You are not logged in.
Ronskibiitti - Eipä kestä
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Kellari juniversumi
Viimeiset neljä päivää Absoluuttista Nollapistettä
nyt
Stone Temple Pilots - Core
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Lee Morgan - Tom Cat
Don Caballero - From the Desk of Elsewhere Go
This must be what jail / I will scratch
King Geedorah - Take Me To Your Leader
Three Mile Pilot - Circumcised
This must be what jail / I will scratch
Cobra Killer & Kapajkos - Das Mandolinenorchester
Asobi Seksu - Thursday
Marine Research - Sounds from the Gulf Stream
Jessica Bailiff & Drekka & Rivulets - Glacial Dreaming tour 7''
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:79f4105e03="stratum"]Cannonball Jane - Steet Vernacular
Ainakin Add a Wrap -piisistä tulee positiivisia Saint Etienne -viboja.[/quote:79f4105e03]
Juu, onhan tossa aika paljon kaikkea sekaisin ja Saint Etienne paistaa vahviten, mutta silti levy kestää ja tanssittaa.
Kuuntelen eilen tekemääni mixtapea! Tulipa siitä taas hyvä!!! Pitäis jaksaa tehä useammin... Kannet on vaan aina yhtä tuskaa, kun haluaa kauniit, mutta sit ei ikinä jaksa vääntää.
Tällä hetkellä soi kappale Cessna - Utterly Alone. Ja jos mietitään tuota orkesteria hetken. Se oli Suomen paras bändi niin kauan kunnes julkaisivat sen "avaruuslevyn", eli ensimmäisen oikean kokoisen CD:n. Kaksi ekaa seiskaa on ehkä paras indiepoppii mitä Suomessa ollaan ikinä tehty. Saispa ne jostain! Yhtä oon pyörittänyt soittimessani kyllä TAHTOO!!! Bordeauxin löytäminen oli jo niin ihmeellistä tuuripeliä.
.artchool. - Memorize
Tällä hetkellä soi kappale Cessna - Utterly Alone. Ja jos mietitään tuota orkesteria hetken. Se oli Suomen paras bändi niin kauan kunnes julkaisivat sen "avaruuslevyn", eli ensimmäisen oikean kokoisen CD:n. Kaksi ekaa seiskaa on ehkä paras indiepoppii mitä Suomessa ollaan ikinä tehty. Saispa ne jostain! Yhtä oon pyörittänyt soittimessani kyllä
TAHTOO!!! Bordeauxin löytäminen oli jo niin ihmeellistä tuuripeliä.
Seiskat kelpaisivat kyllä, ei ole näkynyt ebayssakaan. Bordeauxin jäännöseräähän olisi kai silloin taannoin ollut saatavana useamman kuukauden ajan, mutta oma moka kun en osannut pyytää ketään tilaamaan. (Puhumattakaan siitä, että varmasti olen pyörinyt Tampereen kaupoissa useasti silloin kun niitä kaikkia olisi ollut saatavilla ihan täälläkin.)
Razorcuts soi. <3
[quote:14c87dd9cb="lintumies"]Seiskat kelpaisivat kyllä, ei ole näkynyt ebayssakaan. Bordeauxin jäännöseräähän olisi kai silloin taannoin ollut saatavana useamman kuukauden ajan, mutta oma moka kun en osannut pyytää ketään tilaamaan. (Puhumattakaan siitä, että varmasti olen pyörinyt Tampereen kaupoissa useasti silloin kun niitä kaikkia olisi ollut saatavilla ihan täälläkin.)
Razorcuts soi. <3[/quote:14c87dd9cb]
nynnypop-topicissa nämä.
eikös cessnan paras sinkku löydy muuten sivulliset-boxilta? siltikään en jostain syystä jaksa ostaa (ja onhan mulla jo se vinyyli-seiska).
ei soi mikään -spåm!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
MC5 - Kick Out The Jams
eikös cessnan paras sinkku löydy muuten sivulliset-boxilta? siltikään en jostain syystä jaksa ostaa (ja onhan mulla jo se vinyyli-seiska).
Joo siinä on se My Blue Anglia. Ja kyllä nynnytopikkiin voisi taas jotain spämäyttää.
Echo & The Bunnymen - Ocean Rain
[quote:4176311a2a="leposi"][quote:4176311a2a="stratum"]Cannonball Jane - Steet Vernacular
Ainakin Add a Wrap -piisistä tulee positiivisia Saint Etienne -viboja.[/quote:4176311a2a]
Juu, onhan tossa aika paljon kaikkea sekaisin ja Saint Etienne paistaa vahviten, mutta silti levy kestää ja tanssittaa.[/quote:4176311a2a]
Joo, olihan noissa muissakin piiseissä Saint Etienne aika vahvasti läsnä. Nyt aamulla kuuntelinkin Street Vernacularinkin ekaa kertaa vähän enemmällä ajatuksella läpi ja onhan se tosi hyvä levy!
Cessna - Bordeaux
Taisin muuten taannoin saada ihan viimeisen kappaleen tätä Alexilta.
Rauhan Orkesteri : s/t
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
The Smashing Pumpkins : I Am One
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?