You are not logged in.
Ai nii joo, Hulinalla on Facebook-eventtikin. Vitusti populaa tulos!
http://www.facebook.com/event.php?eid=43811014006
[quote:4bba1a549c="juustop"][quote:4bba1a549c="ydinaukio"]just huomasin ilokiven sivuilta tuon. tapahtumalle mut toi on kyllä huonoimpana mahdollisena päivänä
mitä siellä universumin keskipisteessä sit oikein tolloin tapahtuu? miks on huono päivä? onko punkkipäivä? kai nyt kaikki kuitenkin tulee kattoon meitä Helsingin pellejä? hä? ambient space punk? hä?[/quote:4bba1a549c]
meillä on edellisenä päivänä keikka myöskin ilokivessä niin epäilen olevani krapulassa lauantaina... mut toki pakko tulla paikalle mikäli vaan suinkin kykenen[/quote:4bba1a549c]
Njääh, ajattelin hulista perjantaina ja lauantaina keitän iloisin mielin ruokaa ambient-porukalle. Vois kyllä kehitellä jonkun krapulanvälttösuunnitelman.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
toi ens viikonloppu vaikuttaa melkein yhtä toimivalta ku kuolleen strengin uus levy.
...no ei nyt sentään!
mut miten ihmeessä sitä ehtii joka paikkaan..(rentukkasurukivi)?
kai hear sentään maksaa taksit?!
ja mikä aaaaaaaaaaargh-tun rotsi.....! mä oon selkeästi jossain ihan väärässä paikassa kun en tiedä mikä mussa roikkuu.. mistä sen saa POIS?!
ja mikä aaaaaaaaaaargh-tun rotsi.....! mä oon selkeästi jossain ihan väärässä paikassa kun en tiedä mikä mussa roikkuu.. mistä sen saa POIS?!
spämmi spämmi, sillä "se" lähtee
vitun paskat
ja paskan vitut
"lähden kuusamoon"
Joo kyllähän tuo pitää tulla jkl:ään viikonlopuks. Saa nähdä miten sitä ehtii hulinaan, mutta pitää yrittää.
Edit: Tänne tulee kaikki!
Tänään Lutakossa:
JKL-PUNK-HC-Sessions:
M:40 (SWE), BüFO, ARRESTUM, BLACK CLOUD
^Ootko tulossa? Kiinnostaisi kyllä jonkin matkaa. Lupaillaan aloitusta klo 21, vielä kun voisi olla varma että soitot on soitettu puoleenyöhön mennessä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Hyvin todennäköisesti olen.
[quote:cae53e7636="mummeli"]:ff:
Edit: Tänne tulee kaikki![/quote:cae53e7636]
ja ne jotka ei pääse, niin muistaa kuunnella laivueen räpellystä ja junkiemanin biittimiksauksia hear.fi:n välityksellä
Ydinaukio antoi hulinaklubille "vapaalipun", joka on niin hätäisesti kyhätty, että herää kysymys, onko tää joku dj terppelin vitsi... eli lieneekö tällä lain pääsevän vapaasti ineen?
Toivottavasti sentään ehtii todistamaan kantripojun rumpukapulasähellykset huomenna, liikaa tapahtumaan yhdelle illalle.
[quote:566eac4b21="Phlegm"]Ydinaukio antoi hulinaklubille "vapaalipun", joka on niin hätäisesti kyhätty, että herää kysymys, onko tää joku dj terppelin vitsi... eli lieneekö tällä lain pääsevän vapaasti ineen?
Toivottavasti sentään ehtii todistamaan kantripojun rumpukapulasähellykset huomenna, liikaa tapahtumaan yhdelle illalle.[/quote:566eac4b21]
Jos minä oon sillon ovella, niin sanon, että ei noilla kengillä. :twisted:
[quote:51fc67468b="mummeli"][quote:51fc67468b="Phlegm"]Ydinaukio antoi hulinaklubille "vapaalipun", joka on niin hätäisesti kyhätty, että herää kysymys, onko tää joku dj terppelin vitsi... eli lieneekö tällä lain pääsevän vapaasti ineen?
Toivottavasti sentään ehtii todistamaan kantripojun rumpukapulasähellykset huomenna, liikaa tapahtumaan yhdelle illalle.[/quote:51fc67468b]
Jos minä oon sillon ovella, niin sanon, että ei noilla kengillä. :twisted:[/quote:51fc67468b]
Oikein!
Joo, on olemassa uniikkeja vapaalippuja neljä kappaletta, joilla ihan oikeasti pääsee sisään, jos selviää kenkästandardeistamme.
