You are not logged in.
Jaa-a, yksi harvoista 2000-luvun mieleenpainuvista artisteista tämä. Puhun toki vaan ekasta levystään, jota mulla ei ees ole (mut oon kuullu tarpeeks monta biisiä)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:2dfe7c7317="Jean-Babtiste"][quote:2dfe7c7317="Junkieman"]Tuli tässä mieleen asia, joka on varmaan tässäkin ketjussa mainittu jo aika useesti, mutta on siinä jotain vähän surullista, että porukka on ihan pähkinöinä, kun ne kuuntelee miestä, joka näyttää keski-ikäiseltä transvestiitilta ja kuulostaa pelokkaalta neekeriltä. Ei sillä, hieno ääni, mutta voiko muka joku oikeesti kattoo esim. tän videon nauramatta: http://www.youtube.com/watch?v=TbCIQ-SKhKE
Voi jeesus.[/quote:2dfe7c7317]
Öö...helposti? Ja mitä sitten, vaikka naurattaiskin? Eikö muka ole mahdollista nauraa ja olla pähkinöinä samanaikaisesti?[/quote:2dfe7c7317]
ON! Niin kovasti kuin rakastankin Mortsun ääntä, en voi läheskään aina nauramatta katsella herran lavaesiintymistä. Ja Antonylla oli Kultsan keikalla hieno "vaippaikäinen leikkikehässä" -lavaliikehdintä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
En tiennytkään, että musiikkia diggaillessa on keskityttävä esiintyjän ulkonäköön
en ole kolmekybänen emoboy
En tiennytkään, että musiikkia diggaillessa on keskityttävä esiintyjän ulkonäköön
Miksi luulit noiden spämmäävän The Fall -topikin tukkoon...?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Miksi ei myös voisi?
Eihän junkkari myöskään ankeassa puoliprovossaan pelkästään tällaista väittänytkään.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:45824d3dc4="börjeslandet"]En tiennytkään, että musiikkia diggaillessa on keskityttävä esiintyjän ulkonäköön
Miksi ei myös voisi?
[/quote:45824d3dc4]
Sama. Kiinnostaisiko esimerkiksi Beyonce ketään, jos hän näyttäisi vaikkapa Jone Nikulalta?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:d8a8ae9401="Jean-Babtiste"][quote:d8a8ae9401="börjeslandet"]En tiennytkään, että musiikkia diggaillessa on keskityttävä esiintyjän ulkonäköön
Miksi ei myös voisi?
[/quote:d8a8ae9401]
Sama. Kiinnostaisi esimerkiksi Beyonce ketään, jos hän näyttäisi vaikkapa Jone Nikulalta?[/quote:d8a8ae9401]
HASITAPPA KUULES VITTU!
Neroa musaa. Kuuntelisin muutenkin.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:455ada3a8b="ginipoika"][quote:455ada3a8b="Jean-Babtiste"][quote:455ada3a8b="börjeslandet"]En tiennytkään, että musiikkia diggaillessa on keskityttävä esiintyjän ulkonäköön
Miksi ei myös voisi?
[/quote:455ada3a8b]
Sama. Kiinnostaisi esimerkiksi Beyonce ketään, jos hän näyttäisi vaikkapa Jone Nikulalta?[/quote:455ada3a8b]
HASITAPPA KUULES VITTU!
Neroa musaa. Kuuntelisin muutenkin.[/quote:455ada3a8b]
Tulipa se nopeasti. Antonyn koveri Crazy in Love -kappaleesta
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
en ole livenä vielä nähnyt, mutta mitä netistä antonyn esiintymisiä nähnyt niin mulla ei ole käynyt ikinä mielessäkään minkäänlainen huvittuminen ja oikeastaan välissä herää jopa sellaisia häiritseviä vaivaantuneisuuden tunteita
Menetetty peli
No joo, mulla ei kumpiakaan oikeestaan. Toi Warhol-skene tyyppinen meininki kun nyt kuitenkin on niin monesta yhteydestä tuttu, ja se on ollu tän artistin kohdalla jo alusta asti aika selvää.
Ennakkoluulot taitaa osoittautua uuden levyn kohdalla oikeiksi: tämähän häviää edeltäjälleen vähän joka suhteessa. :?
