You are not logged in.
Perustetaanpas nyt Woudellekin oma topikki vaikka vaan siitä riemusta, että YouTubesta löytyy pari bändin live-vetoa.
Keskellä aikaa- ja Kauniit päivät-lp:t cd-formaattiin niinku olis jo!! Herätys Atte & co siellä Johannan/Love Kustannuksen päämajassa!!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
sama
Kyl! Keskellä aikaa urheiluruudun tunnariksi! Muistan yhden hienon keikan Natsalla (toisena tais muuten olla Se), jolloin pappa tunsi olevansa nuori, vapaa ja sinut maailman kanssa. Wouden hippimusa siis tehosi monella tasolla.
nuori woude kyllä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tietävä taho facebookissa tiesi kertoa, että Wouden kummatkin levyt julkaistaan cd:inä bonus-biisien kera tammikuussa 2009. Hurrah, jos näin on!!
Tietävä taho facebookissa tiesi kertoa, että Wouden kummatkin levyt julkaistaan cd:inä bonus-biisien kera tammikuussa 2009. Hurrah, jos näin on!!
JES!!!!!11111
En osta, kun on jo vinyylinä.
älä oo tommone
[quote:e5cb6c2ab6="tomitarmo"]Tietävä taho facebookissa tiesi kertoa, että Wouden kummatkin levyt julkaistaan cd:inä bonus-biisien kera tammikuussa 2009. Hurrah, jos näin on!! [/quote:e5cb6c2ab6]
En osta, kun on jo vinyylinä.
Sinkutkinko?
[quote:6501c74dd9="Feggy"][quote:6501c74dd9="tomitarmo"]Tietävä taho facebookissa tiesi kertoa, että Wouden kummatkin levyt julkaistaan cd:inä bonus-biisien kera tammikuussa 2009. Hurrah, jos näin on!! [/quote:6501c74dd9]
En osta, kun on jo vinyylinä. [/quote:6501c74dd9]
Sinkutkinko?
Täytyyhän sitä jotain haastettakin jäädä...
ilmestyykö huomenna vai oliko huijausta?
[quote:7f06981258="tomitarmo"]Tietävä taho facebookissa tiesi kertoa, että Wouden kummatkin levyt julkaistaan cd:inä bonus-biisien kera tammikuussa 2009. Hurrah, jos näin on!! [/quote:7f06981258]
ilmestyykö huomenna vai oliko huijausta?
tuliks Woudee? jos Lovelta oli tulossa niin ei kai vielä - onks tulossa? juorut pöytään! vai pitääks mun mennä tonne alakertaan tivaan rinnuksilta?
[quote:a32efdb7ed="psykokarkki"][quote:a32efdb7ed="tomitarmo"]Tietävä taho facebookissa tiesi kertoa, että Wouden kummatkin levyt julkaistaan cd:inä bonus-biisien kera tammikuussa 2009. Hurrah, jos näin on!! [/quote:a32efdb7ed]
ilmestyykö huomenna vai oliko huijausta? [/quote:a32efdb7ed]tuliks Woudee? jos Lovelta oli tulossa niin ei kai vielä - onks tulossa? juorut pöytään! vai pitääks mun mennä tonne alakertaan tivaan rinnuksilta?
Epe'sin sivuilta paljastuu julkaisupäivämääräksi 9.4, eli ihan kohta...
keskellä aikaa:
PITÄIS KAI UNOHTAA / TUU TÄNÄÄN MEILLE / KESKELLÄ AIKAA / MÄ EN ENÄÄ JAKSA / PIDÄ KII / AURINGON LAPSI / VIELÄ VÄHÄN AIKAA / MÄ HALUUN SAADA NIIN PALJON / ELÄMÄ SUT OHITTAA / SATOI
CD bonukset: HEI, TYTTÖ, HEI / YÖT KADUILLA / KAUPUNGIN YÖT / SATOI / VANHAT PIERUT EI KOSKAAN KUOLE / SUORAA TOIMINTAA / ON KESÄ VASTA ALUSSA / KAUPUNKI / USKOT SÄKIN TAIKAAN
kauniit päivät:
Läpi varjojen huoneen / Yön runoilija / En pääse pakoon / Tuhat yötä / Marjaana / Kun valot sammuu / Helminauha / Aamulaulu / Sunnuntai iltapäivä / Juhlat on ohi / Kauniit päivät
Cd bonukset: Tytöt / Tänään on kuin eilen / Kuin lentohiekkaan / Kuka uskoo aurinkoon? /Aika hyvä ihmiseksi / Vuodet vierii / Joutopojan laulu / Väärät kortit / Teksasin pojat / Tänä syyskuun yönä / Kulkuri ja joutsen
Vaikka tyydyn vinyyleihini ellei sitten keittiön kautta onnistu.
Muistan yhden hienon keikan Natsalla (toisena tais muuten olla Se), jolloin pappa tunsi olevansa nuori, vapaa ja sinut maailman kanssa. Wouden hippimusa siis tehosi monella tasolla.