You are not logged in.
weeds. vaikka tämä kausi ei olekaan lähtenyt yhtä hyvin kuin edellinen
californication. en kyl mitenkään aktiivisesti seuraa kuitenkaan. mut kuitenkin oikeestaan aina.
pushing daisies. sen naisnäyttelijän takia
sopranos-uusinnat. tokaa kertaa siis
Fringe on kyllä paska. Todella väljähtänyt X-Files-pastissi juoneltaan eikä henkilöhahmoihin pysty samaistumaan ollenkaan. Jätin. Tai eilinen jakso on kyllä vielä boksilla katsomattomana ja en tiijä jos vaikka sortuisi tylsänä hetkenä.
Lifesta sama ku Noisis. Kyllähän tuota katsoo. Poliisisarjoja on kuitenkin ihan kiva katsoa silleesti nollausmielessä.
Lisäksi tulee seurattua: Weeds, Mad Men ja ER.
Oli muuten kivikova Kotikadun jakso tänään.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Oli muuten kivikova Kotikadun jakso tänään.
Kyllä! Näytettiin jopa petipuuhia
hurja meno oli, se tekijätiimiin tullut salkkarityyppikö on jo näihin vaikuttanut? meillä oli muuten himassa kevyt vääntö mitä katsotaan ku digiboxissa on tallennushomma rikki, mut kotikadulla mentiin, salkkarit sit sunnuntaiuusintana. paljon ehti kyllä sielläkin tapahtua ennen mainoskatkoa
Lost, 24(saa nähdä kauanko tätäkin kautta jaksaa), Breaking bad, Flight of the Conchords ja vielä muutama jakso Brisco countyakin jäljellä.
Kotimaisista Metsolat ja kolmosen Helppo elämä. Yllättävän hyvä uudeksi kotimaiseksi.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Metsoloita tulee katseltua aina kun on paikka. Eilen oli hieno hetki kun Erkki lounasti Palacessa ja taustalla m/s Georg Ots teki lähtöä Neuvostoliittoon.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Jee, tänään tulee Tehis.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Uus ykköseltä tuleva Terapiassa-sarja on parin jakson perusteella tosi hyvä. Tulee tiistaisin ja torstaisin.
Rooma katsottu just loppuun. Diiviidiiltä. Mielenkiintonen, ja pääosin hyvin ohjattu ja näytelty pläjäys. Toisella kaudella intensiteetti ja tarinankerronta vähän töksähteli, eikä lopetuskaan ollu kauheen hyvä..
Näytti budjettikin vähän kärsineen.. Kallis sarjahan se oli, siksi ei kait jatkunu sen kauempaa kuin nuo kaks kautta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:d1a9db7b3d="barton_funk"]Rooma katsottu just loppuun. Diiviidiiltä. Mielenkiintonen, ja pääosin hyvin ohjattu ja näytelty pläjäys. Toisella kaudella intensiteetti ja tarinankerronta vähän töksähteli, eikä lopetuskaan ollu kauheen hyvä..
Näytti budjettikin vähän kärsineen.. Kallis sarjahan se oli, siksi ei kait jatkunu sen kauempaa kuin nuo kaks kautta.[/quote:d1a9db7b3d]
Kiihdytti outoon tyhjäkäyntiin kakkoskaudella. Olihan se Caesarin surma aikamoinen kulminaatiopiste kuitenkin. Mutta kokonaisuutena kuitenkin mahtava, ankaria näyttelijäsuorituksia
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:2a5eeef8a6="Pope"][quote:2a5eeef8a6="barton_funk"]Rooma katsottu just loppuun. Diiviidiiltä. Mielenkiintonen, ja pääosin hyvin ohjattu ja näytelty pläjäys. Toisella kaudella intensiteetti ja tarinankerronta vähän töksähteli, eikä lopetuskaan ollu kauheen hyvä..
Näytti budjettikin vähän kärsineen.. Kallis sarjahan se oli, siksi ei kait jatkunu sen kauempaa kuin nuo kaks kautta.[/quote:2a5eeef8a6]
Kiihdytti outoon tyhjäkäyntiin kakkoskaudella. Olihan se Caesarin surma aikamoinen kulminaatiopiste kuitenkin. Mutta kokonaisuutena kuitenkin mahtava, ankaria näyttelijäsuorituksia [/quote:2a5eeef8a6]
Jep. Jos ois tehnyt minisarjan, joka ois loppunu Ceasarin puukotukseen ois ollu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En ole katsonut minuuttiakaan Roomaa, vaikka kaiken järjen mukaan minun pitäisi olla kiinnostunut siitä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
En ole katsonut minuuttiakaan Roomaa, vaikka kaiken järjen mukaan minun pitäisi olla kiinnostunut siitä.
