You are not logged in.
[quote:298967a32a="pallonapa"]Annie - Heartbeat
Tuo on yksi maailman parhaista biiseistä. Oispa Bruce Springsteen säveltänyt sen niin se olis vielä parempi.[/quote:298967a32a]
Tekispä Bruce coverin tosta. Ja Suicide.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:30ba7c9681="Neuvostoliitto"][quote:30ba7c9681="pallonapa"]Annie - Heartbeat
Tuo on yksi maailman parhaista biiseistä. Oispa Bruce Springsteen säveltänyt sen niin se olis vielä parempi.[/quote:30ba7c9681]
Tekispä Bruce coverin tosta. Ja Suicide.[/quote:30ba7c9681]
Tai Don Johnson - ei siis se Big Band!
Urheilukanava - eikä maksa mitään
mikäs kansi toi on? ![]()
ABC - All Of My Heart 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Coil - An Unearthly Red
Sent from my iPhone 16

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Sea Scouts - Pattern Recognition LP
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Sent from my iPhone 16

This must be what jail / I will scratch
.jpg)

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Major Label - When I Am With You You Are Safe
Sent from my iPhone 16

Seuraavat demot soinu:
-Sacrifice - ei jääny mieleen ku et persucrustia
-Blind Expectation - nopeempi, parempi, vika biisi vittun hyvä
-Chaos Engine - Lähenee ehkä jopa G.I.S.M.iä, muttei toki vakuuta samalla tavalla jo demomaisuudestaankin johtuen. Silti jäi kummittelemaan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

Demokatsaus jatkukoon:
Intruders: Ei hetkauttanu suuntaan eikä toiseen oikeestaan
Las Trapse: Vähän sama
Nödslakt: Tää on just ny parasta
Exit Hippies: Kunnon lo-tech sekoilua
Yöksi laitoin Enyan soimaan
Nii ja illal kuuntelin Alien Lanesia: "Chicken Blows" ja "Always Crush me" on kyl totaalisen neroja biisejä.
Myös Slowmotionsia kuuntelin jossain vaiheessa. Levyn tasossa tapahtuu harmillinen notkahdus alun jälkeen, ihan ku siinä laulais joku eri tyyppi pari biisiä. Myös "Apartment Bluesta" kuuli keikalla niin hyvän version, että levyn päättävä versio on vähän pettymys.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Nyt sit:

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.