You are not logged in.
Joose Keskitalo :sydan::sydan::itku::itku::itku::pus::sydan::sydan::sydan:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Prince - Cindy C.
T.A.T.U - All The Things She Said
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:0382e226f0="Neuvostoliitto"]Prince - Cindy C.
[/quote:0382e226f0]
Saanko nussia? Se on t.A.T.u. Ja on muute hyvä. :cool:
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:d5e741be67="Pilke"][quote:d5e741be67="Neuvostoliitto"]Prince - Cindy C.
[/quote:d5e741be67]
Saanko nussia?
*[/quote:d5e741be67]
Nyt nussimaan
Niillä tais olla joku muukin todellinen helmi.
[quote:b17f479f66="Neuvostoliitto"][quote:b17f479f66="Pilke"][quote:b17f479f66="Neuvostoliitto"]Prince - Cindy C.
[/quote:b17f479f66]
Saanko nussia?
*[/quote:b17f479f66]
Nyt nussimaan
Niillä tais olla joku muukin todellinen helmi.[/quote:b17f479f66]
Cindy C. on loistava. Se väliosio on aika selvä merkki miten sekaisin mies oli noihin aikoihin. Naisääni puhuu oikeassa kanavassa hiljaa miten Cindy ei osaa tanssia tai edes kävellä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:7ac3b7cb80="Neuvostoliitto"][quote:7ac3b7cb80="Pilke"][quote:7ac3b7cb80="Neuvostoliitto"]Prince - Cindy C.
[/quote:7ac3b7cb80]
Saanko nussia?
*[/quote:7ac3b7cb80]
Nyt nussimaan
Niillä tais olla joku muukin todellinen helmi.[/quote:7ac3b7cb80]
Koko eka levy on iha helmi. Pitäs viel ostaa siitä se venäjän versio.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Joo, ja aika maaninen meininki siinä lopuusa, kun Prince saa psykoottiset itkuraivarit: DON'T U WANNA PLAY WITH ME CINDY?!! WHAT'S THE MATTER WITH ME CINDY?!!
Joo, ja aika maaninen meininki siinä lopuusa, kun Prince saa psykoottiset itkuraivarit: DON'T U WANNA PLAY WITH ME CINDY?!! WHAT'S THE MATTER WITH ME CINDY?!!
Onhan Black Albumilla vaikka mitä vetoja samaan suuntaan nyt kun miettii, lähinnä Bob "YOU'VE SEEN THAT RICH MOTHERFUCKER AGAIN!" George Camille-levy on muistaakseni vielä paljon oudompaa kamaa (ainakin Shockadelican 6-minuuttinen versio ja Rebirth of the Flesh), pitäis muistaa kuunnella joku päivä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Joose Keskitalo :sydan::sydan::itku::itku::itku::pus::sydan::sydan::sydan:
Mä en tiedä mikä mua jo ärsyttää pelkästään kuullessani tuon nimen. Pari kuulemaani biisiä ovat jättäneet mitäänsanomattoman fiiliksen eikä toi jollain tavalla alitajuisesti ärsyttävä nimi auta yhtään.
Kenen nimi oikeesti on Joose?
Taidan hakee takkini, kun tiedän musiikillisten puolen ohella negatiivisuuteeni vaikuttavan sen ärsyttävän nimen ja myös parin ärsyyntymistä herättäneen haastiksen jostain lehdistä.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:9720780ff7="hrmunoita"]Joose Keskitalo :sydan::sydan::itku::itku::itku::pus::sydan::sydan::sydan:
Mä en tiedä mikä mua jo ärsyttää pelkästään kuullessani tuon nimen. Pari kuulemaani biisiä ovat jättäneet mitäänsanomattoman fiiliksen eikä toi jollain tavalla alitajuisesti ärsyttävä nimi auta yhtään.
Taidan hakee takkini, kun tiedän musiikillisten puolen ohella negatiivisuuteeni vaikuttavan sen ärsyttävän nimen ja myös parin ärsyyntymistä herättäneen haastiksen jostain lehdistä.[/quote:9720780ff7]
Kaivappa itsellesi myös kuoppa samalla Oho!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Puuttumatta viestin muuhun sisältön, niin wtf? Sulla on varmasti paljon typerämpi nimi.
[quote:2566487ad1="sheino"]Kenen nimi oikeesti on Joose?
Puuttumatta viestin muuhun sisältön, niin wtf? Sulla on varmasti paljon typerämpi nimi.[/quote:2566487ad1]
Ehkä tohon vaikuttaa alitajuisesti, että ainoa tuntemani Joose oli ainakin tuntemishetkellä aika vastenmielinen tyyppi.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:37f79d3433="sheino"][quote:37f79d3433="hrmunoita"]Joose Keskitalo :sydan::sydan::itku::itku::itku::pus::sydan::sydan::sydan:
Taidan hakee takkini, kun tiedän musiikillisten puolen ohella negatiivisuuteeni vaikuttavan sen ärsyttävän nimen ja myös parin ärsyyntymistä herättäneen haastiksen jostain lehdistä.[/quote:37f79d3433]
Kaivappa itsellesi myös kuoppa samalla Oho![/quote:37f79d3433]
Mä ajattelin ottaa tuon esiin miten välillä ihan mitäänsanomattomat tekijät voivat vaikuttaa jonkun artistin tuotantoon innostumiseen tai täysin päinvastaiseen meininkiin.
Ja joo. Mä tiedostan itsekin, että jostain nimestä ärsyyntyminen on vähintäänkin lapsellista ja typerää.
Ehkä tohon vaikuttaa alitajuisesti, että ainoa tuntemani Joose oli ainakin tuntemishetkellä aika vastenmielinen tyyppi.
joo, mulla on samanlaisia antipatioita joistakin nimistä...
Aphex Twin ja JOOSE. :?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Ai niin. Unohdin vielä yhden seikan mikä mua Joosessa ärsyttää: kuulemissani biiseissä sanoitukset pyörivät jesse- ja uskoteemoissa niin voimakkaasti, etten mä oikein voi kuunnella niitä ärsyyntymättä.
Minua ne Jeesus-teemat viehättävät. Uudella levyllä ei tuollaisia asioita käsitellä suoraan, vaan hieman mutkan kautta. Ne kuolemaan valmistautumista (elämää?) käsittelevät biisit ovat erityisen onnistuneita, ehkä suosikkeja herran koko tuotannosta.
(Paitsi Rajalaulu nyt on edelleen ykkönen.)
paavis on parempaa
bzort glorf bööth
paavis on parempaa
vahva eri. :x
[quote:4e3e01535e="hiirimattona"]paavis on parempaa
vahva eri. :x[/quote:4e3e01535e]uskon
bzort glorf bööth
Joose ja Paavis on molemmat parhaita juttuja suomessa.
Parasta tänä iltana:
Iron & Wine: Trapeze Swinger
Kanye West: Paranoid
Irwin Goodman: Ostoskeskus ja krouvi
Joka biisissä on liikuttavia näkemyksiä ihmissuhteisiin. Tänään on sellainen ilta sitten kai. Ja tietysti noissa kaikissa on tavanomaisesta poikkeava, omituinen mutta silti vetoava poljento.
Hyvästä poljennosta tuli mieleen... Oletko kuunnellut sitä Calexicon ja Iron & Winen yhteis-ep:tä?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Hyvästä poljennosta tuli mieleen... Oletko kuunnellut sitä Calexicon ja Iron & Winen yhteis-ep:tä?
Joo. Siitä on vähän aikaa, mutta tykkäsin aika paljon. Molemmat noista on ehkä parhaillaan ep-mitassa. I'm Not There-levyllä on hieno hetki kun Calexico esittää Willie Nelsonin kanssa Dylanin Senor-biisin.
Mutta niin, pitäisi ihan ostaa tuo ep.
Siinä on sanoituspuoli mennyt kyllä aika nappiin. Etenkin pidän siitä vankilabiisistä...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Voi tulla pitkä ilta, tuon jälkeen yleensä pakko kuunnella Dream Factory ja joskus vielä Crystal Ball. Nero mies. Jos olisi saanut julkaistua kaikki kolme niin ei puhuttais enää vain 80-luvun kovimmasta jätkästä.
Earth - Coda Maestoso In F(flat) Minor
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tää on kyllä parasta!
Molemmat bändit toimii muutenkin hyvin ep-mitassa, Calexicolta ainakin Alone Again Or ja Iron & Winelta Woman King sekä Sea & the Rhythm on parhaiden lp:idensä tasoa.
Ekan kerran 7 tai 8 vuoteen soi ja ei ole ikinä kuulostanut näin helvetin kovalta.
Ai niin. Unohdin vielä yhden seikan mikä mua Joosessa ärsyttää: kuulemissani biiseissä sanoitukset pyörivät jesse- ja uskoteemoissa niin voimakkaasti, etten mä oikein voi kuunnella niitä ärsyyntymättä.
Eihän sille mitään voi, jos noi ärsyttää, mutta ainakin meitsistä debyn ihan parhaat tai vaikuttavimmat biisit oli "Kuolleen miehen laulu" ja "Äiti", joissa ei ole mitään Jeesus teemaa. Ja viime keikalla oli se aika hiljaseks vetäny sisällissota-aiheinen biisi, jonka nimee en ees tiiä. Paavoharjua en oo kai ees kuullu...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
SAMA!!!!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.