You are not logged in.

En muistanutkaan että Dagmar Krausen ääni olisi ihan näin... öh, acquired taste, mutta onhan tää aika nerokasta menoa.
This must be what jail / I will scratch

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

^ tuo on kyllä kova ![]()
^ tuo on kyllä kova
Onhan se joo... ![]()

Toi on kiva levy vaikkakin kuuntelu on jäänyt lopulta erittäin vähiin.
Itse kuuntelen Sonic Nursea pitkästä aikaa.
Tommi Läntinen: Via Dolorosa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

organizing the boy scouts for murder is wrong

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

tälle orkesterille oma topicci ![]()

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

[quote:d920bac80c="janne m."]
tälle orkesterille oma topicci
[/quote:d920bac80c]
Sen avais hantta, siihen kirjottais janne m. velvollisuudentunnosta, sit DBG huomais sen parin päivän päästä ja kirjottais jotain. Välissä joku yllärityyppi kehuis, ja Tolonen sanois nähneensä niiden kaverit keikalla Seatlessa 90-luvun puolivälissä. Sit se ois siinä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:3f74606842="psykokarkki"][quote:3f74606842="janne m."]
tälle orkesterille oma topicci
[/quote:3f74606842]
Sen avais hantta, siihen kirjottais janne m. velvollisuudentunnosta, sit DBG huomais sen parin päivän päästä ja kirjottais jotain. Välissä joku yllärityyppi kehuis, ja Tolonen sanois nähneensä niiden kaverit keikalla Seatlessa 90-luvun puolivälissä. Sit se ois siinä.[/quote:3f74606842]
Kutakuinkin näin...

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Infamousille toki
Just loppui Cheap Trickin Dream Police. Nyt Queen - Sheer Heart Attack