You are not logged in.
dedsiille ozikko jos ei vielä oo... phlegm vois aluksi kertoa harsh 70's realitystä vinyylimuodossa.
Joo, en ole vielä löytänyt oikeaa hetkeä sen kuunteluun. Tänä iltana kuiteskin. dedsii kyllä ansaitsisi omankin otsikon vaikka nimi on jo uusi-seelantispåmmissä mainittu.
[quote:8f316a695b]
voin jotain kirjoittaa jos joku perustaa.[/quote:8f316a695b]
Minäkin perustaisin siitä, jos joku sen perustaisi. Tai, minä voin perustaa sen, jos joku siitä perustaisi.
kuuntelutopicista:
[quote:f591df7da5="DirtyBlueGene"]The Tower Recordings - Giggy Garbage Gods (777)
Bändejä, joille pitäisi mutta ei jaksa vääntää omaa topikkia, osa [/quote:f591df7da5]
kannatetaan! tai siis sitä että pitäisi, mut ei sitä etteikö jaksaisi... jaksaa jaksaa... ja samaan voi laittaa juttua kaikista "sooloprojekteista", erityisesti matt valentinesta, joka mv/ee & the bummer road -kokoonpanolla ilmeisesti soitteli terrastockissa, encorena kuultiin kuulemma niilon powderfinger... ja tiettävästi postissa odottelee uusi MV/EE tuplavinyyli promokansilla...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Don Caballerolle on pitänyt niin pitkään vääntää otsikko, että jos sitä ei vielä jostain pölyttymästä löydy (vrt. The Who -incident), niin perustan.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
eilen sain pari death chants -orkesterin cdr:ää... hyvin lyhyen ensikuuntelun perusteella ihan sairaan hienoa "metsäfolkkia"... pitää kuunnella lisää.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
The Thrown Ups!
Kyllähän Sergiolla pitäisi oma otsikko olla.
avarukselle vopis laittaa. kuunteliko kukaan wfmu-sessiota, eix se tullu eilen?
avarukselle vopis laittaa. kuunteliko kukaan wfmu-sessiota, eix se tullu eilen?
Joo, yritän koko ajan mutta ei ole viälä mediaplayeri ehtinyt bufferoida loppuun.
Kuuntelin eilen noi avaruksen ja kempsujen terrastock -häröilyt. Onnistuneen shöyn vetivät.
http://www.rednailmusic.org/t6
tuolta saa haettua koko terrastockin ohjelmiston, niinku!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kuuntelin eilen noi avaruksen ja kempsujen terrastock -häröilyt. Onnistuneen shöyn vetivät.
pitäis saada noita joskus kuulolle, MV/EE & the bummer road kiinnostais myös (ja topicci niille tai ehkä laajemmin tower recordingsille) ja niiden powderfinger-versiointi. bummer roadilta ilmestyi juuri 9 kpl painoksena lathecut-lp, hintaa $99... onneksi sama setti hiukka edullisemmin saatavissa myös cdr-muodossa.
täältä löytyy muuten paha kempsu-biisi. (siis biisi nimeltä paha, löytyy terrastock six -kokikselta).
[quote:ff18838808="babriga"]http://www.rednailmusic.org/t6
tuolta saa haettua koko terrastockin ohjelmiston, niinku![/quote:ff18838808]
niin siis en mä sieltä mitään saa, jotain erroria pukkaa aina ku yrittää. jos joku sais latailtua ja heitettyä vaikka cdr:lle niin kulut korvataan jne.
Kyllähän Sergiolla pitäisi oma otsikko olla.
No sitten jos tekevät reunionin, tai joku keksii jonkin uudelleen/sivumuodostuman mikä on muutakin kuin napalm death -coverbändi.
I love you and dream about the Führer
Martin Hannettille pitää vääntää otsikko, ostin tänään sen "Zero: Martin Hannett story" -kokoelman ja jänniä juttuja sinänsä kattavalla kokoelmalla ja muutenkin kiehtoo nuo Hannettin kikkailut.
Tuo tuottajille topikit -meininki voisi muutenkin olla aika hyvä, kiinnostaisi esim Phil Spectorista tietää knoppijuttuja, miksi on niin merkittävä, missä kuuluu nerokkuus parhaiten jne.. Tämä siis yleispätevästi kaikkiin kuuluisiin tuottajiin.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:251259eb49="psychocandy"]:peuk:
Smaa.
T-mu Korpipää soitti mulle Echo-sessioiden ratoksi jotain Mark & the Maffian superhuuruista liveä ja se oli ehkä parasta koskaan. NIIIIN helvetin höyryistä kuin vain olla ja voi. Miksaaja ihan irti epätahtisen delayn kanssa. Huuuh! Pitää hoitaa se mp3 ja pistää täällä jakoon kaikkia lakeja uhmaten.
Aika jännää, että Pop Group -vokalisti lähtee soolouralle ja nappaa taustabändikseen Sugarhill Gangin bändin. Doug Wimbish teki ehkä kaikki kuolemansynnit Living Colorissa, mutta Maffian riveissä mies on aika tulessa.[/quote:251259eb49]
siirrän tänne ja toivon että joku (forrsto?) tekee oman topicin, myös tackheadin saa mainita.
Alphaville
Alphaville
asiaa
[quote:6c31ac76f7="aqzu"]Martin Hannettille pitää vääntää otsikko, ostin tänään sen "Zero: Martin Hannett story" -kokoelman ja jänniä juttuja sinänsä kattavalla kokoelmalla ja muutenkin kiehtoo nuo Hannettin kikkailut.
Tuo tuottajille topikit -meininki voisi muutenkin olla aika hyvä, kiinnostaisi esim Phil Spectorista tietää knoppijuttuja, miksi on niin merkittävä, missä kuuluu nerokkuus parhaiten jne.. Tämä siis yleispätevästi kaikkiin kuuluisiin tuottajiin.[/quote:6c31ac76f7]
Hei, nyt keksit hyvän idean! Tuoosta minäkin saisin paljon irti, itsellä menee nuo tuottajat aina ihan sekaisin. Hannettia oon kuunnellut tietty JD:n ja NO:n muodossa mutta se kait levytti paljon muutakin? Millaiselta kokoelma vaikuttaa?
Heh!
Mutta voisi oikeasti melkeen perustaa uuden osaston, jossa keskusteltaisiin tuottajista? Noita legendaarisia ja omaleimaisia tuottajiahan löytyisi varmaan melko paljonkin. Ainakin Martin Hannet, Lee "Scratch" Perry, Phil Spector, Rick Rubin, Daniel Lanois, Andy Warhol, David Bowie, jne. Minua ei ainakaan haittaisi vaikka päällekäisyyksiä tulisi bändi/artistiotsikon kanssa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:2c9bc0d84a="Alxity"]Heh!
Mutta voisi oikeasti melkeen perustaa uuden osaston, jossa keskusteltaisiin tuottajista? Noita legendaarisia ja omaleimaisia tuottajiahan löytyisi varmaan melko paljonkin. Ainakin Martin Hannet, Lee "Scratch" Perry, Phil Spector, Rick Rubin, Daniel Lanois, Andy Warhol, David Bowie, jne. Minua ei ainakaan haittaisi vaikka päällekäisyyksiä tulisi bändi/artistiotsikon kanssa.[/quote:2c9bc0d84a]
no niin, pakko kehua omaa ideaa kun kukaan muu ei sitä tee. Mutta alxity korjasi, tuota juuri tarkoitin.
Enää vaan sitten odotellaan että joku mode innostuu asiasta... Laatu?
<@DBGene> senkin karkki
veikkaisin että uusi osasto voisi olla vähän liikaa? meinaan että jäisi aika vähäiseksi ja huomiotta. musaspäm sopii mielestäin paremmin musiikkiin kategorisoituna muuten kuin artisteittain...labeleiden/tuottajien jne mukaan siis
joo, ei niitä osastoon tarvitsisi niputtaa. Lähinnä vaan keskustelua aikaiseksi tuottajista.
sellainen tuottaja-spåm -tyylinen yleisozikko? mikäs siinä... connie plank!
ps.
pitääkö olla erikseen joku äänittäjä-spåm että voi mainita albininkin?
No pannan sitten perustaen tuottaja-späm-otsikko
<@DBGene> senkin karkki
[quote:5e175de805="forssto"]Camouflage.
Psykonamu, kerro mulle näistä jotn, jooks? Tiiät kuitenkin.[/quote:5e175de805]
ikinä kuullutkaan... sori!