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ennakkoluulot taitaa osoittautua uuden levyn kohdalla oikeiksi: tämähän häviää edeltäjälleen vähän joka suhteessa. :?
Vahva eri. Uusin on Antonyn paras levy.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Useiden kuuntelukertojen jälkeen on alustavan analyysin aika. Ensivaikutelma oli toki positiivinen, mutta levy tuntuu avautuvan kunnolla vasta lukuisten kuuntelujen jälkeen. Antony and the Johnsonsin edellinen I Am a Bird Now -albumi pohjimmiltaan käsitteli ihmisen todellisen minän ja olemuksen löytämisen tematiikkaa, kun taas yhtyeen uusin albumi tuntuu teemoiltaan hieman vieraammalta, ainakin aluksi. Kokonaisuutena The Crying Light on kuitenkin selvästi yhtenäisempi paketti kuin lukuisista vierailijoista (Rufus ) pirstaloitunut edeltäjänsä.
Levyn avaava upea Her Eyes Are Underneath The Ground kostuttaa silmäkulmat aivan yhtä tehokkaasti kuin Hope There's Someone. Ylipäätään levyn kolme (varauksin neljä) ensimmäistä kappaletta ovat varmasti hienointa, mitä Antony on koskaan saanut aikaan; esimerkiksi herkän One Dove -kappaleen nyrjähtänyt jatsisovitus kuulostaa korvissani yhtä suloiselta kuin kissavanhukseni kurnauttelu kauppareissun jälkeen. Kiss My Name, joka on levyn neljäs kappale, saattaisi jopa olla suosikkini, mutta miksi pilata kappaleen instrumentaalibreikki Antonyn väkinäisillä ähinöillä. Tehokeino toimii aivan yhtä luontevasti kuin Tindersticksin Travelling Light -kappaleen joidenkin versioiden jousinostatuksen pilaava karmea torvisoitto. Kiss My Name -kappaletta seuraa levyn nimikappale, joka varmasti jakaa mielipiteitä puolesta ja vastaan. Bricolage esimerkiksi repinee pelihousunsa viimeistään tässä vaiheessa. Kyseisessä kappaleessa Antony näet rujosti naukuu pahimmat maneerinsa kuulijan kasvoille. Olen kuitenkin oppinut tykkäämään siitäkin. The Crying Light -kappaletta seuraa levyn ensimmäinen single, Another World. Sitä taas seuraavat kappaleet Daylight And The Sun ja Aeon, joista minulle jostain syystä tulee mieleen Nicon Desertshore-levy. . Vähiten tässä vaiheessa tykkään Aeon-kappaleesta, mutta siinäkin on selvästi kasvun varaa. Everglade on taas hieno lopetus hienolle levylle. My body stops crying for home / My limbs stop weeping for home, laulaa Antony. Minä itken.
Summa summarum: levy kuulostaa erittäin hyvälle. Nico Muhlyn läsnäolo kuuluu positiivisella tavalla. Uutta lintulevyä odottavat saattavat pettyä, mutta minä arvostan ainakin nyt tämän levyn edellisen yläpuolelle. The Crying Light on haastavampi, yhtenäisempi ja tyylikkäämpi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:3839853f73="ginipoika"]Tehokeino toimii aivan yhtä luontevasti kuin Tindersticksin Travelling Light -kappaleen joidenkin versioiden jousinostatuksen pilaava karmea torvisoitto.
[/quote:3839853f73]
[quote:3839853f73]
Kiss My Name -kappaletta seuraa levyn nimikappale, joka varmasti jakaa mielipiteitä puolesta ja vastaan. Bricolage esimerkiksi repinee pelihousunsa viimeistään tässä vaiheessa.[/quote:3839853f73]
Revin sun housut jo Travelling Light-kommentin takia Se trumpettihan toimii bändin soundiin ja biisiin aivan loistavasti (se on vain singleversiolla joka löytyy ainaking Working For The Man-kokiselta)
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:88e5d842c0="Bricolage"][quote:88e5d842c0="ginipoika"]Tehokeino toimii aivan yhtä luontevasti kuin Tindersticksin Travelling Light -kappaleen joidenkin versioiden jousinostatuksen pilaava karmea torvisoitto.
