You are not logged in.
Peter Schiff - Little Book of Bull Moves in Bear Markets
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
G.R.R. Martin: Tulen ja jään laulu, osa 4: Korppien kestit
Varikset komentavat
[quote:484b2f8d8e="leposi"][quote:484b2f8d8e="sheino"]
Pitkästä aikaa on jotain hauskaa luettavana.[/quote:484b2f8d8e]
Joo, toi on ihan huippu!![/quote:484b2f8d8e] Yritin lukea joskus englanniksi mutta oli ehkä vähän liian vaikeeta kieltä niin en jaksanut loppuun asti. Pitää lainata kirjastosta suomeksi!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Luin äsken yhdeltä istumalta Steenin kirjan. Ihan perseestä koko juttu.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
En tiiä mitä tein kun kaksi ihmistä luuli, että haluan tämän joululahjaksi ja toinen niistä osti sen mulle. No, yritän ainaski.
Schelling
joks zizekki meni ja tuliko tolkkua? vissiin vähiten hajanainen, vähiten summa lacanicamainen sekä vähiten irtovitseistä ja/tai neurotiede-ekskursseista koostuva tuo tarrying. itsehän en jaksanut kuin vähän alusta pari vuotta sitten.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:cd52769d67="anzut"][quote:cd52769d67="leposi"][quote:cd52769d67="sheino"]
Pitkästä aikaa on jotain hauskaa luettavana.[/quote:cd52769d67]
Joo, toi on ihan huippu!![/quote:cd52769d67] Yritin lukea joskus englanniksi mutta oli ehkä vähän liian vaikeeta kieltä niin en jaksanut loppuun asti. Pitää lainata kirjastosta suomeksi![/quote:cd52769d67]
Luin joululomalla saman kirjailijan Two Caravansin, joka on ilmeisesti suomennettukin. Se oli ehkä parempikin kuin Traktori! Osittain samanlainen teema, mut rankempi painotus (miten ulkomaalaistyövoimaa riistetään) mut ei mitään ylhäältäkatsovaa paatosta. Arvostan!
Mangojauhe goddamn.
Ja nyt luen loppuun Amerikkalaisen Elegian, josko sitten gradun kimppuun
Mangojauhe goddamn.
Tää on pitäny lukea iät ajat. En oo kun ekassa luvussa vasta, eikä haluttais lopettaa lukemista ollenkaan
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ja nyt luen loppuun Amerikkalaisen Elegian, josko sitten gradun kimppuun
Tää on lähes lopussa eikä oo vastannut nyt odotuksia kyllä. :? Megapaljastusta odotellessa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Raul oli kyllä liian kaunis sielu tähän maailmaan. Olisivat voineet tehdä kyllä paremman kannen, tuo yläosa on ihan hirveä. Teksti on toki moitteetonta, kiinnostavaa ja inspiroivaa.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
^ Toi Badioun "Etiikka" oli varsin hämärää, kuten koko hemmo muutenkin... En tiedä mitä siitä ajattelis. Oppikirjaksi kärjistyksineen ok, sellaiseksi tuo kai kirjoitettiin. Kun luin tuon 05 muistan kelanneeni, että relativisminvastaisuus oli provosoinneissaan paikoin "freesiä" ja "ihan jees" (ikään kuin kirjalla olisi merkitystä muualla kuin itseensä viittaavan ranskafilsan kontekstissa..), mut kääntöpuolena ollut holier than thou -tyylinen Yksilön Eettinen Herooisuus (jonka B varmasti kieltäisi kierrellen ja kaarrellen jos joku suoraan kysyisi) vesitti soppaa aika lailla..
Nyt tämmönen, kiinnostavalta vaikuttaa, muuta en osaa sanoa vielä:
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:a5c8963ba9="tiptoo"]Ja nyt luen loppuun Amerikkalaisen Elegian, josko sitten gradun kimppuun
Tää on lähes lopussa eikä oo vastannut nyt odotuksia kyllä. :? Megapaljastusta odotellessa.[/quote:a5c8963ba9]
Joo, eilen just mietin että alotettiimpa kirjassa paljon kiinnostavia juttuja, joita ei viety edes puoleenväliin saati loppuun saakka. Ehkä vähän liikaa henkilöhahmoja ja käänteitä, joita yritettiin analysoida yhden hemmon näkövinkkelistä? Toisaalta oishan se ollut kornia jos yksi psykiatri ois kaiken voinut osata. Jonkinsorttista vähän köykäisesti perusteltua taide-elitismiä myös havaittu molemmissa lukemissani Hustvetdin kirjoissa. Mutta Burtonin hikiselle hahmolle massive
Mangojauhe goddamn.
Tuo on pitäny hankkia luettavaks jo vuosia mut oonpa unohtanu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tänään aloitin tämän. Voi mennä jonkin aikaa ennen kuin ehdin tarttua mihinkään muuhun, kun gradukirjallisuuskin vie tässä sivussa aikaa..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
jne jne jne
Meiju täyttää muuten torstaina 50v
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Otin uusintakierrokselle China Mievillen Scarin (perkeleeeeen hyvä) ja jätin sen heti duunipaikalle vahingossa. Mulle ja huomisaamun tylsälle bussimatkalle
Otin uusintakierrokselle China Mievillen Scarin (perkeleeeeen hyvä) ja jätin sen heti duunipaikalle vahingossa. Mulle ja huomisaamun tylsälle bussimatkalle
Tää on kyllä tosi hyvä! (siis kirja, ei se että jäi )
Tänä vuonna olis näemmä uuttakin kirjaa tulossa Mievilleltä, sille
vielä
Sen verran aiheeseen et tällä hetkellä luen joulun toista lahjakirjaa, Tervon Troikkaa.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Tänä vuonna olis näemmä uuttakin kirjaa tulossa Mievilleltä, sille vielä
Joo, tätä sopii odottaa
edit: tou. oon näemmä lukenu tätä jo pitkään. idiootti olen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:ad850a4221="Espoon Prinssi"]Tänä vuonna olis näemmä uuttakin kirjaa tulossa Mievilleltä, sille vielä
Joo, tätä sopii odottaa [/quote:ad850a4221]
Kyllä!!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jäi syksyllä kesken, kun joku luupää halusi varata kun mulla oli vielä kesken. Miksi tehdä niin. Pitäisi laittaa "pojat" asialle.
Aika puuduttavaa luettavaa, mutta CIA:n jatkuva pihallaolo tietysti jaksaa huvittaa. Jannut jaksaa myös nähdä KOMMAREITA joka paikassa.
KOMMARIKOMMARIKOMMARIKOMMARIKOMMARIKOMMARIKOMMARIKOMMARIKOMMARI
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
jos tää ei lähe niin luovutan (paitsi viihdekäytön). pitkähkö esipuhe ainakin lupaa jotain eli vähemmän leffailotulitusta, enemmän hegeliä. epäilen..