You are not logged in.

This must be what jail / I will scratch

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jotain pörinää Lee Ranaldolta. iha jees sano miäå

*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tää on muuten kova
Psykeä viime vuodelta mutta soundi kuulostaa ihan aidosti vuodelta 1967.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tänään en taida kuunnella duunissa mitään muuta.

Junior Boys - Begone Dull Care
Heitän vielä kolmannenkin kerran, helvetin toimivaa
Voin kyllä kuvitella että jos ottaa tulta niin Punavuoressa monet omii tän kiekon..
[quote:18cb7e32ac="Bricolage"]Junior Boys - Begone Dull Care
Voin kyllä kuvitella että jos ottaa tulta niin Punavuoressa monet omii tän kiekon..[/quote:18cb7e32ac]
Olihan Junior Boys aika iso hitti hipsteripiireissä jo joskus vuonna 2005.
[quote:9b189ce7c6="grasskirt"][quote:9b189ce7c6="Bricolage"]Junior Boys - Begone Dull Care
Voin kyllä kuvitella että jos ottaa tulta niin Punavuoressa monet omii tän kiekon..[/quote:9b189ce7c6]
Olihan Junior Boys aika iso hitti hipsteripiireissä jo joskus vuonna 2005.[/quote:9b189ce7c6]
Näin arvelinkin vaikka en ollut missään "skenessä"
Mut joo, uskoisin että voi hyvinkin olla samoissa piireissä hitti.
[quote:e889bfa010="hrmunoita"]Tänään en taida kuunnella duunissa mitään muuta.
[/quote:e889bfa010]
Neloslevy loppuu ihan just. Rei Ban Bombay menossa just. Ihan mieletön Leevi-kiima päällä. Onhan tää maailman paras bändi
:itku:
[quote:fc3bf29d56="hrmunoita"]
Neloslevy loppuu ihan just. Rei Ban Bombay menossa just. Ihan mieletön Leevi-kiima päällä. Onhan tää maailman paras bändi
:itku:[/quote:fc3bf29d56]
On. Huippubändejä on älyttömästi, mutta lopulta ne häviää aina ideoissa tai koskettavuudessa tai lyriikoissa.
Jos vaikka Rife tulisi joskus vastaan niin saattaisin joutua nykimään hihasta ja kiittää.[/i]
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

[quote:54b218f768="Bricolage"][quote:54b218f768="grasskirt"][quote:54b218f768="Bricolage"]Junior Boys - Begone Dull Care
Voin kyllä kuvitella että jos ottaa tulta niin Punavuoressa monet omii tän kiekon..[/quote:54b218f768]
Olihan Junior Boys aika iso hitti hipsteripiireissä jo joskus vuonna 2005.[/quote:54b218f768]
Näin arvelinkin vaikka en ollut missään "skenessä"
Mut joo, uskoisin että voi hyvinkin olla samoissa piireissä hitti.[/quote:54b218f768]
Vieläkin soi. Levy on 8 biisiä ja 48 minuuttia mutta tuntuu alle puolituntiselta