You are not logged in.
Joo, mut on se Auditorio silti ihan vitun hyvä systeemi. Festivaaliympäristössä ihan oikea sisäkeikka about samaan hintaan. Ainakaan Portisheadia ei tarttenut mun mielestä ees ihan mahottomia aikoja ees jonottaa.
Joo, mut on se Auditorio silti ihan vitun hyvä systeemi. Festivaaliympäristössä ihan oikea sisäkeikka about samaan hintaan. Ainakaan Portisheadia ei tarttenut mun mielestä ees ihan mahottomia aikoja ees jonottaa.
Me taidettiin jonottaa Throbbing Gristleen about tunti. Mut joo. Ihan vitun hyvä juttu kyllä, että MBV:n keikka auditoriossa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:ae014b59b5="Junkieman"]Joo, mut on se Auditorio silti ihan vitun hyvä systeemi. Festivaaliympäristössä ihan oikea sisäkeikka about samaan hintaan. Ainakaan Portisheadia ei tarttenut mun mielestä ees ihan mahottomia aikoja ees jonottaa.
Me taidettiin jonottaa Throbbing Gristleen about tunti. Mut joo. Ihan vitun hyvä juttu kyllä, että MBV:n keikka auditoriossa.[/quote:ae014b59b5]
Ja siinä jonossa oli hauskaa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
auditorio on niin siisti juttu! Paitsi se jonotus..
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Hei kertokaas pitäiskö paypalilla lippuja ostettaessa tulla joku muu vahvistus kuin se minkä paypal lähettää?
Noniin. Nyt elellään loppukuu nuudelisopalla, paypal vinkui.
Sent from my iPhone 16
Hei kertokaas pitäiskö paypalilla lippuja ostettaessa tulla joku muu vahvistus kuin se minkä paypal lähettää?
Sieltä pitäisi tulla lisäksi vielä vahvistus itse järjestäjiltä (sellainen, missä samat infot kolmella eri kielellä). Tänä vuonna ainakin tuo viesti meni suoraan sähköpostini roskapostiin, josta onneksi ehdin sen pelastamaan. Jos viestiä ei kuulu huomiseen mennessä, niin laita viestiä järjestäjille, niin lähettävät viestin uudelleen.
Faneille tiedoksi! En ole tulossa näihin karkeloihin.
Lento- & festarijiput harjattu.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
ei niin ja kahden keikan tapauksessa mahtavaa on sekin, että ainakin portisheadin kohdalla toisesta keikasta sai paljon enemmän irti, kun eka kerta oli jo takana eikä ollut niin prkleen täpinöissä.
mulla menee monesti kovasti odottamani keikat tavallaan ihan ohi, kun sitä on sillai että tässäkö tämä nyt sitten on? onko tämä nyt parasta ikinä? jne..
Menetetty peli
Huomenna puolenpäivän aikaan ilmoitetaan lisää kiinnityksiä
nyt jotain meganimiä kehiin perkele
[quote:af19652123="grasskirt"]Huomenna puolenpäivän aikaan ilmoitetaan lisää kiinnityksiä
nyt jotain meganimiä kehiin perkele[/quote:af19652123]
Nää megameiningit julkistetaan varmaan vasta marras-huhtikuussa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:eb0ff9259a="ydinaukio"][quote:eb0ff9259a="grasskirt"]Huomenna puolenpäivän aikaan ilmoitetaan lisää kiinnityksiä
nyt jotain meganimiä kehiin perkele[/quote:eb0ff9259a]
Nää megameiningit julkistetaan varmaan vasta marras-huhtikuussa.[/quote:eb0ff9259a]
kyllä mä ainakin mbv:n miellän aika megameiningiks...
itse toivoisin tollasista ihan mahdollisista ainakin jotain sonic youthia, animal collectivea tai battlesia kun niitä en oo koskaan nähny
Animal Collective oli jo viime vuonna, tuskin on uusiks. Katoinkohan mä sitä ees...
Eikö ollut nyt kahdesti putkeen jopa?
[quote:7818ec6d1c="joosek"]Hei kertokaas pitäiskö paypalilla lippuja ostettaessa tulla joku muu vahvistus kuin se minkä paypal lähettää?
