You are not logged in.
Tänään NFL Season Kickoff, New Orleans kukisti äsken Tampa Bayn. Suurin osa huomiostani kului pelaajien tatuointien vertailuun. Tosi monella Ameriikan lippu.
Tämän Canal Lussan ansiosta nääkin siis nyt näkyy, kohta alkaa seuraava peli eli koko yö aiotaan valvoa. Futisruakana bratwurstit & Jim Beam Hot Sauce sekä Pätkis-täytteiset uunibanaanit. Kohta lentääp yrjö.
Mutta NYT KANNATETAAN!!!!!!! En kyl tiä ketä kannatan mutta!!!!!!
Yllättävän vähän avauskierros sytyttänyt. Tämä tosin johtuu siitä, ettei fantasyjengini jannut pärjänneet alkuunsakaan. Ja viikon ykkösmatsi tulee vasta huomenna.
Koska Viasatin lopetin tuossa aiemmin vuonna niin minkäs kautta näitä kannattaa striimailla netistä? Tuli kyllä vähän puskista tää avaus, jäänyt per-season-hekumat kokonaan kokematta.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
luin että viimeisimmän viestin olisi kirjoittanut anzut
Varikset komentavat
luin että viimeisimmän viestin olisi kirjoittanut anzut
Osittain sama, tähän asti olen nimittäin luullut että kyseessä sama henkilö. Tai siis en oo hahmottanut että on erikseen Aqzu ja Anzut. Hups. Nyt pitää taas kerrata viimeset puoli vuotta tajutakseen kaiken uudelleen..
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Harmittaa kyllä kaverin spedeily. Oli yhtenä vuotena fantasyjengissänikin muistaakseni. Tyypillä on yksi komeimmista nimistä ikinä, Plaxico Burress. Fantasyssa runkosarjan viimeisellä kierroksella näytän muille muskelia ja taon taululle korkeimmat viikkopojoni. Vaikka lähdenkin pleijareihin runkosarjan kakkosena, en voittane tänäkään vuonna mestaruutta. Pudotuspelien ekalla kierroksella mun pitäis kaiken järjen mukaan voittaa nauraen ihan kuka tahansa, mutta viimeistään finaalissa avainpelaajani joutuvat turhan kovia puolustuksia vastaan.
Silti voin olla tyytyväinen tähänkin kauteen. Ainoa asia mihin voin olla tyytymätön on Bironasin potkiminen Robbie Gouldin tilalta. Wide receiverini ovat hyytyneet kauden loppua kohti, mutta running backit MoJo-Drew ja Adrian Peterson palavat täydellä liekillä.
Voi perse. Runkosarjan jälkeen olin toisena eniten pisteitä haalineina 10-3 recordilla. Tipahdin sitten jatkopelien ensimmäisellä kierroksella kiitos vastustajan Pierre Thomasin ja Brian Westbrookin. Omatkin suorittivat kyllä reilusti alle tasonsa ja 77 pisteelläni olisin voittanut ainoastaan viimeisenä jatkopeleihin selvinneen joukkueen. On tuo vaan jotenkin perseestä, kun on kolmatta vuotta peräkkäin runkosarjan jälkeen kolmen kärjessä ja koko paskan voitto antaa edelleen odottaa. 2006 LaDainian Tomlinsonin ja Carson Palmerin kiima riitti aina finaaliin asti, viime vuonna tipuin tämän vuoden tapaan ensimmäisellä kierroksella ja sain säälipleijareiden viidennen sijan keräten kahdella viimeisellä kierroksella mestaria enemmän pisteitä. Näin käynee tänäkin vuonna, sillä joukkueeni on helvetin kova. Paitsi sinä saatanan viikonloppuna kun se jotain merkitsisi.
Kulttuurikanava MTV3 ei tällä kertaa näytä Super Bowlia. Hasitakaapa koronajuntit paska. Viasatinkin irtisanoin viime vuoden puolella, joten luvassa lienee epätoivoista steamien virittelyä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kulttuurikanava MTV3 ei tällä kertaa näytä Super Bowlia. Hasitakaapa koronajuntit paska.
