You are not logged in.
Hhetkinen, mullekin taitaa tää Bowie/Iggy -yhdistelmä olla tutumpi ku Bowie/Jagger
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:7554a6c3a0="ex-kolja"]Tämän topikin pointin ymmärrän. Mahtavaa.
Oot sä aika söpö.
*[/quote:7554a6c3a0]
En kyl oikeesti oo.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Tommi Läntinen Absoluuttisen Nollapisteen pojille: "Miks te haluatte soittaa tollasta?"
*
Tomi Krutsin vs Kalle Ahola
Tomi Krutsin vs Heikki Salo
Se muuten se Hannibalin lanseeraama "joku roti" tuli tarinasta, jonka kerroin syksyn 2000 "Tavastia 30 vuotta" -bileistä. Mökäöljyä nauttineena pysäytin hovinsa kanssa narikalle pyrkineen Kalle Aholan: "Kalle hei, se pittää olla joku roti, eikö vain...", johon Kalle myöntävästi nyökkäsi. "...ettei sitä nyt ihan mitä tahansa paskaa julkaista." Tämän kuultuaan Kallen myötämielinen hymy laantui ja hän kääntyi poispäin. Taisin muuten samana iltana kiusata Heikki Saloa sanomalla "Mieti nyt vittu iteki, sikspäk-cowboy ja ruususuu!", johon Heikki murahti känninsä keskeltä "Painu vittuun!".
Siteeraus siis Krutsinin tekemästä merkinnästä "Mahlaa juoksuttamassa" -päiväkirjaan.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Robbie Robertson halusi ikuistaa bändinsä lopun, ja kutsui mukaan monia kollegojaan. Tapaus piti ikuistaa elokuvaksi, ohjaajana tietysti Martin Scorsese. Mikä jäi ihmisten mieleen? Neil Youngin horjuva vierailu, varustettu kokaiinisilla sieraimillaan. Siisti jeesaus.
Robbie Robertson halusi ikuistaa bändinsä lopun, ja kutsui mukaan monia kollegojaan. Tapaus piti ikuistaa elokuvaksi, ohjaajana tietysti Martin Scorsese. Mikä jäi ihmisten mieleen? Neil Youngin horjuva vierailu, varustettu kokaiinisilla sieraimillaan. Siisti jeesaus.
No vähän muutakin. Olen nähnyt leffan ehkä 15 kertaa.
[quote:3be4c3003d="Neuvostoliitto"]Robbie Robertson halusi ikuistaa bändinsä lopun, ja kutsui mukaan monia kollegojaan. Tapaus piti ikuistaa elokuvaksi, ohjaajana tietysti Martin Scorsese. Mikä jäi ihmisten mieleen? Neil Youngin horjuva vierailu, varustettu kokaiinisilla sieraimillaan. Siisti jeesaus.
No vähän muutakin. Olen nähnyt leffan ehkä 15 kertaa.[/quote:3be4c3003d]
Kyllähän diggarit siitä pitää, mutta jos mediassa leffasta puhutaan tai tehtäisiin joku gallup parhaiten mieleenjääneestä kohtauksesta, niin kyllä Neilin kokkelit on saanu eniten huomiota - Tai siltä se omiin silmiin näyttää. Ja se on vähän korni juttu Youngilta, kun tarkoitus on ollut kunnioittaa The Bandia.
[quote:0e56d8ec35="Feggy"][quote:0e56d8ec35="Neuvostoliitto"]Robbie Robertson halusi ikuistaa bändinsä lopun, ja kutsui mukaan monia kollegojaan. Tapaus piti ikuistaa elokuvaksi, ohjaajana tietysti Martin Scorsese. Mikä jäi ihmisten mieleen? Neil Youngin horjuva vierailu, varustettu kokaiinisilla sieraimillaan. Siisti jeesaus.
No vähän muutakin. Olen nähnyt leffan ehkä 15 kertaa.[/quote:0e56d8ec35]
Kyllähän diggarit siitä pitää, mutta jos mediassa leffasta puhutaan tai tehtäisiin joku gallup parhaiten mieleenjääneestä kohtauksesta, niin kyllä Neilin kokkelit on saanu eniten huomiota - Tai siltä se omiin silmiin näyttää. Ja se on vähän korni juttu Youngilta, kun tarkoitus on ollut kunnioittaa The Bandia.[/quote:0e56d8ec35]
Voi olla. Tosin mua vituttaa toi kohta aina suunnattomasti Joni Mitchellin taustakailotuksen vuoksi, joten ohitan sen jos vain voin.
[quote:6210926512="Neuvostoliitto"][quote:6210926512="Feggy"][quote:6210926512="Neuvostoliitto"]Robbie Robertson halusi ikuistaa bändinsä lopun, ja kutsui mukaan monia kollegojaan. Tapaus piti ikuistaa elokuvaksi, ohjaajana tietysti Martin Scorsese. Mikä jäi ihmisten mieleen? Neil Youngin horjuva vierailu, varustettu kokaiinisilla sieraimillaan. Siisti jeesaus.
No vähän muutakin. Olen nähnyt leffan ehkä 15 kertaa.[/quote:6210926512]
Kyllähän diggarit siitä pitää, mutta jos mediassa leffasta puhutaan tai tehtäisiin joku gallup parhaiten mieleenjääneestä kohtauksesta, niin kyllä Neilin kokkelit on saanu eniten huomiota - Tai siltä se omiin silmiin näyttää. Ja se on vähän korni juttu Youngilta, kun tarkoitus on ollut kunnioittaa The Bandia.[/quote:6210926512]
Voi olla. Tosin mua vituttaa toi kohta aina suunnattomasti Joni Mitchellin taustakailotuksen vuoksi, joten ohitan sen jos vain voin.[/quote:6210926512]
Sama. Huonointa Mitchelliä ikinä se taustalaulu eikä edes sovi biisiin, ja se versio Helplessistä on muutenkin aika kehno. En muista nyt onnistuiko Coyote paremmin, todennäköisesti kyllä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"