You are not logged in.
Muistaakseni et kyl tykänny noista yhtään vuonna 2005.
kuulin deceitin vuonna 2004 ja olen siitä lähtien tykännyt bändistä. rakastumiseen toki meni viisi vuotta
James Brownin molemmat Public Enemyt ja King Heroin.
En tykkää Sex Machine -kamasta oikein, mutta noi valistuskipaleet on ihan parhainta parasta.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:6c78c7e4c2="DirtyBlueGene"]
No sepä se! Divina Comediaa ei löydy mistään, joten piti tyytyä siihen kokikseen jonka sai lohkaistua alle kympillä ja parastahan se koskaan [/quote:6c78c7e4c2]
Divina Comedia kantsii nauhotuttaa Mäki-Turjalla kassulle
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Led Zeppelin - Gallows Pole
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Led Zeppelin - Gallows Pole
Ipodissa oli jossain vaiheessa sellanen "Led Zeppelin -biisit, jotka eivät ärsytä" -soittolista. Helvetin hyvä puolituntinen folkrockia, ja lopussa pärähtää Heartbreaker!
Niin ja Gallows Pole oli heti ensimmäinen biisi.
Aika vahvasti Crystal Castles.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Jethro Tull: Sweet dream
[quote:33e64c8f06="Bricolage"]Led Zeppelin - Gallows Pole
Ipodissa oli jossain vaiheessa sellanen "Led Zeppelin -biisit, jotka eivät ärsytä" -soittolista. Helvetin hyvä puolituntinen folkrockia, ja lopussa pärähtää Heartbreaker!
Niin ja Gallows Pole oli heti ensimmäinen biisi.[/quote:33e64c8f06]
Zeppelinin folkjutut on kyllä aivan mahtavia. Nyt parasta on kyllä Rod Stewartin Sailing. Onhan se aivan mieletön melodia :cool:
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Ei koskaan pitäs myydä levyjä pois ihan vaan sen takia, ettei just sillä hetkellä välitä niistä :x
Onneks ny ei ehtiny käymään huonosti. Lueskelin jostaki parin vuoden takasesta Punk Planetista Die Kreuzenin muistelohaastista, puhuivat siinä niin mielissään viimosista levyistään että käväsin pistämässä soimaan. Nuo (Gone Away ja Cement) ovat olleet mulla pitkään poistopinossa, ei vaan ole kukaan ostanut...
...Hitto! Noihan oli molemmat vallan mainiota kevytrokkia! Täynnä Kubinskin korkealta menevää, omalaatuisen melodista laulua, heleitä ylä-äänisen ohuita kitaroita ja kaiken päällä leima sen ajan musalokeroihin sopimattomuudesta. Tavallaan ihan pioneerikamaa, paria vuotta ennen kuin tuollaista yleisesti kutsuttiin alternative rockiksi.
Onko bändille topikkia? Ei vissiin? S/t levynsähän on ihan helvetin hyvä hardcorepaukku, ja October File lähtee heti sen jälkeen niin eri poluille että tais parilla punkkarilla huuli väpättää levyn kuultuaan.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:c9b6590b98="Bricolage"]
Rod Stewartin Sailing. Onhan se aivan mieletön melodia :cool:[/quote:c9b6590b98]
Ja mikä kitarasoolo laulun kruunaakaan! Rod Stewart on aikamme legenda, upea tulkitsija jonka parjaamisesta tulee mieleen yksi Alatalo-niminen kotimainen asiameiningin mies, joka on saanut osakseen parin vuosikymmenen edestä asiatonta vittuilua ja koulukiusaushabitusta.
Kukas se lauloikaan naisvokaalit Sailingissa? Hienosti nekin on vedetty. Kaunis kappale, täyttä timanttia.
Mut ei kukaan nykyään parjaa Rodia tai Mikkoa...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Mä voisin kyllä parjata Mikkoa, mutta lähinnä politiikkona.