Viasatinkin irtisanoin viime vuoden puolella, joten luvassa lienee epätoivoista steamien virittelyä.
ROMOT
Kenen luona kisastudio?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ens vai sit seur. su-ma yö? Taitaa tulla tääl joskus aamukasilta!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Katon jos pydeeeeeeeen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Meikä pystyttää kisastudion newyorkeilevan Looriksen lukaaliin
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Meikä pystyttää kisastudion newyorkeilevan Looriksen lukaaliin
Haistele myös sen alusvaatteita
[quote:99cab681c2="risto_m"]Meikä pystyttää kisastudion newyorkeilevan Looriksen lukaaliin
Haistele myös sen alusvaatteita [/quote:99cab681c2]
:irstas_ulvis_hymiö:
Olispa Ulviskin
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:fab836e57e="Jean-Babtiste"][quote:fab836e57e="risto_m"]Meikä pystyttää kisastudion newyorkeilevan Looriksen lukaaliin
Haistele myös sen alusvaatteita [/quote:fab836e57e]
Olispa Ulviskin [/quote:fab836e57e]
Katsotaan ensi viikolla uusintana looriksen töllöstä.
[quote:6414c91182="risto_m"][quote:6414c91182="Jean-Babtiste"][quote:6414c91182="risto_m"]Meikä pystyttää kisastudion newyorkeilevan Looriksen lukaaliin
Haistele myös sen alusvaatteita [/quote:6414c91182]
Olispa Ulviskin [/quote:6414c91182]
Katsotaan ensi viikolla uusintana looriksen töllöstä.[/quote:6414c91182]
Tehdäänpä näin! Tuu ihmeessä perjantaina jo ennen seitsemää, niin ehdit elokuvakerhomme näytökseen, s'oon tossa naapurissa. Mutta jatkot jossain toisessa topikissa varmaankin.
[quote:90855aca9d="Ulvis"][quote:90855aca9d="risto_m"][quote:90855aca9d="Jean-Babtiste"][quote:90855aca9d="risto_m"]Meikä pystyttää kisastudion newyorkeilevan Looriksen lukaaliin
Haistele myös sen alusvaatteita [/quote:90855aca9d]
Olispa Ulviskin [/quote:90855aca9d]
Katsotaan ensi viikolla uusintana looriksen töllöstä.[/quote:90855aca9d]
Tehdäänpä näin! Tuu ihmeessä perjantaina jo ennen seitsemää, niin ehdit elokuvakerhomme näytökseen, s'oon tossa naapurissa. Mutta jatkot jossain toisessa topikissa varmaankin.[/quote:90855aca9d]
Oon kans Turussa ens vkl
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ketä linjoilla?
Ketä linjoilla?
:freefalling:
Koska se nyt edes alkaa?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Nyt lööytyi hyvä streami.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Nyt lööytyi hyvä streami.
Laitappa jakoon!
sama
Laitetaanpa tähän väliin kiimailua vuoden takaa:
Toimi äsken, muttei kyllä enää.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:8a3ca81c12="ginipoika"]http://atdhe.net/
Toimi äsken, muttei kyllä enää. [/quote:8a3ca81c12]
Katselen itsekin tuolta. Hyvin pelaa vieläkin.
Tosin kesken NHL:n All Stars-matsin loppui toimimasta ja sit piti etsiä uusi.
JOTEN! Pankaapa tänne linkkejä muihin streameihin kaiken varalta!
[quote:75282ad284="hrmunoita"][quote:75282ad284="ginipoika"]http://atdhe.net/
Toimi äsken, muttei kyllä enää. [/quote:75282ad284]
Katselen itsekin tuolta. Hyvin pelaa vieläkin.[/quote:75282ad284]
Joo, nyt pelaa. Toivottavasti ei hyydy.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Toi nyt soiva biisi
bzort glorf bööth
Toi nyt soiva biisi
Kyllä