Sieltä pitäisi tulla lisäksi vielä vahvistus itse järjestäjiltä (sellainen, missä samat infot kolmella eri kielellä). Tänä vuonna ainakin tuo viesti meni suoraan sähköpostini roskapostiin, josta onneksi ehdin sen pelastamaan. Jos viestiä ei kuulu huomiseen mennessä, niin laita viestiä järjestäjille, niin lähettävät viestin uudelleen.[/quote:7818ec6d1c]
Okei, eipä oo näkyny. Täytyy laittaa meiliä. Kiitti!
Lento- & festarijiput harjattu.
Mistä löyty lentoliput? Tai siis onhan niitä, mutta oon koittanu ettiä parasta yhteyttä.
En oo varma sainko määkään vahvistuta Primikseltä, vain Paypalilta.
En mäkään ole vielä saanut vaikka maksoin eilen. Toisaalta kävin verkkopankissa tarkistamassa tilitiedot, eikä sinne ollut vielä ilmestynyt Primavera-maksutapahtumaa. Joten ihmekö tuo.
Sent from my iPhone 16
kolme vuotta sitten (ku primavera oli viel HIP) en myöskään saanu ku paypallivahvistuksen mut sit ku ahistelin niitä sähköpostitse pari kertaa nii tuli sit. tervemenoa epsanjaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kolme vuotta sitten (ku primavera oli viel HIP)
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:4f66eb3026="joosek"]Hei kertokaas pitäiskö paypalilla lippuja ostettaessa tulla joku muu vahvistus kuin se minkä paypal lähettää?
Sieltä pitäisi tulla lisäksi vielä vahvistus itse järjestäjiltä (sellainen, missä samat infot kolmella eri kielellä). Tänä vuonna ainakin tuo viesti meni suoraan sähköpostini roskapostiin, josta onneksi ehdin sen pelastamaan. Jos viestiä ei kuulu huomiseen mennessä, niin laita viestiä järjestäjille, niin lähettävät viestin uudelleen.[/quote:4f66eb3026]
Jep, pitäis tosiaan tulla lisäks vahvistus osoitteesta tickets@primaverasound.com. Ainakin mulle se tuli heti, kun olin maksanu liput PayPalilla (luottokortilla). Viime vuonna sama vahvistusmaili jäi eka tulematta, kun se jostain syystä jäi jumiin sähköpostipalvelimelle ilman, että pääty edes mun roskapostiin. Johtu kai siitä, että se on jotain kökköä html:ää. Kyl ne sen lähetti sit lopulta html:ää osaavaan osotteeseen ja sain vahvistuksen.
Lisäks on hieman harhaanjohtavaa, että siinä ei kerrota, sisältyykö kyseiselle varausnumerolle yks vai useampia lippuja.
Hah, Pitchfork-lava
First acts confirmed for Pichfork stage: Vivian Girls, The Mae Shi, The Bug, Crystal Stilts, Bowerbirds, The Tallest Man On Earth, Wavves, Plants & Animals, Crystal Antlers, Ponytail.
[quote:738227fb50="grasskirt"]Hah, Pitchfork-lava
First acts confirmed for Pichfork stage: Vivian Girls, The Mae Shi, The Bug, Crystal Stilts, Bowerbirds, The Tallest Man On Earth, Wavves, Plants & Animals, Crystal Antlers, Ponytail.
[/quote:738227fb50]
en oo kuullu mitään noista
toisaalta ihmekös tuo jos jotain pitchforkhomoilua ovat. the bugia on kyllä kehuneet hyvätkin tahot, mutta anyway, nämä jos jotkut eivät todellakaan herätä lipunostokiimaa
Hah, Pitchfork-lava
SELL OUT
En lähe
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:16e45eb641="grasskirt"]Hah, Pitchfork-lava
[/quote:16e45eb641]
Vivian Girls toki mut Bowerbirds!!
Sent from my iPhone 16
[quote:a782de6f2f="grasskirt"]Hah, Pitchfork-lava
SELL OUT
En lähe [/quote:a782de6f2f]
sama :center:
eix ponytail oo suomalaine vai mitäs, oikeusjutun paikka taas vrt. him