Ja onhan nuo Rodin viimeiset Clive Davisin svengali-kaudella tekemät levyt aivan kauheata, valjua paskaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kukas se lauloikaan naisvokaalit Sailingissa? Hienosti nekin on vedetty. Kaunis kappale, täyttä timanttia.
en tiedä, mut mulle tulee tosta aina mieleen joku bonnie tylerin biisi jossa on ihan sama melodia (it's a heartache?), ja sori: en tykkää
mutta onhan rodilla sentään maggie may ja do ya think i'm sexy jotka on tosi hyviä
Mut ei kukaan nykyään parjaa Rodia tai Mikkoa...
No ei ne kyllä ansaitsemaansa suosiotakaan nauti. Paitsi asiaihmisten keskuudessa tietenkin. Rodin uusista levyistä ei havaintoa, mutta keikalleen menisin kyllä jos suomeen tulisi.
Mikko on senaattori
Les Savy Fav
Prefab Sprout
Itellä Doseonen Slowdeath. Tää on kyllä mielettömän kaunis levy.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Smogin biisi Prince Alone In The Studio
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Junior Boys - Begone Dull Care
Tim Hecker - An Imaginary Country
Black Hollies - Casting Shadows
S. Albert Kivisen audiohaastis.
Spiritualized'n Hold on -biisin alku.
Yritän nyt päästä pois Leavings-maailmasta kuuntelemalla rankempaa kamaa. Aamuveryttelyn yhteydessä kuuntelin sellaista ite tekemääni puolituntista kokoelmaa, jossa on Mastodonin parhaat biisit. Yleensä ottaen pidän sitä jotenkin tympeänä orkesterina, mutta nyt vaan ihmetteli että onpa hyviä biisejä. Turpasauna!
Nyt tulloo Burzumia saatana, ja seuraava vinyyli mikä lautaselle isketään on Iron Maiden ja POWERSLAVE!!!
Oho. Meikällä kans parasta Leevit ja Bläkkis; tässä tapauksess Vornat :blackmetöööööl:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oho. Meikällä kans parasta Leevit ja Bläkkis; tässä tapauksess Vornat :blackmetöööööl:
Mä yritän jo saada jotain muuta Leevien rinnalle. Mieli apeutuu niistä iloisistakin biiseistä niin vahvasti, eikä huvittaisi mennä viikonloppuun siten, että pyörii Baby Janet ja Elinat surullisine kohtaloineen päässä.
UB40: Labour of Love
Diren Brothers In Arms myös, vaikka siinä on Walk of Life, joka on paskinta juuri nyt.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Millasta Muslim Gauze oikeastaan on? Kerran kuulin jonkun tosi tehokkaan biisin, sit yritin yhtä levyä kaupassa, mutta se ei innostanut yhtään. :?
tämmöstä enimmäkseen rytmimusiikkia, etnisiä soittimia ja mitä nyt milloinkin mukana. perkussiota / tablojahan mr. muslimgauze itse soitti, eikä vastoin yleistä (?) käsitystä juuri tietokoneella tehny muuta ku jälkikäteen editointia. lauluakin näissä on aniharvoin, kuulemma vei musiikista liikaa huomiota muualle tms.
ja materiaaliahan on ihan hirveästi! julkaisuja on toistasataa ja niitä löytyy kokoajan lisää. viimeksi kuulin että Brynin kämpästä löytyi 'maustehyllyn takaa' joku julkaisematon muslimgauze-levy c-kasetilla... joka tietysti julkaistaan sellaisenaan...
tuo Observe with Sadiq Bey on hyvä levy aloittaa tutustuminen.
KMY:n sivuja tuossa vasta selailin, näköjään ollu muslimgauze live tukholmassa '98, vaan jospa oisin jne.
ihan kattavasti infoa täällä, sangen kiinnostava persoona kyllä...
Joku Muslimgauzen levy tais olla hyvä mutta sitten taas joku toinen aika paska
This must be what jail / I will scratch