You are not logged in.
[quote:7137440b9b="psychocandy"]06.06.06 Pitkä kuuma kesähelvetti: Rotten Sound, Total Devastation, Forca Macabra, Slugathor, Nosturi. 6.66eur
03.07. Pitkä kuuma kesäklubi: Animal Collective (USA), Tavastia. 15eur
05.07. Pitkä kuuma kesäklubi: Joan As Police Woman (USA), Tavastia. 10eur
06.07. Pitkä kuuma kesäklubi: Mogwai (UK), Tavastia. 22eur
11.08. Pitkä kuuma kesähelvetti: The Haunted (SWE), Tavastia. 16eur
[/quote:7137440b9b]
Hmm, luulin aluksi että tuossa Rotiskojen lämppärinä olis ollu Load Recordsilta tuttu päristelyporukka mutta sehän onkin Total Shutdown. Ei sit mennä.
Animal Collectiveen ja Mogwaihin pitäis kai tosissaan yrittää. Tukholman Accelerator jää väliin tänä vuonna joten sekään ei noita aikatauluja sekoita. Haluaako joku ulkopaikkakuntalainen myöskin lippuja jos huomenissa käyn niitä noutamassa?
Älä päästä painiks sitä
Mogwai vois ehkä kiinnostaa, mutta tämän hetkinen rahatilanne ei anna mitään tsäänssiä edes tohon. Mut eikai toi loppuun myy ihan heti jos vaikka saisin jostain parikynppiä hommattua..
Haluaako joku ulkopaikkakuntalainen myöskin lippuja jos huomenissa käyn niitä noutamassa?
Joo, jos kehtaat, niin kaks pilettiä Animal Collectiveen ois kiva saada. Osoitteeseen vivaholo at cc.jyu.fi voisit lähettää tili- ja puhelinnumeron ja sosiaaliturvatunnuksen ja ihan mitä muuta tahansa nyt vaan tulee mieleen lähetellä.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Milloinkohan nuo Mogwain liput tulevat myyntiin?
Milloinkohan nuo Mogwain liput tulevat myyntiin?
huomenna klo 9:00.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:a384ec90ae="ydinaukio"]Milloinkohan nuo Mogwain liput tulevat myyntiin?
huomenna klo 9:00.[/quote:a384ec90ae]
Oikeasti? Häh? Eihän tuosta ole Tavastiankaan sivuilla mitään mainintaa! Vai onko?
EDIT: jätkä vaan vittuilee!
[quote:52e63d8c9b="ydinaukio"]Oikeasti? Häh? Eihän tuosta ole Tavastiankaan sivuilla mitään mainintaa! Vai onko?
EDIT: jätkä vaan vittuilee![/quote:52e63d8c9b]
no en tiedä, siinä tiedotteessa sanottiin että lipunmyynti alkaa tiketissä 10.5. klo 09:00, sittenpä näkee.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Voishan sen lähteenkin mainita aina kuin jostain päin jotain lainailee. Ei sitten tarvitse porukoiden turhaa etsiskellä..
[quote:a7fd0da205="psychocandy"][quote:a7fd0da205="ydinaukio"]Oikeasti? Häh? Eihän tuosta ole Tavastiankaan sivuilla mitään mainintaa! Vai onko?
EDIT: jätkä vaan vittuilee![/quote:a7fd0da205]
no en tiedä, siinä tiedotteessa sanottiin että lipunmyynti alkaa tiketissä 10.5. klo 09:00, sittenpä näkee.[/quote:a7fd0da205]
Mutta kai siitä silloin olisi jotain tietoa joko Mogwain, Tavastian tai Lippupalvelun sivuilla?
Voishan sen lähteenkin mainita aina kuin jostain päin jotain lainailee. Ei sitten tarvitse porukoiden turhaa etsiskellä..
ks. edellinen sivu, siis räkärodeo-listaltahan sen nappasin.
ja tuolla löytyy kans:
http://www.fullsteamrecords.com/pitkakuumakesa.html
no ei tuolla kyllä taida lipunmyynnistä olla, mutta täällä sanotaan että "Klubikeikkojen lipunmyynti alkaa Tiketissä keskiviikkona 10.5.2006."
lisää rautalankaa haen tarvittaessa.
No miksei sitten Tiketissäkään lue Mogwaista mitään?
No miksei sitten Tiketissäkään lue Mogwaista mitään?
huolestun vasta jos huomenna yhdeksältäkään ei lue.
Itekin kyllä ihmettelen ettei Tavastian sivuilla ole mitään, mutta ohan noita ennenkin ollut aikasemmin tietoa muualla.
psykokarkki, mut eihän tuolla edellisellä sivulla missään mainita sitä lähdetä? Vai olenko vaan sokea?