Sama sillon kun sarja tuli telkkarista, mut sitten otin härkää sarvista ja lainasin boksit! Enkä katunut.
Vähän samaa, joo. En oo vaan saanu aikaiseksi. Langallaakin nähny vaan satunnaisesti, vaikka hyväksi oon todennut.
Sent from my iPhone 16
[quote:eff55874c7="barton_funk"][quote:eff55874c7="Pope"][quote:eff55874c7="barton_funk"]Rooma katsottu just loppuun. Diiviidiiltä. Mielenkiintonen, ja pääosin hyvin ohjattu ja näytelty pläjäys. Toisella kaudella intensiteetti ja tarinankerronta vähän töksähteli, eikä lopetuskaan ollu kauheen hyvä..
Näytti budjettikin vähän kärsineen.. Kallis sarjahan se oli, siksi ei kait jatkunu sen kauempaa kuin nuo kaks kautta.[/quote:eff55874c7]
Kiihdytti outoon tyhjäkäyntiin kakkoskaudella. Olihan se Caesarin surma aikamoinen kulminaatiopiste kuitenkin. Mutta kokonaisuutena kuitenkin mahtava, ankaria näyttelijäsuorituksia [/quote:eff55874c7]
Jep. Jos ois tehnyt minisarjan, joka ois loppunu Ceasarin puukotukseen ois ollu [/quote:eff55874c7]
Ai Ceasar puukotettii? Vitun spoilaajat!
Sent from my iPhone 16
[quote:ad785707ea="Tomsk"][quote:ad785707ea="barton_funk"][quote:ad785707ea="Pope"][quote:ad785707ea="barton_funk"]Rooma katsottu just loppuun. Diiviidiiltä. Mielenkiintonen, ja pääosin hyvin ohjattu ja näytelty pläjäys. Toisella kaudella intensiteetti ja tarinankerronta vähän töksähteli, eikä lopetuskaan ollu kauheen hyvä..
Näytti budjettikin vähän kärsineen.. Kallis sarjahan se oli, siksi ei kait jatkunu sen kauempaa kuin nuo kaks kautta.[/quote:ad785707ea]
Kiihdytti outoon tyhjäkäyntiin kakkoskaudella. Olihan se Caesarin surma aikamoinen kulminaatiopiste kuitenkin. Mutta kokonaisuutena kuitenkin mahtava, ankaria näyttelijäsuorituksia [/quote:ad785707ea]
Jep. Jos ois tehnyt minisarjan, joka ois loppunu Ceasarin puukotukseen ois ollu [/quote:ad785707ea]
Ai Ceasar puukotettii? Vitun spoilaajat! [/quote:ad785707ea]
hui kun oli taas jännä lost.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
ei sit spoilereita
ejej
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Rupesin katselee truu bloodia.
Sent from my iPhone 16
ei sit spoilereita
Jeesus kuolee siinä lopussa eiq mitäs
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
American Idolissa äsken ihq Megan Corkrey
en ole kolmekybänen emoboy
joanna newsom tuli ton äänestä mieleen.
joanna newsom tuli ton äänestä mieleen.
Jpp. Syy seurata tätä tuotantokautta.
en ole kolmekybänen emoboy
Oon ihan koukussa Simpsoneihin. Tekee mieli ostaa ne kaikki dvd:nä ja katsella aina vaan uudestaan ja uudestaan. Sama Family Guyn ja Futuraman suhteen. Parasta! 11. kauden viides jakso on ehkä paras jakso mitä olen ikinä nähnyt. Täyttä neroutta ja käsittämättömiä juttuja.
Oon ihan koukussa Simpsoneihin. Tekee mieli ostaa ne kaikki dvd:nä.
Tänään en missaa Vuoristosairaalaa
[quote:8687ed3d20="leposi"]Oon ihan koukussa Simpsoneihin. Tekee mieli ostaa ne kaikki dvd:nä.
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=97995715[/quote:8687ed3d20]
Oho! Menin jo eilen ostamaan ensimmäisen kauden Filmifriikistä.
Tänään en missaa Vuoristosairaalaa
Olikin tylsä jakso