You are not logged in.
Näi o. Missä on koko stadionia naurattat yksinäiset juopot, jotka vittuilee matsin ajan tuomarille ja vastustajan maalivahdille?
"Hei Kaven, Reyes-Pekka kävi nussimassa sun muijaa kun kävit ulkomailla"
[quote:bad099e40b="Ulvis"]Näi o. Missä on koko stadionia naurattat yksinäiset juopot, jotka vittuilee matsin ajan tuomarille ja vastustajan maalivahdille?
"Hei Kaven, Reyes-Pekka kävi nussimassa sun muijaa kun kävit ulkomailla"[/quote:bad099e40b]
Ihan varmasti niitäkin on, ei ne vaan kuulu ku siihen parin rivin päähän, mikä on toki sääli
Ainakin sillon 2004 ainoassa paikan päällä näkemässäni La Liga -matsissa (Sevilla - Real Sociedad) vieressä olevat papat meuhkas koko ajan ja pikkuskidit virnuilivat. En tosin ymmärtänyt ku sen puta-sanan
E: Tarkensin vähän
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:a7b53d1a3c="huïg"]http://fi.wikipedia.org/wiki/Royston_Drenthe
lempinimi [/quote:a7b53d1a3c]
noista katsomojutuista. taannoin jossain villarrealin matsissa koko katsomo, vanhat mummot mukaanlukien, huusi pelkkää putaa. oli melkoisen psykeä
Varikset komentavat
Meneekös toi Villarrealin puolustus vähän silleen et Javi venttaa et Angel hoitelee?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Pukki on huomenna taas Sevillan kokoonpanossa Deportivoa vastaan. Toivottavasti saisi minuutteja tällä kertaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Pukki on huomenna taas Sevillan kokoonpanossa Deportivoa vastaan. Toivottavasti saisi minuutteja tällä kertaa.
Huomenna nussitaan!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tulee kyllä meidin kannalta paskaan aikaan toi peli, täällä klo 4 aamulla alkaa. Onko tietoa, onko varmasti kokoonpanossa, sillä puhetta on ollut että ois nimetty 19 pelaajaa ja yks tippuu lopullisesta 18 pelaajasta pois?
Sevillalle taas voitto, nyt 1-0 Numanciasta. Mut Kanoute loukkas olkapään, ja ihan varmasti joku solisluu paskaan ja 2 kk lepoo
Jokohan Pukki pääsee tänään kentälle?
bzort glorf bööth
Jokohan Pukki pääsee tänään kentälle?
Toivotaan.
"A repo man's always intense"
Missä pelaa streami tälle?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eikö toi oo vasta huomenna? Huijarit
En oo varma. Jokohan Pukki pääsee tänään kentälle?
bzort glorf bööth
Mitäs tää ny on? MyP2P:ssa ei oo ainakaan itään striimejä tarjolla.
NYT NUSSITAAN!!!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Missasin
Vielä pelataan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
:peuk:
Missasin. En jaksanut asentaa striimiohjelmaa, kun en uskonut että Pukki pääsee kentälle. Kiittäkää siis minua.
Missasin. En jaksanut asentaa striimiohjelmaa, kun en uskonut että Pukki pääsee kentälle. Kiittäkää siis minua.
Töpselin epäluottamukselle ikuinen
[quote:52add22f51="Leif Erikson"]Missasin. En jaksanut asentaa striimiohjelmaa, kun en uskonut että Pukki pääsee kentälle. Kiittäkää siis minua.
Töpselin epäluottamukselle ikuinen [/quote:52add22f51]
Perustui puhtaasti käytännön pessimismiin Pukille
Pukki
bzort glorf bööth
bzort glorf bööth
:pus:
Nukuin autuaasti tapahtuman yli, kun en ees kokoonpanoista ollut tietonen
Sen sijaan vittu että kyrpii, että taas Racing osottautu liian kovaks, ja näköjään La Liga on yhä enemmän kaudesta toiseen kahden kauppa. Onhan niillä kahella toki supraleveä matsku, varsinkin Barsalla (eikä Barsa ees vituta ku Messi ja etenkin mulle Alves on niin hienoja pelaajia), mutta nyt myös Madridilla kulkee kun Lassana Diarra on osoittautunut juuri niin hyväksi hankinnaksi kuin ounasteltiin, ja Higuain, Robben ja jopa Gago ovat alkaneet nostaa tasoaan. Silti, vähänkö vituttaa.
Iloitaan silti suomalaisen futiksen taas yhdestä eteenpäin menosta. Ketä tahansa junnua ei vaihdeta kentälle La Ligassa kolmantena olevaan joukkueeseen (paitsi ehkä mahdottomalta tuntuvassa tappioasemassa )
http://www.youtube.com/watch?v=33Sd6oi3T-g
Lopussa näkyy Pukin avopaikka. Näppärästi pelaa itsensä puolustajien ohi, mutta vetää suoraan päin maalivahtia.
http://tinyurl.com/azkq77
YLE:n haastattelu. Fiksun oloinen nuori mies.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Oijoi kumpa olisi onnistunut tuosta.
bzort glorf bööth
Huh. Olipa hyvä mesta. Oispa vaan vaikka nostanut ton sijoituksen sijaan tai jotain emmä tiiä
Veskari tuli kyllä hyvin vastaan
Pikku noston paikka siinä tosiaan taisi olla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.