You are not logged in.
Stupidossa soi joku ärsyttävä musiikki. Se paljastui täksi. Ilmeisesti juuri tuo uusi levy.
Hassua. Jotenkin olen aina ajatellut, että tämä voisi vedota leposiin. Siis, yhtye, uusinta en ole vielä kuullut,.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Hassua. Jotenkin olen aina ajatellut, että tämä voisi vedota leposiin. Siis, yhtye, uusinta en ole vielä kuullut,.
Kyllä mä joistain jutuista tykkään, esim. se Grass(?) on ihan mielettömän hieno biisi. Jotenkin saan tästä liian nopeasti yliannostuksen, eli yksittäisinä biiseinä toimii ajoittain. On mulla näitten yks levykin. Ja sitten toi Grass(?) 7":na.
Mullakin on ollut tällainen harhakäsitys, ehkäpä se johtuu leposin eläinrakkaudesta.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
samapa sama.
joo enpä kuule tiijä, vähän mietin et onkohan tää sittenkään vuoden paras levy, hieman turhan kevyeltä vaikuttaa mut kattellaan, vielä on kesää jöjelllö
todella kiehtova tämä uutuus. kaksi kuuntelua takana. hieman vaikea sanoa yhtään mitään, mutta toisella kuuntelulla alkoi jo hieman avautua. kyllähän tässä water cursesin pehmeimmillä linjoilla mennään, mikä on vain ja ainoastaan positiivista, minusta.
Oon kuunnellut niin pirusti ja tykkään kans. Jossain vaiheessa alkoi ärsyttää muutama köykäisempi veto, jotka sotkee muuten linjakkaan kokonaisuuden (Summertime Clothes on pidemmän päälle aika rasittava ja Guys Eyes/Taste-kaksikosta ois voinu toisen tipauttaa pois). Eipä hirveesti valittamista silti. Erityisesti kolme ekaa ja kolme vikaa biisiä on aivan loistavia. Ja upeet soundit, tosi kirkkaan ja siistin ja vähän sellasen mystisellä tavalla futuristisenkin kuuloset... ööö... no kuitenki.
Bändin paras levy.
Nyt kävi näin. Mustalta listalta hehkutukseen.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Bändin paras levy.
Hmm. Ite en tiiä tästä vielä, mut ainakin tuntuisi tasaisimmalta ehkä Feelsin ohella. Mulle Feels on kuitenkin vielä varmaan pitkään enemmän se ygösjuttu näiltä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
en tiedä, nyt ei oikein jaksa yhtään, water cursesin linjoilla joo mut liian höttöä ehkä mulle, sung tongs edelleen tähtihetki näiltä ja feels kiilannu kakkosex. tää on kyl sellasta että mielentilasta kiinni kuinka uppoaa, joskus ihan parasta ja joskus ei jaksa yhtään. ehkä tää vielä tästä enpä kuule tiijä
Sitä vikaa biisiä oon vähän diggaillu. Muuten en varmasti jaksa.
sportti miehiä
The Sun! Animal Collective! Kuvavalinnat! Parasta
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sh … 110883.ece
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
The Sun! Animal Collective! Kuvavalinnat! Parasta
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sh … 110883.ece
NYTKYLLÄ
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
loppupuolisko, kappaleesta 6 eteenpäin on parasta ikinä. alkupää ei ole vielä iskenyt samalla tavalla, vaikkakin kaksi ekaa biisiä ovat mielestäni erinomaisia.
mutta tota noin, linjakas kokonaisuus, päinvastoin kuin esim. st ja varsinkin sj. en tiedä nouseeko feelsin ja inkkarin ohi suosikikseni, mutta ainekset kaikki ainekset tässä siihen on.
kutosbiisi ja lion in a coma tekevät minut hulluksi, hyvällä tavalla. tokavika biisi on kaunein näiltä ikinä.
sj:n jälkeen huolestuin. nyt oon taas ihan . ei mulla muuta.
voipi olla, että tää on näiden paras tähän mennessä. en uskalla vielä vannoa.
Kuuntelin Luisterpaalista. Ei uppoa kyllä. Paikoitellen ihan söpöä, mutta en saa kiinni millään.
http://www.spin.com/blog/animal-collective-new-moby
Animal Collective onkin uus Moby?
en ole kolmekybänen emoboy
"Not every one is able to say ‘OMG. they have the pop sensibilities of the Beach Boys’ because they probably don’t read+regurgitate music tidbits & opinions from the internet on a daily/weekly basis."
Tuo kohta on iha nterävästi havainnoitu, Beach Boysia tungetaan ainakin bitchforkissa ihan oudoilla perusteilla vaikka mihin vertauksiin.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Hyvää kamaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hauskaa settiähän tuo on. Välil tuntuu että jotkut ajattelee liikaa poppia tai panee sen pieniin liikahduksiin liikaa merkitystä. Tai kirjoittaa vitun ärsyttävää 3l33t kieltä "U kinda just want them 2 embrace their mainstreamness and focus on being mediocre."
Vai halutaanko satirisoida blogikieltä. En enää edes tiedä. Ihan sama.
Ihan levystä, en jatkuvassa soitossa kuuntele, mut on tää musta ihan vaikuttavaa kamaa. Mut en mä tätä rakasta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vai halutaanko satirisoida blogikieltä.
No onhan tuo aika selvää satiiria kuvaeditointeineen ja swot-analyyseineen koko juttu. Tai siis just sellasta hipsterikieltä missä satiiri ja asianjyvä sekoittuu, mut ihan hauska juttu kyllä!
lol SWOT analyysi
Sw00t?
En ymmärrä enää mistään mitään, mut uusi levy kasvaa jatkokuuntelussa huomattavasti.
Sent from my iPhone 16
Sw00t?
SWOT on yksi pisimpään säilyneistä strategia-analyysimetodeista. Sen avulla yritys voi analysoida omia kyvykkyyksiään (strenghts and weaknesses) ja liiketoimintaympäristönsä vaikuttimia (opportunities and threats)
(tää opittiin jo ekoilla kursseilla vuonna 2002 mut viimeks sitä käytin lauantain tentissä. )
[quote:c87ae7652e="Tomsk"]Sw00t? [/quote:c87ae7652e]
SWOT on yksi pisimpään säilyneistä strategia-analyysimetodeista. Sen avulla yritys voi analysoida omia kyvykkyyksiään (strenghts and weaknesses) ja liiketoimintaympäristönsä vaikuttimia (opportunities and threats)
(tää opittiin jo ekoilla kursseilla vuonna 2002 mut viimeks sitä käytin lauantain tentissä. )
hihi kri "wikipedia" kri. SWOT /,,/
hihi kri "wikipedia" kri. SWOT /,,/
joo kyl nää on niin hallussa, et ulkomuistista tulee
mut suuri sille, ettei Suomee näkyny ainakaan nyt näiden maailmankiertuelistassa...
Teeppäs, Artemi, tälle jotai.
mut suuri sille, ettei Suomee näkyny ainakaan nyt näiden maailmankiertuelistassa...
Teeppäs, Artemi, tälle jotai.
sama