You are not logged in.
Ei oo. Tiistaina on.
en ole kolmekybänen emoboy
Orion ei taida olla huomenna auki? Vai onko
Niin joo, vitun maanantait.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:0538c94dc9="hrmunoita"][quote:0538c94dc9="psykokarkki"]no ei varmaankaan
ni et liikkuisko joku siellä päin ja hakis mullekin? [/quote:0538c94dc9]
No voin ottaa kaks.[/quote:0538c94dc9]
jee, olis tosi hienoa, kiitos!
oliks tää jo mainittu?
[quote:919d9492c0="Ektro"]
=====================================================
DOKTOR KETTU - SOFT DELIRIUM *** OUT SOON ***
=====================================================
Doktor Kettu sounds like a rock'n'roll band being thrown down a well in low gravity. Years ago they hid themselves in a small cottage by the sea, only to emerge later as a stream of CD-R releases documenting their slow rituals. Today all of these recordings are desperately sought-after collector's items, but the band itself has carefully stayed away from sight.
Now Ektro's Super Metsä imprint is releasing the first proper Doktor Kettu offering ever - Soft Delirium is music that is so disconnected from time that its notes are only now just about to reach us, two years after the recording session.
Doktor Kettu is Petri Hagner, Jussi Lehtisalo, Tuomas Niskanen, Alpo Nummelin and Jouko Salenius.
1. Wulff (13:26)
2. Triggeri (10:21)
3. Kosmonaut (17:52)
COMING SOON![/quote:919d9492c0]
jippu hallussa. tai ei mulla hallussa, mut matttilla.
jippu hallussa. tai ei mulla hallussa, mut hirmiksellä.
toivottavasti...
Mulla vielä ei... milloin helvetti sinne Orionille päin ehtii? Arkiston antiikkisella lippusysteemille
Jippu hallussa. tai ei mulla hallussa, mut mun lompakolla, joka on tuossa parin metrin päässä.
Sent from my iPhone 16
jippu hallussa. tai ei mulla hallussa, mut matttilla.
Smaa!
oliks tä jo täällä?
---------------------------------------------------
Uusi Psychotropic Caravan Festival Nosturissa 28.2.
26.11.2008 14:30
Ensimmäistä kertaa järjestettävä Psychotropic Caravan keskittyy psykedeeliseen, raskaaseen ja hypnoottiseen musiikkiin Helsingin Nosturissa lauantaina helmikuun 28. päivä. Festivaalin ohjelmaan mahtuu niin doom metallia, space, stoner ja kraut rockia kuin 60-luvun psykedeliaakin.
Hypnoottisen rockin suomalainen pioneeri Circle tekee Psychotropic Caravanissa odotetun paluun noin puolentoista vuoden keikkatauon jälkeen. Yhtye tunnetaan jopa uskonnollisia sävyjä saavuttavista, transsiin vaivuttavista esiintymisistään.
Lord Vicar on uusi, perinteisen doom metallin kansainvälinen superyhtye, jossa on mm. Reverend Bizarren ja Saint Vitusin entisiä jäseniä. Saksalainen Vibravoid puolestaan saapuu ensimmäistä kertaa Suomeen täyttämään tajunnan hallusinogeenisellä rockillaan, joka on saanut vaikutteita niin 60-luvun psykedeliasta kuin kraut rockistakin. Bändin kolmas levy, Timothy Learyn innoittama The Politics of Ecstacy, on julkaistu hiljattain.
Dark Buddha Rising on raskas, synkkä mutta mieltä laajentava yhtye, jonka tuore tuplavinyyli antaa esimakua niistä tummista avaruusriiteistä, joita saamme Nosturissa todistaa. Väliaikamusiikista festivaalilla vastaavat dj:t Psychotropic Zonen ja Club Planet Caravanin riveistä.
LIPUT: alk. 18,50
Lipunmyynti alkaa perjantaina 28.11.