Oli kelpo hc-punkit eilen Lutakolla, mukavasti porukkaakin arki-illaksi. Arrestumilla on aika retee ilme nykyään, jätkät on kehittäneet juttuaan, hyvä bändi!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:67101186bb="mummeli"][quote:67101186bb="Phlegm"]Ydinaukio antoi hulinaklubille "vapaalipun", joka on niin hätäisesti kyhätty, että herää kysymys, onko tää joku dj terppelin vitsi... eli lieneekö tällä lain pääsevän vapaasti ineen?
Toivottavasti sentään ehtii todistamaan kantripojun rumpukapulasähellykset huomenna, liikaa tapahtumaan yhdelle illalle.[/quote:67101186bb]
Jos minä oon sillon ovella, niin sanon, että ei noilla kengillä. :twisted:[/quote:67101186bb]
phlegmillä ei tainnu kyllä ikävä kyllä olla noita jo legendaarisia tuhkimon lasikenkiä messissä
Ooh, valitettavasti ette tosiaan voi todistaa tänään säkenöivää kauneutta, koska messissä on vaan geneeriset talvipopot.
Mutta, on se jännä, että mun kengät on se mihin kiinnitetään huomiota ekaksi kun saavun nykäskylään. Toisaalta uusulkopaikkakuntalainen ei voi olla kiinnittämättä huomiota ydinaukion läskeihin tänne saapuessaan, joten jokaiselle jotakin, valopilkkuja.
Oikeesti en tiiä, miltä Phlegmin kuuluisat kengät näyttää, enkä muista, miltä itse mies näyttää, joten sanon varulta noin kaikille vapaalipulla sisään yrittäville.
Oikeesti en tiiä, miltä Phlegmin kuuluisat kengät näyttää, enkä muista, miltä itse mies näyttää, joten sanon varulta noin kaikille vapaalipulla sisään yrittäville.
tuossahan ne on kuvassa oikealla. tai siis "se"
Tänään ilta näytti kulahtavan ihan vitusti ja ilokiven ambientit oli vähällä jäädä vääliin. Muopon kanssa sitten heitettiin kolikkoa ja kohtalo vei meidät keikalle, joskin vasta väliajan tienoilla.
Boris morganan jazzailu lähti melkoisen hyvin ekassa biisissä, mutta toinen olikin vähän tylsää pierufreetä. Se toinen bändi oli parempaa droneilua, joskin setti oli ehkä vähän liian pitkä. Keränen yllätti aika täysin, ei mitään nynnyambienttia, vaan ihan puhdasta turpaanvetokohinanoisea. varmaan kovaäänisin ilokiven keikka, minkä olen kuullut. Parasta tänään.
Parasta tänään.
parasta eilen: Kulkija & 3V, Puiset Heilat, Keränen. hyvää musaa!
Olikohan juustop se, jonka sukkia Olli kehu ja sit kun pyydettiin nähdä sukat, niin ne oli ihan tavalliset. Huhhei, oli tosi mukava ilta, en osaa sanoa, mikä oli paras, mutta kaikki toimi kivasti.
Olikohan juustop se, jonka sukkia Olli kehu ja sit kun pyydettiin nähdä sukat, niin ne oli ihan tavalliset. Huhhei, oli tosi mukava ilta, en osaa sanoa, mikä oli paras, mutta kaikki toimi kivasti.
ohoh! mulla kyllä oli jalassa todella hienot sukat mutta ei oo mitään muistikuvaa että niitä olisi pyydetty nähdä. ei kai nyt sentään tervasnapsi ja kossuvissy.. enemmänkin ois voinu juopotella mutta oli hullun kallista! ja turhan aikanen paluu.
ilta oli ylen kiva, hieno tunnelma tuolla ja olin kyllä mehuissani siitä että tämmösiä jaksetaan järjestää, jospas Helsinginkin suunnalla joskus väkeä taas aktivoituisi tuollaisen kokonaisvaltaisen häppeningin pykäämiseen. ehkä sit kun uus Oranssi aukeaa?
kaikki musa oli kelpoa mutta mainitsemani kolme tuntuivat tosiaan erityisen päräyttäviltä. ja etenkin Puiset Heilat kun en tiennyt ennalta odottaa mitään enkä arvannut että sieltä tulee totaalisin kitaranoise-elämä pitkään aikaan. vitsin kaunista ja innostavaa toimintaa.
Veikkaan, että tässä on käynyt niin, että pyydettiin nähdä väärän miehen sukat!