You are not logged in.
hallussa on 3. ja 6. päivän piletit.
sama ja ex-koljalle 2 ac-lippua, laitan tilinumeron privana, ok?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
mutku siinä on tunnelmaa et hamstraa heti.
eipä haittais vaikka ei ihan ylitäynnä olis paikka, kunhan nyt ei huonon lipunmyynnin takia tuu peruutuksia...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ihanaa! Liput löytyy! 6.7, Tavastia. Jeah!
mogwai on jo päässyt tiketin top-vitoseen, tosin salanimellä "pitkä kuuma kesäklubi".
spåm!
älkääs ny panikoiko, eiköhän niitä lippuja riitä vielä parin viikon päästäkin
No you mind yer bleedin own you two bob cunt
No ootellaan kumpi tapahtuu ensin, jostain ilmestyy ylimääräinen kaksikymppiä vai Mogwai-liput menevät rikkaampien tahojen haltuun..
Lippu Animalcollectiveen! Kuka tässä festareita kaipaa!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:1c1c4ad6b4="turkele"]hallussa on 3. ja 6. päivän piletit.
sama ja ex-koljalle 2 ac-lippua, laitan tilinumeron privana, ok?[/quote:1c1c4ad6b4]
Ihkuu! Kiitos isosti.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Kelpaisi vielä yksi kappale Animal Collective -lippuja, jos joku on menossa hakemaan. Sain tänään työvuorolistat ja 2.-4.7.:ttä vapaana
smaaaa
This must be what jail / I will scratch
Huomenna klo 19 Ruoholahden konserttisalissa meidän orkesteri soittaa Sibeliuksen Sadun ja Mahlerin 5. sinfonian. Mulla on sooloja, tervetuloa jännittämään onnistuuko ne!
onkos vielä mainittu että tänään kipsarissa pharaoh overlord ja lowlife rock'n'roll philosphers? ja matti nykänen taitaa olla jossain espoossa tai vantaalla tms...
Ainiin toi Overlordi ois tänään. Ei jaksa kun pitää kattoo lätkää ja juoda kaljaa. spämm.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ainiin toi Overlordi ois tänään. Ei jaksa kun pitää kattoo lätkää ja juoda kaljaa. spämm.
en oo kattonu vielä yhtään lätkää ku ei oo kiinnostanu -spåm! ja loordin näkee kuitenki telkkarissa ens viikolla -späm
mut paavoharju on pakko nähdä lauantaina!
kannattaa mennä sinne overloordiin sen nimeltä mainitsemattoman, mutta todennäköisen erikoisvieraan takia jopa!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Vai että Pharaoh Overlord. Pitäisköhän vääntäytyä urheilun jälkeen.
Lisätään, että oman urheilun - ei kaljatelttailun MM-kisojen.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:b8612e04f8="jookcha"]Ainiin toi Overlordi ois tänään. Ei jaksa kun pitää kattoo lätkää ja juoda kaljaa. spämm.
en oo kattonu vielä yhtään lätkää ku ei oo kiinnostanu -spåm! ja loordin näkee kuitenki telkkarissa ens viikolla -späm
mut paavoharju on pakko nähdä lauantaina![/quote:b8612e04f8]
Joo ei muakaan lätkä oikeesti kiinnosta . Kaljoittelu ja öyhöttäminen on hauskaa.
Tän päivän Nytissä oli oikein juttu Paavoharjusta - Kuudes linja myydään huomenna loppuun?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kannattaa mennä sinne overloordiin sen nimeltä mainitsemattoman, mutta todennäköisen erikoisvieraan takia jopa!
no kuka se on, lisää vihjeitä! mut jos ei oo olli pauke ni en tiedä jaksanko...
Tän päivän Nytissä oli oikein juttu Paavoharjusta - Kuudes linja myydään huomenna loppuun?
oho, en huomannu, täytyy tutkailla... mut ajoissa kannattanee olla kun on ne kanadanpelletkin siellä ja on lauantai ja kaikkee... ennakkolippuja ei kai myydä? eli toivottavasti ei kun en semmoista omista...
[quote:c19afb71b7="jookcha"]Tän päivän Nytissä oli oikein juttu Paavoharjusta - Kuudes linja myydään huomenna loppuun?
oho, en huomannu, täytyy tutkailla... mut ajoissa kannattanee olla kun on ne kanadanpelletkin siellä ja on lauantai ja kaikkee... ennakkolippuja ei kai myydä? eli toivottavasti ei kun en semmoista omista...[/quote:c19afb71b7]
Mä luulen, että pelkkä sen Wolf Parade -hotorin bändi vetää paljon hipstereitä mukaan karkeloihin.
Olispa kiva mennä tänään Kipsariin, mut ei o yhtään käteistä rahaa. Loppukuu eletään Visalla. Ihmettelen kyllä, että miksen saa seinästä rahaa sillä kun rajaa pitäis olla yli 100 jäljellä! orkl.
en muuten huomannut nyt-liitteessä paavoharju-juttua mutta jean s.:stä oli pikku artikkeli... ja keikkakin niillä taitaa olla, shinne!
eiq...
jean s. kivinen?
mietin just tänään että kumman valitsis jos pitäis mennä jean s:n tai suurlähettiläiden keikalle. luulenpa että heittäytyisin sillalta alas matkalla keikkapaikalle... ja mamba vois olla lämppärinä.
harjusta oli muuten nyt kansikuvajuttu mutta missä pelaa paavo?
spåm!
paavo arsi harju?
LA 20.5
Club Schöne Welle:
PIA FRAUS (EST)
+ LE FUTUR POMPISTE
+ DJ Action Biker (SWE)
Dubrovnik, Eerikinkatu 11, Helsinki
Klo. 20:00 ->
live klo 22 alkaen
Liput 5
ei mikko alatalo soittaa factoryssä 27.5. jos muistan oikein. kyseessä siis radiopuhelimet -sivuprojekti.
Ska palaa Libertéen!
Noise.fi:n viime syksyllä järjestämät ska-iltamat saavat jatkoa perjantaina 19.5 kun uudistetun Club Libertéen lavalle nousevat:
Juuri toisen pitkäsoittonsa Cooking with... julkaisseen Evilsonsin "resepti" on seuraavanlainen: "Pannaan pata porisemaan. Heitetään sekaan kaksi litraa skata, viisi ruokalusikallista reggaeta, kolme grammaa punkkia, hyppysellinen wanhaa kunnon rokettirollia, tatuointeja ja asennetta."
Goon on kotkalaislähtöinen vuonna 2001 perustettu ska-orkesteri. Bändin musiikissa yhdistyy sulavasti ska, reggae, lievät punkvaikutteet, suomipop ja valtava nopeus. Kovassa nousussa oleva yhtye kapuaa jo toistamiseen Libertéen lavalle Noise.fi-klubin merkeissä. Viimeeksi paikalla olleet muistavat varmasti orkesterin synnyttämän mahtavan hektisen mutta rennon hyväntuulisen meiningin.
Liput: 6 euroa.
Paikka: Liberté, Kolmas linja 34, Helsinki
www.noise.fi/klubi
Sent from my iPhone 16
Kelpaisi vielä yksi kappale Animal Collective -lippuja, jos joku on menossa hakemaan. Sain tänään työvuorolistat ja 2.-4.7.:ttä vapaana
Voimmää uuden setinkin käydä seuraavalla ohikulkumatkalla nappaamassa, ilmotelkaa te jotka ootte ilman mut haluisitte asiaan muutosta, paiseen liput on jo (ja stratumin mogwai-piletti)
Älä päästä painiks sitä
[quote:306e6085e8="lejoncio"]Kelpaisi vielä yksi kappale Animal Collective -lippuja, jos joku on menossa hakemaan. Sain tänään työvuorolistat ja 2.-4.7.:ttä vapaana
Voimmää uuden setinkin käydä seuraavalla ohikulkumatkalla nappaamassa, ilmotelkaa te jotka ootte ilman mut haluisitte asiaan muutosta, paiseen liput on jo (ja stratumin mogwai-piletti)[/quote:306e6085e8]
Sain jo omani, kiitos tarjouksesta.