]
Sama juttu, paitsi että The Beatles oli Mikko Alatalon ohella ihan ensimmäistä musiikkia, minkä osasin joskus ihan snadina musiikiksi mieltää. Sitten ei tarvinnut muuta kuunnellakaan, jonnekin nelosluokalle saakka. Edelleen jos joku kysyy maailman parasta bändiä, niin en mä muutakaan keksi kuin The Beatlesin. Ellen ole just kuunnellu Leavingseja.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:e9c6926fcb="hrmunoita"][quote:e9c6926fcb="huïg"][quote:e9c6926fcb="börjeslandet"]Google auttaa... Dvdplazalla vastaus, mutta tämän virallisempaa lähdettä et löydä:
[quote:e9c6926fcb]Minä ja Morrison (2001)
Me and Morrison (englanninkielinen nimi)[/quote:e9c6926fcb]
http://www.elonet.fi/title/ekm9ad/[/quote:e9c6926fcb]
[quote:e9c6926fcb]Elokuvan tuottaja Markus Selin paalutti uutuuden Levottomat-trilogian kakkososaksi.[/quote:e9c6926fcb]
muistelisin että joku ois ollu kanssani samaa mieltä, mutta toisaalta saatoin olla myös päissäni![/quote:e9c6926fcb]
Kyllä joku oli sun kanssa samaa mieltä. Varmaan just armashenrik tai ei tuu muita mieleen tai en kyl ees tiiä.[/quote:e9c6926fcb]
Kumpaakohan mieltä mä olin? Ei voi mitenkään enää muistaa kumman puolen silloin koomailessani valitsin. :lol:
Inhosin teininä muuten Beatlesia. Tällöin tosin olin tutustunut lähinnä kaikkien rallattelemiin hittibiiseihin enkä tuntenut Beatlesin tuotantoa sen laajemmin.