You are not logged in.
I Love You But I've Chosen Darkness
montako kertaa mun täytyy kertoa että tää on paras bändin nimi ikinä
siksi en halua koskaan kuulla niitten musiikkia
[quote:972177a42c="Neuvostoliitto"]I Love You But I've Chosen Darkness[/quote:972177a42c]
montako kertaa mun täytyy kertoa että tää on paras bändin nimi ikinäsiksi en halua koskaan kuulla niitten musiikkia
Must toi kans jotenkin kierosti kiva.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
O' Death on kyllä paskin nimi mitä goottikantria soittava bändi voi ottaa. Parempi olisi vaikka Nussivat Nunnat. HERRA VARJELE VALHEILTA, EN VOI LUOTTAA KESKUSTAAN.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
O' Death on kyllä paskin nimi mitä goottikantria soittava bändi voi ottaa. Parempi olisi vaikka Nussivat Nunnat. HERRA VARJELE VALHEILTA, EN VOI LUOTTAA KESKUSTAAN.
Goottikantria? Mikä tahansa lääkkeitä vedätkään, otan kaksi.
Kuuntelepa ilman pikkelsiä korvissa ja ota hieman selvää asioista.
Sent from my iPhone 16
Ne biisit mitä olen niiltä kuullu, on goottikantrina mainostettu enkä vastaan lähtisi väittämään. Jos bändi soittaa americanaa ja blegrassia, ja nimi on tommonen mikä on, niin kyllä se meikälle tulee menemään jatkossakin goottikantrina.
[quote:ef6a2c0452="Neuvostoliitto"]I Love You But I've Chosen Darkness[/quote:ef6a2c0452]
montako kertaa mun täytyy kertoa että tää on paras bändin nimi ikinäsiksi en halua koskaan kuulla niitten musiikkia
Onhan tuo kyllä valioluokan nimitys.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Does It Offend You Yeah? on kyllä paskin nimi koskaan.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Does It Offend You Yeah? on kyllä paskin nimi koskaan.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:54f29608fe="Ylitarkastaja Tolonen"]Does It Offend You Yeah? on kyllä paskin nimi koskaan.[/quote:54f29608fe]
does it offend you yeah?
täällei oo ketjuu hyville bändinimille?
FUCK YOU WRITTEN IN SHIT on aika hyvä
http://www.myspace.com/fuckyouwritteninshit
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hyviä oli biisitki! The Holdin kanssa kiertueelle?
New Young Pony Club
Sen pitäis olla Neil Young Pony Club
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tämä artikkeli tuli mieleen tästä topicista
Herkkuja:
Mental Afro
Baboon Torture Division
Gay Witch Abortion
Comanche Abortion
Let's French
The Rape Ape
Statutory Grape
Funkface
Wishdoctor
Ima Fucking Gymnist
Cock Rock For Cannibals
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tätä tiedotetta lukiessa tuli lähinnä tuli mieleen, että noille nimille voisi antaa jonkin paskuuspalkinnon. Bändille, levylle ja levy-yhtiölle.
Muutenkin nuo kaikki vaikuttavat niin vihonviimeisiltä torvilta että.
[quote:175368e2da]Levy-yhtiö Insomniac OY:ltä uusi markkinointistrategia
Insomniac OY kokeilee tällä viikolla uutta tapaa lähestyä musiikin radiopromootiota, kun keskiviikkona debyyttialbuminsa Cyanide Skies julkaisevalta Phoenix Effectilta toimitetaan radioihin yhden singlen sijaan kaksi promootiosingleä.
Suomessakin radiomaailma on viime vuosina saanut perinteisimpien hittiradioiden oheen selvemmin tiettyjen musiikkityylien mukaan formatoituja radiokanavia kuten Bassoradio ja Radio Rock. Artistien ja bändien joukossa taas on iso osa niitä, joita ei voi lokeroida ainoastaan yhteen musiikkigenreen. Näin on myös Insomniac OY:n Poets Of The Fallin ja Phoenix Effectin kohdalla: kummankin tuotannosta löytyy niin pop-biisejä kuin räyhäkkäämpää rock-ilmaisua.
Viime aikoina myös joillain valtakunnallisilla ja puolivaltakunnallisilla radiokanavilla kuten YleX:llä ja Radio Rockilla on soittolistoille noussut levy-yhtiön valitsemien singlekappaleiden sijaan musiikkipäällikön itse valitsemia albumiraitoja. Radioalallakin siis tunnutaan olevan valmiita astumaan ulos puhtaasta singlekohtaisesta ajattelumallista.
Phoenix Effectin singlekaksikosta toinen on pop-genreen istuva Hey You, toinen taas Cyanide Skies -albumin raskaampaa osastoa edustava King See No Evil. Kummatkin singlet toimitetaan radioille tällä viikolla. Molemmat kappaleet ovat myös kuultavissa Phoenix Effectin MySpace -profiilissa osoitteessa www.myspace.com/phoenixeffectmusic.
