You are not logged in.
Pages: 1
Luin eilen VV:llä pitkästä aikaa läpi Mutiny! #11:n ja muistin miksi se on maailman paras musiikkilehti.
Tässä ketjussa odotetaan numeroa #12, jonka päätoimittaja Mäki-Turska lupailee #11:n pääkirjoituksessa ilmestyväksi vuonna 2005. Missä pelaa?
Tero saatana, s'olet gay!
Luin eilen pitkästä aikaa läpi Mutiny! #11:n
Sama
Toivonkipinä #12:n suhteen alkaa vääjäämättä hiipua. Ilmoitustauluakaan ei ole päivitetty viime vuoden tammikuun jälkeen...
This must be what jail / I will scratch
Lähettelen silloin tällöin levyjä JMT:n osoitteeseen osoitettuna "Mutiny - arvostelulevyt" -taholle.
Tällä pyrin viestittämään Turjakkeelle, että toimiala ei unohda.
Tero saatana, s'olet gay!
Mäki-Turja bongattu helmikuussa Tampereelta KTMK-keikalta, uusi Mutiny on kuulemma 'kovasti jäissä'
Älä päästä painiks sitä
mutiny! on kyllä kaikkien aikojen paras lehti ja aikanaan ihan totaalinen tajunnanräjäyttäjä jota ilman tuskin tajuaisin vieläkään mistään mitään. olishan se kiva jos #12 joskus ilmestyisi...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Mä kuitenkin tavallaan omistan BroJMT:n koska me julkaistaan VT:n seuraava levy, joten voin käskeä sen tekemään Mutiny!ä lisää.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oon vissiin elänyt jossain isossa purkissa, kun en tälläsestä ole koskaan kuullutkaan. Tosin varmaan parempi niin, koska tarkotuksenani on aina ollut kulkue omia polkujani, eikä muiden massojen jäljillä.
Minulle kai tarjottiin jotain Mutiny-numeroa Tammerfestissä 2000-luvun alussa, mutta ei näyttänyt kovin mielenkiintoiselta.
Pikaedit: Ei kun ehkä se olikin Hindupyöräilijä, menee aina nämä Suosikki-kopiot sekaisin.
[quote:5b5c769394="lintumies"]Minulle kai tarjottiin jotain Mutiny-numeroa Tammerfestissä 2000-luvun alussa, mutta ei näyttänyt kovin mielenkiintoiselta.
Pikaedit: Ei kun ehkä se olikin Hindupyöräilijä, menee aina nämä Suosikki-kopiot sekaisin.[/quote:5b5c769394]
hindupyöräilijähän on maailman toiseksi paras lehti. muistelen että jansku mainitsi taannoin tanpereella pistäydyttyäni (se AMT-häröilykeikka) että uusi hp on valmis ja painossa tai jotain... mut ilmestykö se koskaan?
Oon vissiin elänyt jossain isossa purkissa, kun en tälläsestä ole koskaan kuullutkaan. Tosin varmaan parempi niin, koska tarkotuksenani on aina ollut kulkue omia polkujani, eikä muiden massojen jäljillä.
Anti-Bush, anti-postrock, anti-skene... :huokaus
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mitäs tästä sanotte?
http://koti.mbnet.fi/jamatu/mutiny/index.html
Mä kuitenkin tavallaan omistan BroJMT:n koska me julkaistaan VT:n seuraava levy, joten voin käskeä sen tekemään Mutiny!ä lisää.
eikö maila tehonnut?
No voi saatanan saatana
This must be what jail / I will scratch
[quote:c0df9c3e0b="forssto"]Mä kuitenkin tavallaan omistan BroJMT:n koska me julkaistaan VT:n seuraava levy, joten voin käskeä sen tekemään Mutiny!ä lisää.
eikö maila tehonnut?[/quote:c0df9c3e0b]
Tais Pohjanmaa ottaa selkävoiton etelän vetelästä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
päivitetäänpä tännekin että tulihan se sieltä sitten:
koska oma ketju mutiny! #13:n odottelulle?
Tämmöstä kivaa tiedossa ihan lähiaikoina:
"Mutiny! nro 14 ilmestyy TÄMÄN VUODEN Puntalaksi eli heinäkuun viimeisellä viikolla. Kaikki asiaan liittyvät kysymykset, huomautukset, muistutukset, muilutukset, valitukset, toiveet ja rahalahjoitukset mulle nyt ja heti. Tänne, privana tai jamatuster ät gmail ja com. Tilinumeron saa pyytämällä, eeeheheheheh."
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Pages: 1