You are not logged in.
Tänne korkeintaan kahden lauseen kommentit siitä, kuinka jonkun artistin musa ja suosio ei aukene. Ei pitkiä sepustuksia pliis
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
en ymmärrä leevien suosiota
en ymmärrä metallicaa tai mitään hevimetallia, iron maidenilla on varmaan ihan hyviä biisejä mutta se meininki on vaan vituttavan typerä
en ymmärrä jonku indieklassikoiden kollektiivista dissaamista täällä, tuntuu ihan siltä että olisi tärkeintä erottua porukasta eikä jutella vaan hyvästä musasta
en ymmärrä samae koskisen haukkumista, se deby oli oikeesti hyvä
en ymmärrä teinejä.
Pidän teineistä, paljonkin.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Neuvosto "Barely Legal" Liitto...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Nuoruuden, kauneuden ja naiiviuden pyhälle kolminaisuudelle ikuinen
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
En ymmärrä miksi joku viitsii mennä Madonnan keikalle. Madonna on opportunistisesti osannut uransa aikana hyödyntää ajankohtaisia ja pinnalla olleita tyylejä ja tuottajia, mutta mitään pitkäkestoista mä en näe hänen saaneen aikaiseksi.
Ja, en ole ikinä pitänyt edes Madonnan äänestä.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
En ymmärrä myöskään tällä foorumilla ajoittain esiin nousevaa Junnu Vainion, Olavi Virran tai Tapio Rautavaaran ihannointia.
Mä tunnustan mainittujen herrojen omat ansiot musiikin saralla, mutta en näe niillä olevan mitään annettavaa mulle.
Pappaosastoa.
(typotkorjattu)
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Kaikki on paskaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kaikki on paskaa.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En ymmärrä miksi kukaan hankkii enemmän kuin yhden Nickelbackin levyn. Ne kaikki biisit on kuitenkin ihan samoja.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Instant suosio
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:5aa842b29b="sheino"]En ymmärrä miksi joku viitsii mennä Madonnan keikalle. Madonna on opportunistisesti osannut uransa aikana hyödyntää ajankohtaisia ja pinnalla olleita tyylejä ja tuottajia, mutta mitään pitkäkestoista mä en näe hänen saaneen aikaiseksi.
Ja, en ole ikinä pitänyt edes Madonnan äänestä.[/quote:5aa842b29b]
SMAAH!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Madonna on opportunistisesti osannut uransa aikana hyödyntää ajankohtaisia ja pinnalla olleita tyylejä ja tuottajia
naispuolinen david bowie?
En ymmärrä miten ihmiset jaksavat Euroviisuja minään muuna kuin tahattoman humoristisena paskana, jonka hyllyikä tälläkin saralla taisi oikeastaan umpeutua siinä vaiheessa kun se kielisääntö poistettiin...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:b87bf258fe="sheino"]Madonna on opportunistisesti osannut uransa aikana hyödyntää ajankohtaisia ja pinnalla olleita tyylejä ja tuottajia[/quote:b87bf258fe]
[quote:41fd574f29="sheino"]Madonna on opportunistisesti osannut uransa aikana hyödyntää ajankohtaisia ja pinnalla olleita tyylejä ja tuottajia[/quote:41fd574f29]
Bowiella sentään on jotain lahjoja, kun taas Madonnalla vain selkeä visio siitä mikä myy ja mikä ei.
Tosin mulla tuli juuri mieleen Bowien junkkabiisit 1990-luvun puolestavälistä..
PMMP.
[quote:353632e22e="Okko"]en ymmärrä leevien suosiota
[/quote:353632e22e]
Tähän sama. Meinaan aina repiä pääni, kun kuulenkin Göstan yksitoikkoisen lauluäänen ja "mukanokkelat" sanoitukset.
PMMP.
ja taas SMAAMS
en ymmärrä sheinoa
en ymmärrä sheinoa
Tähän pyritään.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt miksi Happy Mondays olisi erityisen nerokas bändi.
Enkä ole myöskään ymmärtänyt mitä hauskaa tai kiinnostavaa Bezissä on.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt miksi Happy Mondays olisi erityisen nerokas bändi.
Siks ku ne tekee nerokkaita biisejä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
seuraavaksi sheino kysyy mitä nerokasta on dr. bombayssa
[quote:ca52fe1ba6="Ylitarkastaja Tolonen"]En ymmärrä miten ihmiset jaksavat Euroviisuja minään muuna kuin tahattoman humoristisena paskana, jonka hyllyikä tälläkin saralla taisi oikeastaan umpeutua siinä vaiheessa kun se kielisääntö poistettiin...[/quote:ca52fe1ba6]
Mä en ymmärrä tota sun vuosittaista kiukkuisen keski-ikäistyvän miehen vakosamettivallankumousta kaikkea rempseää vastaan.
tähän kyllä sama, euroviisuthan on yksi vuoden kohokohtia
Sheinolle
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
sheino on erilainen nuori
[quote:8e61105102="Ulvis"][quote:8e61105102="Ylitarkastaja Tolonen"]En ymmärrä miten ihmiset jaksavat Euroviisuja minään muuna kuin tahattoman humoristisena paskana, jonka hyllyikä tälläkin saralla taisi oikeastaan umpeutua siinä vaiheessa kun se kielisääntö poistettiin...[/quote:8e61105102]
Mä en ymmärrä tota sun vuosittaista kiukkuisen keski-ikäistyvän miehen vakosamettivallankumousta kaikkea rempseää vastaan.[/quote:8e61105102]
tähän kyllä sama, euroviisuthan on yksi vuoden kohokohtia
Eiköhän Tolosen pitäisi tässä yhteydessä vain myöntää täydellinen osaamattomuutensa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta