You are not logged in.
She didn't speak much English language
(she didn't speak much anyway)
She wouldn't make love, but she could make good sandwich
and she poured sweet wine before we played
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
PERKELE
huhhuh, ei tuota tykitystä pysty kuuntelemaan kuin yhden puolen kerrallaan
vaihtui tähän:

Näillä on menty tänään:

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:57cf4f71e2="hrmunoita"]
[/quote:57cf4f71e2]
Noi lehet pyörii ku skrollaa ylös alas 
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
The Records - Starry Eyes 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Hieno biisi
Mut oliko niillä muita? Kerran kuuntelin yhtä levyy, eikä oikeen avautunu.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:faaf0e9bd5="Jean-Babtiste"]Hieno biisi
Mut oliko niillä muita? Kerran kuuntelin yhtä levyy, eikä oikeen avautunu.[/quote:faaf0e9bd5]
Hyvä kysymys, en ainakaan ole törmännyt vielä mihinkään muihin biiseihin. Paljon kyllä lupaa tuollainen ensikosketus joten pidänpä silmät auki 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

[quote:55c901da72="Bricolage"][quote:55c901da72="Jean-Babtiste"]Hieno biisi
Mut oliko niillä muita? Kerran kuuntelin yhtä levyy, eikä oikeen avautunu.[/quote:55c901da72]
Hyvä kysymys, en ainakaan ole törmännyt vielä mihinkään muihin biiseihin. Paljon kyllä lupaa tuollainen ensikosketus joten pidänpä silmät auki
[/quote:55c901da72]
Ite kuulin ton ekana Dr Janet -nimisen projektibändin (mm. Yo La Tengon Ira Kaplan ja Screaming Treesin Gary O'Connor) versiona toivebiisinä Räkärodeosta. Sit levykaupassa tsekkasin alkuperäsen, ja se kyllä tenhosi, mutta ne levyn muut biisit ei sit vaan kuulostanu yhtään niin hienoilta ja jotenkin muutenkin tuntu et ois ollu ihan eri bändi. Mutta mutta, kuuntelin ton toki vaan kerran siellä puoliksi. 

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

wavves - s/t
älkee uskoko hypee :yhh:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kissing Spell ~ Los Pajaros
Tietääkö joku mitä toi levyn nimi on suomeksi?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Autopsy - Horrific Obsession (2009)
sinkku tosin vaan mut ![]()

wolves in the throne roomin uutta 12"""""

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Gore Beyond Necropsy soittaa garage rock -kovereita :grinn(d)i:
äsken
nyt

This must be what jail / I will scratch

This must be what jail / I will scratch
Edgard Varèse - Ameriques
![]()
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.