You are not logged in.
Ainakin jollain noiden levyillä laulaa Chris Farlowe -niminen tyyppi. Yksi britannian parhaista soul-laulajista ennen progeaikojaan. Mulla on sen 60-luvun tuotantoa käsittävä kokoelma, jätkä vetää hienosti rockia ja soulia. Outo juttu on se, että se laulaa todella monta The Rolling Stonesien biisiä, ja niillä vedoilla on taustayhtyeenä - The Rolling Stones! Ilmeisesti Brian Jones ja Keef suunnitteli potkivansa Jaggerin vittuun ja ottavansa Chris Farlowen tilalle. Nyt kävi näin.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Ainakin jollain noiden levyillä laulaa Chris Farlowe -niminen tyyppi. Yksi britannian parhaista soul-laulajista ennen progeaikojaan. Mulla on sen 60-luvun tuotantoa käsittävä kokoelma, jätkä vetää hienosti rockia ja soulia. Outo juttu on se, että se laulaa todella monta The Rolling Stonesien biisiä, ja niillä vedoilla on taustayhtyeenä - The Rolling Stones! Ilmeisesti Brian Jones ja Keef suunnitteli potkivansa Jaggerin vittuun ja ottavansa Chris Farlowen tilalle. Nyt kävi näin.
Mulla myös. Upea laulaja! Out of time on varsinkin hieno.
Mulla soi toinen hieno laulaja:

Grim Fandangon soundtrackia kuuntelen 
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Miten tää Turtles kuulostaakin näin hyvältä! Oon omistanu varmaan kolmisen vuotta tän levyn ja nyt vasta. Onhan tää ollu ihan pl, mut nyt.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Abe Vigoda - World Heart
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

This must be what jail / I will scratch

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Pavementin Wowee Zowee, ostin lauantaina ekan Pavement-levyni, eikä tainnu turha ostos olla.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Smaa.

Walkaboutsscavenger
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS