You are not logged in.
Jotenkin hurahdin tähän, olen kuunnellut biisin eilen ja tänään jo varmaan parikymmentä kertaa. Koko levykin toimii parin kuuntelun perusteella hyvin (pelaa ainakin last.fm:ssä).
Olen myös hehkuttanut bändiä eri tahoille esim. sillä seurauksella, että Jyoti Mishra aikoo soittaa tuota biisiä dj-keikoillaan huomenna ja ensi viikolla.
Hehkutit tälle taholle ainakin sen verran paljon, että kuuntelin ennen Laivuetta last.fmmän biisit ja täytyy levy ostaa heti kun on rahaa ja tulee vastaan sopivasti.
bzort glorf bööth
Aika kivalta kuulotaa jpp!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Edit: eipä tuo linkki toimi vissiin, heittää vaan tuon blogin sivulle. No sieltä alempaa biisikin löytyy.
Ai näille oli ostikkokin. Hyvää musaa joo. Turussa olisi 20. päivä tätä kuuta keikka. Oon duunissa, en pääse. Mölö. Mut menkää kaikki muut!
Ai näille oli ostikkokin. Hyvää musaa joo. Turussa olisi 20. päivä tätä kuuta keikka. Oon duunissa, en pääse. Mölö. Mut menkää kaikki muut!
Tuo olisi kyllä mainio veruke käväistä Turussa mutta en taida päästä tällä kertaa.
Tampereen keikan päivämäärää odotellessa.
Uusi levy on muuten loistokas mutta 4 raita tuntuu joka kuuntelulla ihan turhalta ja siihen heti perään Bowien Ashes To Ashes plagiaatti(?)-intro vähän latistaa tunnelmaa. Loppulevy onkin sitten taas ihan timangia.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Ajattelin kävästä Turussa, joo.
Jossain biisissä, oisko Various lives, on yhes kohtaa joku eniten My Favorite-tyylinen sävelkulku koskaan missään My Favoriten ulkopuolella.
skoskima, stratum, leposi, lintumies ja grasskirt samassa topikissa. Kuulematta vitun nynnyä.
skoskima, stratum, leposi, lintumies ja grasskirt samassa topikissa. Kuulematta vitun nynnyä.
skoskima, stratum, leposi, lintumies, grasskirt ja Ulvis samassa topikissa. Kuulematta vitun nynnyä.
Tää kuulostaa kyllä tosi kivalta.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Soi jo Radio Helsingissäkin . Saisikohan tuota levyä muuten kuin tilaamalla ulkomailta?
Toivottavasti levy ilmestyy myös kotimaisten putiikkien hyllyille. Ainakin 8raidan sivuilla mainostavat että olisi tulossa.
Varmaan perjantain Turun keikallakin myydään joten kuriiri asialle jos ei itse pääse tonne.
Itsellä levy on kestänyt hyvin kuuntelua tän ekan viikon ajan... heh tämänhän täytyy olla klassikko
Ooohh... Ensimmäinen Helsingin keikka tulossa 9.9. Kuudennella Linjalla. Jospa jo tällä kertaa näkisi nämä livenäkin.
Ihan väärään aikaan.
Uusi yritys helsinkiläisille: 23.9. Freaks/Club Yk.
Olikos se niin, että nämä freaksinkin keikat alkaa joskus lähempänä yhtä?
Oi, tämäpä mukava yllätys. Sinne! Kai ne soittojat sitten spämmii Facebookiin tms. Katoin, että se mikä siellä on nyt huomenna, niin live kai alkaa klo 23. Mut ihan sama, MÄ OON LOMALLA (Ja just eilen Tomskille sanoin, ettei sillee mittee väliä ton mestan soittoajoista, koska ei siellä ikinä mitään ole mikä mua kiinnostais. )
Uusi yritys helsinkiläisille: 23.9. Freaks/Club Yk.
Olikos se niin, että nämä freaksinkin keikat alkaa joskus lähempänä yhtä?
Puol yks on alkaneet kai tähän asti, mutta enpä kuule tiiä miten jatkossa. Eihän tuolla klubilla kuulemma kukaan käy. Vois kyllä yrittää tonne keikalle.
en ole kolmekybänen emoboy
Eiq hitto, toivottavasti ei ala ennen klo 23, koska oon Maximissa jonnekin lähemmäksi yhtätoista, orkl.
Noniin, ilmeisesti klo 23.30 alkaa live. Ennen klo 23 ilmatteeks sisään. Ehdin varmaan just ja just alkuun. Jee jee jee! Toivottavasti leffa ei vie tajuntaa jonnekin muualle ja muistan sitten tän keikan vasta kotona.
Tykkäsin kyl Tampereen keikasta ihan tosi paljon. Hienoja biisejä näillä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Tykkäsin kyl Tampereen keikasta ihan tosi paljon. Hienoja biisejä näillä.
Toimi kyllä hyvin. En ollut aikaisemmin kuullut livenä näitä ja varsinkin levyversioita pehmeämpi sointi miellytti tosi paljon. Tai jotain.