You are not logged in.
vai onko hula hands yhdys sana
ei mutta, jos pitäisi sanoa kolme parasta suomalaista artistia/bändiä kautta aikojen, niin tämä nimi saattaisi hyvinkin lipsahtaa pekka strengin ja liimanarinan seuraksi. esihistoriallista "skene"-musaa, metsäfolkkia 60-luvulta. tekivät aikanaan yhden ep:n ja pari raitaa jollain kokoelmalla, psychedelic phinland -kokoelmaltahan löytyy näytteitä. lisäksi mulla on kopsu n. 30-minuuttisesta julkaisemattomasta erkki kurenniemen äänittämästä musiikista elokuvaan suomi rakentaa - finland bygger, joka on aivan törkeän hyvää. nämä kun joku kokoaisi yhteen, julkaisisi levyn ja houkuttelisi bändin jossain kokoonpanossa vaikka avantofestareille. tosin muistaakseni mikko kuorinki otti joskus yhteyttä timo aarnialaan ja kyseli hulahandseista, mutta sai vastaukseksi että ei enää kiinnosta hippiajan sekoilut
näiden versio i shall be releasedista (nimellä any day now) on ehkä paras dylan-coveri ikinä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
houkuttelisi bändin jossain kokoonpanossa vaikka avantofestareille.
taitaa vaan avannon musapuoli olla r.i.p.
orionin mainoksen mukaan leffapuoli sentään jatkuu.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
avantojatkot täällä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Kiinnostaa-psåm!
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
Musasta en tiä, mut pirun komioita piirroksia on toi Aarniala väsäilly.
Ai näillekin on topikki!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
toki, paras bändi
[quote:d91f01e4cc="Pilke"]Tämmöstä löytyy JuuTuubista.
*[/quote:d91f01e4cc]
Klikkaappa ykkösviestin kuvaa. Mutta nostolle :peuk:
Väliaikatietona sanottakoon että ei ole vielä Tarzan 7" tai kokis kävellyt vastaan mut pidetään silmät auki.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
[quote:04a054ae34="Kenkä"][quote:04a054ae34="Pilke"]Tämmöstä löytyy JuuTuubista.
*[/quote:04a054ae34]
Klikkaappa ykkösviestin kuvaa. Mutta nostolle :peuk:
Väliaikatietona sanottakoon että ei ole vielä Tarzan 7" tai kokis kävellyt vastaan mut pidetään silmät auki.[/quote:04a054ae34]
Emmä tajunnu. Paitsi mulla ei taida toimiakaan noi Ylen videot.
*
Väliaikatietona sanottakoon että ei ole vielä kokis kävellyt vastaan mut pidetään silmät auki.
nyt tarkkana siellä
Voi ku joku laittais näiden kaikki piisit samaan pakettiin (niinku Psykkis jo haikailikin alotusviestissä), Pilvilinna -elokuvan musat kans. Mulla on vaan Psychedelic Phinland ja kyllästyttää kuunnella samoja biisejä sataan kertaan peräkkäin. Hantta hei, missä muodossa sulla on se Suomi rakentaa -matsku? Onks se pelkkää Hula Handsia koko puol tuntia?
*
[quote:dca6d26f2f="Pilke"]Voi ku joku laittais näiden kaikki piisit samaan pakettiin (niinku Psykkis jo haikailikin alotusviestissä), Pilvilinna -elokuvan musat kans. Mulla on vaan Psychedelic Phinland ja kyllästyttää kuunnella samoja biisejä sataan kertaan peräkkäin. Hantta hei, missä muodossa sulla on se Suomi rakentaa -matsku? Onks se pelkkää Hula Handsia koko puol tuntia?
[/quote:dca6d26f2f]
on joo, mulla on cdr jossa on toi ja niiden julkaistu tuotanto eli se niiden ep ja kokoelmabiisit, ja kopiointi onnistuu toki
toi suomi rakentaa on oikeestaan yksi pitkä biisi tai tavallaan kolme 10-minuuttista versiota tai miten se nyt olikaan... ihan huippukamaa kyl.