Ite kun en mitään listoja seuraa kuitenkaan..
Nojoo. Luulisi kyllä että tuollaisista keikoista ilmoitettaisiin etukäteen jossain muuallakin kuin Yahoon keskustelupalstalla. Kuten vaikkapa juurikin keikkapaikalla tai bändin kotisivuilla.
psykokarkki, mut eihän tuolla edellisellä sivulla missään mainita sitä lähdetä? Vai olenko vaan sokea?
no enpä tainnu tosiaan mainita. spåm!
Nojoo. Luulisi kyllä että tuollaisista keikoista ilmoitettaisiin etukäteen jossain muuallakin kuin Yahoon keskustelupalstalla. Kuten vaikkapa juurikin keikkapaikalla tai bändin kotisivuilla.
muistelen että esim. viimevuotisesta dinosaur jr keikasta tuli tosi myöhään tietoa tavastian sivuille... mogwain kotisivuista en tiedä mut animal collectiven myspacessa on keikkakalenterissa merkintä, samoin paw tracks -levy-yhtiönsä sivuilla.
No perkele. Ei se auta kuin soittaa huomenaamulla Tikettiin ja kysyä asiasta.
Niin, eihän toi tosiaan eka kerta taida olla kun jostain bändin nettisvuilta tai joltain keskustelupalstalta näitä keikkatietoja löytyy. Tavastian sivut minusta ainakin usein ovat todella paljon jäljessä.
tommonenkin ois:
[quote:97965f7506]POLTE-klubi
La 13.5.2006
Vanha ylioppilastalo
KUUSUMUN PROFEETTA
RISTO
TIGERBOMBS
DJ Sami Häikiö (Radio Helsinki)
Visuaalit: Kirves
Terassi: DJ:t Anna S & Jatimatic
Auki 21-04
Liput: 8/6 (opiskelijat)
Ennakkomyynti:
Vanhan kuppila, www.vanha.fi
Tiketti, www.tiketti.fi
Järjestää Condus ry & HYY
Soittoajat:
23:00 Tigerbombs
24:00 Risto
01:00 Kuusumun Profeetta
HUOM! Saavu ajoissa paikalle: 400 ensimmäiselle ennen klo 22:30 sisään tulleelle tarjoamme tervetulojuoman! [/quote:97965f7506]
...mutta väliin jää ku paavoharju on silloin 6nnella linjalla.
Ei tuokaan huhu pitänyt paikkansa. Missään ei ole mitään tietoa asiasta. Siis Mogwain lipuista.
sivuilla sanotaan:
[quote:77215322ec="Tiketti"]Tulossa myyntiin
Ma 3.7. Pitkä Kuuma Kesäklubi @ Tavastia Myyntiin 10.5.
To 6.7. Pitkä Kuuma Kesäklubi @ Tavastia Myyntiin 10.5. [/quote:77215322ec]
[quote:7f8b50a15c="psychocandy"]sivuilla sanotaan:
[quote:7f8b50a15c="Tiketti"]Tulossa myyntiin
Ma 3.7. Pitkä Kuuma Kesäklubi @ Tavastia Myyntiin 10.5.
To 6.7. Pitkä Kuuma Kesäklubi @ Tavastia Myyntiin 10.5. [/quote:7f8b50a15c][/quote:7f8b50a15c]
Missä siellä noin sanotaan? Voitko pistää suoran linkin? En osaa nyt ollenkaan.
tuolta: Tapahtumahaku > Tulossa myyntiin
saisivat avata putiikkinsa vaikka 9:ltä niin ehtis käydä väijymässä lippuja ennen töihin menoa eikä joutuis luottamaan johonkin nettisivuun.
No jo on ihme touhua. Tänään pitäisi siis tulla myyntiin. Kellonajasta ei mitään tietoa. Perkele.
Anteeksi jatkuva väninä, mutta Mogwaita on vaan pakko päästä katsomaan.
EDIT: nyt se sitten hävisi jo tuolta "tulossa myyntiin"-osiostakin. On ihme touhua, on.
Nyt näyttäis olevan myynnissä!
No you mind yer bleedin own you two bob cunt
EDIT: nyt se sitten hävisi jo tuolta "tulossa myyntiin"-osiostakin. On ihme touhua, on.
sitä varmaan siirretään myyntitiskille... lupaavaa. itse asiassa klubijärjestäjä lupasi soittaa sinne kympiltä että varmaan jotain infoa tulee kohta jonnekin.
älkääs ny panikoiko, eiköhän niitä lippuja riitä vielä parin viikon päästäkin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
varauksessa 2 AC-lippua! Mogwait jäi toistaiseksi varaamatta, jos vaikka tulisi lähdettyä Göteborgin Acceleratoriin Robyn Hitchcockia ja Vashti Bunyania katsomaan.