-------------------------------------
ehkä kiinnostais
Oon menossa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ensi lauantaina Circle säestää Mika Taanilan elokuvan Pori elokuvateattteri Orionissa klo 18.45. Liput 12e (klubikorttilaisille 11e). Lippuja voi käydä ostamassa ennakkoon Orionin tiskiltä.
en ole kolmekybänen emoboy
Ei toi kartta liity Circleen mitenkään!!!
Mutta huomenna sitten pitti lavan eteen Orionissa!!
[quote:ac5e314308="Pistooli-pepe"]Ei toi kartta liity Circleen mitenkään!!!
Mutta huomenna sitten pitti lavan eteen Orionissa!! [/quote:ac5e314308]
Kuka tuo sukset? Mulla on jesaria!
hiukanko hyvä oli, no kyl :peuk::pint:
No kyllähän tää pelas aika hyvin.
[quote:141efd86b0="Pistooli-pepe"]Ei toi kartta liity Circleen mitenkään!!!
Mutta huomenna sitten pitti lavan eteen Orionissa!! [/quote:141efd86b0]
o/ Eturivissä rumpalin takana. Olipahan eniten lavallaoloa muistuttava keikkakokemus ikinä (siis ilman että itse olisi ollut soittamassa).
Ja oli niin hyvä
Mahtava keikka! Yksi suosikki Circle-keikkoja jopa!
28.02 sitten vähän perinteisemmin!
oli kyl ja joo keskellä eturivissä oltii. vitun hyvä.
oli kyl ja joo keskellä eturivissä oltii. vitun hyvä.
istuin teidän takana
[quote:77d1bc4d10="kri"]oli kyl ja joo keskellä eturivissä oltii. vitun hyvä.[/quote:77d1bc4d10]
istuin teidän takana
en huomannu sua ja sä et huomannu mua kun ennen leffaa Orionin ulkopuolella sanoin sulle HÖÖJ
[quote:5cba2cf263="kri"]oli kyl ja joo keskellä eturivissä oltii. vitun hyvä.[/quote:5cba2cf263]
istuin teidän takana
Istuin kaikkien takana.
Sent from my iPhone 16
[quote:d3e88eda4b="psykokarkki"][quote:d3e88eda4b="kri"]oli kyl ja joo keskellä eturivissä oltii. vitun hyvä.[/quote:d3e88eda4b]
istuin teidän takana [/quote:d3e88eda4b]
en huomannu sua ja sä et huomannu mua kun ennen leffaa Orionin ulkopuolella sanoin sulle HÖÖJ
ootko ihan varma, ettei huomannut.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:46ea936e96="kri"][quote:46ea936e96="psykokarkki"][quote:46ea936e96="kri"]oli kyl ja joo keskellä eturivissä oltii. vitun hyvä.[/quote:46ea936e96]
istuin teidän takana [/quote:46ea936e96]
en huomannu sua ja sä et huomannu mua kun ennen leffaa Orionin ulkopuolella sanoin sulle HÖÖJ [/quote:46ea936e96]
ootko ihan varma, ettei huomannut.
[quote:5b672e45b1="ex-kolja"][quote:5b672e45b1="kri"][quote:5b672e45b1="psykokarkki"][quote:5b672e45b1="kri"]oli kyl ja joo keskellä eturivissä oltii. vitun hyvä.[/quote:5b672e45b1]
istuin teidän takana [/quote:5b672e45b1]
en huomannu sua ja sä et huomannu mua kun ennen leffaa Orionin ulkopuolella sanoin sulle HÖÖJ [/quote:5b672e45b1]
ootko ihan varma, ettei huomannut. [/quote:5b672e45b1]
en oikeesti huomannu
ja tuolla en sit viittiny koputella selkään tms.
no minkätyylistä musaa ne sit veti?
Mika Rätöltä ilmestyy näköjään kirja maaliskuussa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.