You are not logged in.
Bam
thank you
Jeesus Kristus
Last edited by Kiiminkijoen rantatörmä (09.04.2020 04:50)
V***n kova!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Last Christmas on minulle ajaton teos. Biisin voi kuunnella keskellä aistikkainta kesäyötä tai kuulainta syyshämärän myrskyä, mutta sävellyksen koskettavuus ei katoa milloinkaan.
Mutta onko Careless Whisper George Michaelin soolotuotantoa vai Whamia? Ikuisuuskysymys, sillä sama biisi on julkaistu sinkkunakin kahtena eri painoksena, joissa lukee esittäjän kohdalla eri nimi. Yhtä kaikki, kyseessä on niitä kuolemattomia fonibiisejä. Yksi niistä kappaleista, jotka soidessaan auton yöradiossa tekee herkän tunnelman jokaisen matkaajan sydämeen. Taustapeilin avulla kuljettaja harjoittelee salaisesti kohtalokasta katsetta. Ehkä tänä iltana, ehkä tänä yönä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Juutuubi kaataa selaimen juutuubi kaataa selaimen...
Tajusin etten oo kertaakaan tsekannu Last Xmasin videota tuubista, mut tosta yhdestä kuvasta tajusin, että tää on just SE yks lapsuuden mahtava video.
Parasta. Ikinä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Careless Whisper on kyllä tajuttoman hieno biisi. Ja Everything (She Wants)...
George Michael on ollut mulle sellainen hahmo, että en ole suurinta osaa aikaa välttämättä digannut sen tekemisistä, mutta lahjakkuus on aina ollut mykistävän ilmeinen. Pakko kunnioittaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
George Michael on ollut mulle sellainen hahmo, että en ole suurinta osaa aikaa välttämättä digannut sen tekemisistä, mutta lahjakkuus on aina ollut mykistävän ilmeinen. Pakko kunnioittaa.
Sama juttu. Todella luotaantyötävältä ihmiseltä vaikuttaa, mutta taitoa on. Robbie Williams menee osittain samaan kategoriaan, mutta se ei taida ite säveltää. Muistini mukaan George Michael oli yksi ensimmäisiä artisteja, joka hyppäsi mukaan Bushin vastaisia biisejä tuottavaan bandwagoniin. Kyseinen muoti-ilmiö synnytti kyllä monta aikakautemme paskinta biisiä.
Mutta menetetty tapaus taitaa Mr. Michael nykyään olla. Mun on helppo kuvitella, että se on hyvin turhautunut ihminen.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Viimeisin kosketukseni George Michaeliin oli Extrasin joulujakso:
http://www.youtube.com/watch?v=o5eJgEy9qLs
Mutta onko Careless Whisper George Michaelin soolotuotantoa vai Whamia?
ymmärtääkseni soolosinkku, mutta otettiin silti mukaan mm. wham!in kokoelmalle. eli vähän niinq se yarin soolosinkku "sen" kokoelmalla.
Paras biisi ikinä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
rip george michael
RIP ((((
Ehkä paras biisi
Selasin tuota levyä muutenkin tässä ja nyt harmittaa että oon aikoinaan myyny tuon pois
nyt harmittaa että oon aikoinaan myyny tuon pois
Ostin takasi
Joulunajan kovin haaste on esitetty: kuka selviytyy kauhistuttavan Whamageddonin loppuun saakka?
Homman nimi on seuraavanlainen. Olet epäilemättä tietoinen Wham!-yhtyeen vuonna 1984 julkaiseman Last Christmas -megasuperhitin olemassaolosta? Ja olet varmasti havainnut, että kappaleen kuulemiselta on melko vaikea välttyä joulun aikaan? No, nyt katsotaan, onko ylipäätään inhimillisesti mahdollista säästyä Geroge Michaelin sydänsuruilta: tarkoitus on selvitä jouluaattoon saakka ilman, että altistuu kertaakaan Last Christmasille.
Tarkennuksena sääntöihin mainitaan, että kisa koskee vain alkuperäistä kappaletta cover-versioita tai remixejä voi kuunnella niin paljon kuin huvittaa. Pelistä poistuminen eli polttopallotermein palaminen tapahtuu, kun havahtuu jossain siihen, että kisakappale soi. Palamisestaan voi ilmoittaa sosiaalisessa mediassa #whamageddon-hashtagilla, ja kaatuneiden nimet lisätään Whamhallan kunniakirjoihin. Muiden pelaajien kiusaaminen kisabiisiä soittamalla ei ole tarkoituksenmukaista.
Tämän biisinhän kuuntelee mielellään noin kerran kuukauteen. En ole tosin vielä kuullut kaupassa ja missäs muualla tätä musaa kuulisi ellei itse laita soimaan.
bzort glorf bööth
Ostin tokankin levyn takasi
Tiesittekö että George Michael on lahjottanu miljoonia ja miljoonia hyväntekeväisyyteen useille eri tahoille ja yksityishenkilöillekin, mutta nää jutut on kerrottu vasta GM:n kuoleman jälkeen.
^ hieno mies
tää on oma suosikkini (ja mukavan nostalginen kasarivideo, joka pyöri aikanaan jatkuvasti taivaskanavilla):
taitaa olla ainoa wham!-biisi kännykässäni. olinko muuten muistanut vielä kertoa että peter hook väitti ottaneensa revenge-sooloprojektiyhtyeensä nimen george michaelin nahkatakin selkämyksestä (en muista mikä video)
Nyt on se kolmaskin Whami hallussa eli Music From The Edge Of Heaven (1986). Täähän on sillee hassu levy, että se julkastiin vaan amerikassa ja japanialassa ja europpalaiset sai tämän sijasta kokoelman The Final, jossa on toki osa tämänkin levyn biiseistä. Vähänhän tämä on semmonen rääppiäislevy ja biisejä pitemmältä ajalta, esim. se Last Christmas ilmesty jo edellisen levyn aikaan. Oisin varmaan myös tykänny jonku I'm Your Manin oikeesta versiosta enempi ku tuosta Extended Stimulation -mixistä, en tiijä.
^ hieno mies
tää on oma suosikkini (ja mukavan nostalginen kasarivideo, joka pyöri aikanaan jatkuvasti taivaskanavilla):
taitaa olla ainoa wham!-biisi kännykässäni. olinko muuten muistanut vielä kertoa että peter hook väitti ottaneensa revenge-sooloprojektiyhtyeensä nimen george michaelin nahkatakin selkämyksestä (en muista mikä video)
tätä olin tulossa postaamaan (koska olen c-kirjaimessa kännykkäni mp3-kuuntelussa) mutta mitäpä tähän lisäämään, mutta nostetaas topikki ylös kuitenkin. muistaakseni ostin joskus jostain levymessuilta halvalla the final -tupla-LP:n, vois joskus etsiä ja pyöräyttää, ehkä näillä oli muitakin hyviä ralleja tai en muista