[/quote:88e5d842c0]
[quote:88e5d842c0]
Kiss My Name -kappaletta seuraa levyn nimikappale, joka varmasti jakaa mielipiteitä puolesta ja vastaan. Bricolage esimerkiksi repinee pelihousunsa viimeistään tässä vaiheessa.[/quote:88e5d842c0]
Revin sun housut jo Travelling Light-kommentin takia Se trumpettihan toimii bändin soundiin ja biisiin aivan loistavasti (se on vain singleversiolla joka löytyy ainaking Working For The Man-kokiselta)[/quote:88e5d842c0]
Löytyy myös Donkeys-kokoelmalta. Mutta mutta, vihaan sitä versiota.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:0e28365632="ginipoika"][quote:0e28365632="Bricolage"][quote:0e28365632="ginipoika"]Tehokeino toimii aivan yhtä luontevasti kuin Tindersticksin Travelling Light -kappaleen joidenkin versioiden jousinostatuksen pilaava karmea torvisoitto.
[/quote:0e28365632]
[quote:0e28365632]
Kiss My Name -kappaletta seuraa levyn nimikappale, joka varmasti jakaa mielipiteitä puolesta ja vastaan. Bricolage esimerkiksi repinee pelihousunsa viimeistään tässä vaiheessa.[/quote:0e28365632]
Revin sun housut jo Travelling Light-kommentin takia Se trumpettihan toimii bändin soundiin ja biisiin aivan loistavasti (se on vain singleversiolla joka löytyy ainaking Working For The Man-kokiselta)[/quote:0e28365632]
Löytyy myös Donkeys-kokoelmalta. Mutta mutta, vihaan sitä versiota. [/quote:0e28365632]
Älä huoli, onhan meillä aina levyversion
Mut juu. Antonyn ääni on mulle siedettävimmillään Hercules & Love Affairin Blindissä. Sais melkein tehdä enemmän diskoa, tuntuu sopivan tyyliin. Myös yllä mainitut vertaukset Desertshoreen pistää mielikuvituksen liikkeelle, etsitään Antonyn osoite ja lähetetään sille kaikki Nicon levyt (jotka se varmaan jo kyllä omistaa).
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Myös yllä mainitut vertaukset Desertshoreen pistää mielikuvituksen liikkeelle, etsitään Antonyn osoite ja lähetetään sille kaikki Nicon levyt (jotka se varmaan jo kyllä omistaa).
Sillä on kaikki puhkikuunneltuina alkuperäisvinyyleinä ja uusina deluxe 2cd painoksina. TAI sit sillä ei ole yhtään sen levyä ja se vihaa koko ämmää.
[quote:57605c94b5="Bricolage"]Myös yllä mainitut vertaukset Desertshoreen pistää mielikuvituksen liikkeelle, etsitään Antonyn osoite ja lähetetään sille kaikki Nicon levyt (jotka se varmaan jo kyllä omistaa).
Sillä on kaikki puhkikuunneltuina alkuperäisvinyyleinä ja uusina deluxe 2cd painoksina. TAI sit sillä ei ole yhtään sen levyä ja se vihaa koko ämmää. [/quote:57605c94b5]
Pidän luultavana, että Antony on tutustunut Nicon tuotantoon huolellisesti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Uuden levyn hintavertailua:
Levykauppa Äx 15,90
Stupido 16,90
Platta 17,90
CDON.com 14,95
PITKÄMIES / IFSOCIETY.COM 14,50!!!
(internet: 0,-)
Tulloo siis hyllyyn ens tiistaina!
Tero saatana, s'olet gay!
Mitäs shanks ja ya tähän?
Kuulostaa hyvältä. Ilahduttavaa, että levyvuoden 2009 taso on toistaiseksi ollut näin korkealla.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tää uus levy kuulostaa ihan sairaan hyvältä. :peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:4407c15218="hrmunoita"]Tää uus levy kuulostaa ihan sairaan hyvältä. :peuk:[/quote:4407c15218]
Tulikos se Bertus-paketti kaupalle jo?
Jpp, tuli.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tää uus levy kuulostaa ihan sairaan hyvältä. :peuk:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.