You are not logged in.
Mistä? Ostapa mullekin. Maksan "joskus" ![]()
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Terro-Rhytm # 3 kokis cd:
-Swarrrm
-Protess
-Conga Fury
-LIFE
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'

*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Giant Squid - The Ichthyologist
Sent from my iPhone 16

Sent from my iPhone 16
Captain Hollywood Project - Find Another Way
:psykostep::psykostep:
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Dr. MacDoo - Scottish Pride
Sen kaliiberin biisi että jos skotit olis joskus kuulleet tän niin maihinnousu Göteborgin seudulla olisi tapahtunut parin päivän sisään.
:psykostep::psykostep:
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:66ffe78dd4="Bricolage"]Captain Hollywood Project - Find Another Way
:psykostep::psykostep:[/quote:66ffe78dd4]
*
Sori, ei löytyny isompaa.
Sent from my iPhone 16

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:694c87e584="Pilke"][quote:694c87e584="Bricolage"]Captain Hollywood Project - Find Another Way
:psykostep::psykostep:[/quote:694c87e584]
*[/quote:694c87e584]
saankohan tätä koskaan kuulolle kun se foorumin ysäridance-projektikin hyytyi 

[quote:a0eedb9198="psykokarkki"][quote:a0eedb9198="Pilke"][quote:a0eedb9198="Bricolage"]Captain Hollywood Project - Find Another Way
:psykostep::psykostep:[/quote:a0eedb9198]
*[/quote:a0eedb9198]
saankohan tätä koskaan kuulolle kun se foorumin ysäridance-projektikin hyytyi
[/quote:a0eedb9198]
Siis eksä oo koskaan kuullu tota?
Mun veljellä on tää:
Tossa on siis em. biisi. Voin polttaa sulle (ja itelleni samalla...). Vaihatko päikseen Hula Handsien kanssa?
*
no sehän sopii kyllä
jäi vaan mieleen että kuulemma toi soi kun kampissa oli se joku huvipuistohässäkkä ja siellähän soi hyvä muza 
jotta ei menis liian offtopikixx niin fallihan se täällä soi, middle mass explanation just nyt 
[quote:993d24c06b="psykokarkki"]no sehän sopii kyllä
jäi vaan mieleen että kuulemma toi soi kun kampissa oli se joku huvipuistohässäkkä ja siellähän soi hyvä muza
[/quote:993d24c06b]
:peuk: Paitsi, jos haluut ihan aidon, niin halvalla näyttää lähtevän... http://huuto.net/fi/showlist.php3?statu … od&x=0&y=0 Vois melkeen ostaa, ellei veli luovu omastaan.
*
niinpä, onhan oikee levy aina oikee levy, jospa kopsaatkin mulle sen steve peregrin tookin levyn? 
It's a deal!
*
vaarallista jäädä selaileen huuto.nettiin eurodance-sinkkuja, mutta pää kylmänä ja palaan aiheeseen taas palkkapäivänä.
nyssoi: the fall - hey! marc riley
miten ei muka löytynyt studioversiota tälle boksille, mullakin on siitä kopio joka on taatusti parempisoundinen kuin tää livetulkinta ![]()
niin ja pilke, joo se on diili, mut näkee koska ehtii kopsaa, mut ilmoitelen sit 
niin ja pilke, joo se on diili, mut näkee koska ehtii kopsaa, mut ilmoitelen sit
Jep.
Nyt soi Zerfas.
*

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
nyt lähti rautavaaraa, boksin levy nro 4.