- Kahden samanaikaisen singlebiisin ajatus on käynyt mielessä jo aiemmin Poets Of The Fallin kohdalla, ja varmasti sitä on pyöritelty ajatuksen tasolla muuallakin. Itsenäisessä levy-yhtiössä asioissa päästään etenemään nopeasti ideasta toteutuksen tasolle, ja me nyt vain päätimme tehdä tämän. Ja jos joku radio haluaa soittaa näiden kahden kappaleen sijaan jotain muuta Cyanide Skiesin -albumin biiseistä, sekin sopii vallan mainiosti. Meidän promootio- ja markkinointisuunnitelmat eivät kaadu siihen, jos bändiltä soi eri kanavilla eri biisi. Päinvastoin, näin saamme esiteltyä yhtyeestä monipuolisemman, ja sen myötä totuudenmukaisemman kuvan, sanoo Insomniac OY:n toimitusjohtaja ja Poets Of The Fallin laulaja Marko Saaresto.
- Käytännössähän tämä on vain terveen maalaisjärjen käyttöä. Siinä missä joku kappale on jollekin kanavalle liian raskas, olisi se popimpi biisi toiselle taas liian kevyt. Jos yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä niin annetaan ne molemmat, Saaresto jatkaa.
Myös Phoenix Effectin jäsenistössä idealle näytettiin heti vihreää valoa.
- Musiikintekijät itse ovat läpi historian halunneet esitellä materiaaliaan mahdollisimman laaja-alaisesti. Me ajattelemme kuitenkin musiikkia musiikkina ja biisejä biiseinä ja albumikokonaisuuksia albumikokonaisuuksina. Tämän ratkaisun voi nähdä myös palauttavan kunnioitusta näille asioille - itse musiikille, kappaleille kappaleina ja niistä yhdessä muodostuvalle albumikokonaisuudelle, tuumaa Phoenix Effectin laulaja-kitaristi Janne Kärkkäinen
- Ja eihän kaikkien ole pakko noudattaa samaa vanhaa kaavaa, jonka mukaan ensin albumilta julkaistaan kaksi menevämpää rallia, joita seuraa se kolmas, balladisingle, Kärkkäinen jatkaa.
Phoenix Effectin debyyttisingle Broken Promises on soittolistalla mm. Radio Rockilla ja YleX:llä, ja kappaleeseen tehty video näkyy niin MTV Finlandilla kuin Voice TV:llä. Yhtye soittaa huomenna tiistaina levynjulkaisukeikan Helsingin Semifinalissa.
Lisätietoja & haastattelupyynnöt: Hanna Backända / Fallen Angel Promotion, hanna@fallenangelpromotion.com, 040 562 3233[/quote:175368e2da]
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:480e57512a]Phoenix Effectin debyyttisingle Broken Promises on soittolistalla mm. Radio Rockilla ja YleX:llä, ja kappaleeseen tehty video näkyy niin MTV Finlandilla kuin Voice TV:llä. Yhtye soittaa huomenna tiistaina levynjulkaisukeikan Helsingin Semifinalissa.[/quote:480e57512a]
Vielä yks
Älä päästä painiks sitä
Poetsien Marko oli kyllä harvinaisen vittumainen näky joillain festareilla joskus. Sillä oli joku jättimäinen ja keltaisenvärinen takki päällä, ja sitten punainen kortsupipo. Spiikitkään ei menny putkeen:
"HUUTAKAA L
HUUTAKAA I
HUUTAKAA T
HUUTAKAA F"
LITF? :mad2:
Volvos In The Throne Room Tai mikset Vvvvvvolvos?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Moppi & Aivokurkiaiset on ihan mälsä nimi.
Mitenköhän on kotiväki suhtautunut, kun lapsi on tullut kevätjuhlista ja kertonut perustaneensa bändin nimeltä "!!!" ?
[quote:34cb4adf72="Neuvostoliitto"]Poetsien Marko oli kyllä harvinaisen vittumainen näky joillain festareilla joskus. Sillä oli joku jättimäinen ja keltaisenvärinen takki päällä, ja sitten punainen kortsupipo. Spiikitkään ei menny putkeen:
"HUUTAKAA L
HUUTAKAA I
HUUTAKAA T
HUUTAKAA F"
LITF? :mad2:[/quote:34cb4adf72]
Oliks ne Litf to Epxeriencen lämppärinä?
Älä päästä painiks sitä
Tämä ei liity mitenkään mihinkään, eikä oikeastaan otsikon aiheeseen, mutta onkohan olemassa muita -ue-loppuisia bändejä kuin Laivue + Saattue?
Puolue?
Retkue?
Olisiko jännää, jos vetäisivät yhteiskeikan
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
^Rockin Suomen mestari vuosimallia 1989 - STATUE. Kyseessä oli keskiuusmaalaista speedmetallia.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
bad boys blue
human league
katastrofialue
Yleisesti kaikki missä on selvästi yritetty ihan perkeleesti. Oli se sitten myötähäpeän alleviivaavaa itseironiaa mahdollisimman mukapaskalla nimellä (Perselintu), jotain käsittämättömän ihanvitunmageeta (Phoenix Effect ja Le Corpse Mince De Francoise tulee heti mieleen) tai sitten yrittää liikaa kuvailla bändin kreisiä meininkiä (pintandwefall). Pahimpia ovat kuitenkin nimet jotka yrittävät liikuttavan kovasti olla jotain ainutlaatuisen erikoisia (Joensuu 1685). Metsään mennään hävettävän paljon.
Suomestahan näitä tulee huvittavan paljon.
Kuuntelen just tällaista svedubändiä kuin Affordable Hybrid.
Musiikki ei itse asiassa hassumpaa, mut mut...
Sent from my iPhone 16
Think About Life
organizing the boy scouts for murder is wrong
Dr. Dog
Me Wokkivihannekset
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.