You are not logged in.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Jethro Tullia Spotifystä.

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tai sellainen punainen versio tuosta.
Sent from my iPhone 16
The Souls: s/t
Children of Nuggets soi. Seuraavaks lähteekin sit Marissa Nadler - Little Hells ![]()

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Children of Nuggets soi. Seuraavaks lähteekin sit Marissa Nadler - Little Hells
..ja taitaa olla jo nyt parempi kuin Songs III joka nyt mun kirjoissa oli aikamoinen trainwreck. Soundi muuttuu mutta biisit on tunnistettavissa, toisin kuin "hei nyt mä en näppäile ja teen pari tylsää vetoa"-kiekolla.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
levy sekä tissit 
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Tim Hecker - An Imaginary Country
Loistolevyjen putki jatkuu 
Junior Boys - Begone Dull Care

Walter Wegmüller - Tarot
Mitä vittua..ihan vitun outo levy.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

piti mennä laittaan iltapalaa mut telkkarista tulee gary numanin cars 
ei voi käynnistää vedenkeitintä ennenq tulee joku huonompi biisi, no kohta tää loppuu
climie fisher, kasaria kyl mut ei ihan parasta a-ryhmää ![]()
vedenkeitintä kuuntelen, taustalla jotain tusinakasaripoppia, vai tunnustautuuko joku climie fisher -faniksi? 
vedenkeitin lopetti just sopivasti, army of loversin crucified 
Adixion - 不条理チャンネル
Sent from my iPhone 16
Kuuntelen Bricon tekemää Califone-kokoelmaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
En kuuntele mitään mutta spämmin silti.
Sent from my iPhone 16
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Heh, avausbiisi kuulostaa melkein Remains of the Daylta! 1994
Vittu "Smell" on hieno biisi.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Nickel eye: The time of the assasins ja Sielun Veljet: Kansan parissa 3

No Nyt! Pitkään kesti tänkin hankinnan kanssa.
Mahtavia noi saman kohan junnaamiset. Rakastan tota juttua congolaisessa musassa, etenkin just jossain soukousissa (diggaan siitä - ja congolaisesta rumbasta - muuten ite paljo enemmän ku jostain afrofunkeista). Oikeesti tajusin ton congoyhteyden muuten vasta äsken. Tiedän että samankuulosta toistoa on muissakin ku noissa, mutta en oo perehtynyt high laiffeihin ja muihin niin "tarkasti" (hah!).