You are not logged in.
Pages: 1
Myynnissä Stadikalle yht. 12 uintia, voimassa 9. 9. asti
ok
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
En mee.
Sent from my iPhone 16
Pitäis mennä. Lauantain olin jo melkein menossa Avantoon mut bussi meni nenän edestä
Harmi et näin ilmoituksen vasta nyt, olis tullut tarpeeseen silloin.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:5ca2665b4d="kaistahai"]Pitäis mennä. Lauantain olin jo melkein menossa Avantoon mut bussi meni nenän edestä
Harmi et näin ilmoituksen vasta nyt, olis tullut tarpeeseen silloin.[/quote:5ca2665b4d]
Eiköhän noi liput vielä jostain laatikosta löydy...
Muuten, onnkin miettiny mistä olet niin tutun näköinen
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Muuten, onnkin miettiny mistä olet niin tutun näköinen
![]()
Stadikalta?
Niin no, en tiedä, voihan se olla. Viime kesänä en käynyt kuin kerran tai pari. Luultavasti muualta.
Pitäis mennä. Lauantain olin jo melkein menossa Avantoon mut bussi meni nenän edestä
[quote:1ba9bc198c="kaistahai"]Pitäis mennä. Lauantain olin jo melkein menossa Avantoon mut bussi meni nenän edestä
[/quote:1ba9bc198c]Avanto olis pidetty viime la-su Ruissalossa, mut tosiaan bussi meni ja sunnuntaina oltiin kipeänä. Ens vuonna sit.
Pages: 1