[quote:206fc4cb1f="psykokarkki"][quote:206fc4cb1f="Pilke"]Voi ku joku laittais näiden kaikki piisit samaan pakettiin (niinku Psykkis jo haikailikin alotusviestissä), Pilvilinna -elokuvan musat kans. Mulla on vaan Psychedelic Phinland ja kyllästyttää kuunnella samoja biisejä sataan kertaan peräkkäin. Hantta hei, missä muodossa sulla on se Suomi rakentaa -matsku? Onks se pelkkää Hula Handsia koko puol tuntia?
[/quote:206fc4cb1f]
on joo, mulla on cdr jossa on toi ja niiden julkaistu tuotanto eli se niiden ep ja kokoelmabiisit, ja kopiointi onnistuu toki [/quote:206fc4cb1f]
Paappa jakoon, kelpais kans.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
[quote:e271c4d6fd="Kenkä"][quote:e271c4d6fd="psykokarkki"][quote:e271c4d6fd="Pilke"]Voi ku joku laittais näiden kaikki piisit samaan pakettiin (niinku Psykkis jo haikailikin alotusviestissä), Pilvilinna -elokuvan musat kans. Mulla on vaan Psychedelic Phinland ja kyllästyttää kuunnella samoja biisejä sataan kertaan peräkkäin. Hantta hei, missä muodossa sulla on se Suomi rakentaa -matsku? Onks se pelkkää Hula Handsia koko puol tuntia?
[/quote:e271c4d6fd]
on joo, mulla on cdr jossa on toi ja niiden julkaistu tuotanto eli se niiden ep ja kokoelmabiisit, ja kopiointi onnistuu toki [/quote:e271c4d6fd]
Paappa jakoon, kelpais kans. [/quote:e271c4d6fd]
Mulle mulle mulle kans!
*
[quote:70549fb4c8="Pilke"][quote:70549fb4c8="Kenkä"][quote:70549fb4c8="psykokarkki"][quote:70549fb4c8="Pilke"]Voi ku joku laittais näiden kaikki piisit samaan pakettiin (niinku Psykkis jo haikailikin alotusviestissä), Pilvilinna -elokuvan musat kans. Mulla on vaan Psychedelic Phinland ja kyllästyttää kuunnella samoja biisejä sataan kertaan peräkkäin. Hantta hei, missä muodossa sulla on se Suomi rakentaa -matsku? Onks se pelkkää Hula Handsia koko puol tuntia?
[/quote:70549fb4c8]
on joo, mulla on cdr jossa on toi ja niiden julkaistu tuotanto eli se niiden ep ja kokoelmabiisit, ja kopiointi onnistuu toki [/quote:70549fb4c8]
Paappa jakoon, kelpais kans. [/quote:70549fb4c8]
Mulle mulle mulle kans!
*[/quote:70549fb4c8]
sama!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
emmä osaa tota intter weppiin viijjjjä, tai enpä kuule tiijä mut ottaa aikansa, kattellaan syssymmällä... jolleki voisin kyl cdr:llä heittää tai kattellaan ny
spåm
[quote:ac71a435ac="psykokarkki"]emmä osaa tota intter weppiin viijjjjä, tai enpä kuule tiijä mut ottaa aikansa, kattellaan syssymmällä... jolleki voisin kyl cdr:llä heittää tai kattellaan ny
spåm [/quote:ac71a435ac]
Winacella kansioks ja sitten mediafire.com
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Mä taas en osaa imuroida netistä, joten ostan mieluusti CD-muodossa.
*
Mä taas en osaa imuroida netistä, joten ostan mieluusti CD-muodossa.
kun joku vaan myis
mut pilke, voin kopsaa sulle joskus cdr:n kun vaan ehdin.
[quote:9e88e9dbf1="Pilke"]Mä taas en osaa imuroida netistä, joten ostan mieluusti CD-muodossa. [/quote:9e88e9dbf1]
kun joku vaan myismut pilke, voin kopsaa sulle joskus cdr:n kun vaan ehdin.
Joo, voi kiitos! Ei kiirettä, hyvää kannattaa odottaa.
*
pilke, levy on nyt kopsattu
internettiin nämä!!!!!!!11111111111111111111111
oishan se sitä nykyaikaa... täytyypä kattella. mikäs paikka nykyään on in näissä latauksissa?
zipiks vaa ja mediafireen! tai sit esim sharebee jee
plpl kattellaan, nyt pitää nuq
Kiinnostaa-psåm!
Vuoden nuori muotoilija.
yritän muistaa ripata täs joku päivä, watch this space henkeä pidätellen