You are not logged in.
KUTI10 -näyttelyn avajaiset Galleria Sarjakuvakeskuksella!
Torstaina 11.12. KUTI10 -näyttelyn avajaiset Galleria Sarjakuvakeskuksella klo. 18-20.
Kuti-lehden salaiset arkistot avautuvat kaikkien nähtäville. Tiedossa piirroksia, krääsää, ruokaa, juomaa, vallatonta menoa, liuta tekijöitä sekä uuden Kuti10-lehden julkkarit.
Avajaisten jälkeen ilta jatkuu Ravintola Lepakkomiehessä (Helsinginkatu 1) klo 21.
Esiintymässä:
PYMATHON
http://www.youtube.com/watch?v=apuMFlui … re=related
THE TORSORS
http://www.myspace.com/thetorsors
Dj Asko Lantio
Liput klubille 3 euroa. Tarjolla myös kattaus Kutikuti-kollektiivin sarjakuvia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:4d9269ce6e="Joe Caligula"]Toki Clowesit luettu kymmenen vuotta sitten
Paitsi etpä ollu lukenu Clowesin parasta tuotantoo kymmenen vuotta sitten [/quote:4d9269ce6e]
Clowes on kyllä nerointa sarjakuvassa. Viimeisin albumi Ice Havenkin on aivan loistava. Ensimmäinen selailu sai epäilemään "välityötä", mutta perkele sehän olikin vain mestarin silmänkääntötemppu, sisältä paljaustui huikea tekele. Kantsii hankkia.
Mutta miten Clowesin kaltainen suuruus on voinut käsikirjoittaa niin turhan paskan hollywood-roskakasan kuin Art School Confidental?
[quote:f6c2fab743="leposi"][quote:f6c2fab743="kri"][quote:f6c2fab743="leposi"]Osaako kukaan tietää, että onko olemassa jotain hyviä sarjakuvia, jossa olisi dinosauruksia edes vähän?
en tiedä täyttääkö tää kumpaakin kriteeriä mutta ainakin tää on nettisarjis jossa on dinoja http://www.qwantz.com/[/quote:f6c2fab743]
Niin, unohtu sanoa, että pitäisi olla niinku paperilla ja melkeinpä saatavilla Helsingistä. [/quote:f6c2fab743]
http://www.helsinki.fi/~lakoma/comics/kenotsoo.html
Ööö, toimiikohan toi linkki? Toi on vekkuli ja nasta sarjis. Hae se vaikkapa Kulkukatin Pojasta Bragun vierestä. Luulen että sieltä tai jostain muusta divarista löytyy..[/quote:f6c2fab743]
Ooh jeee. Tänks. Pitää käydä ens viikolla kattelemassa.
[quote:8738a2f759="harry-irene"][quote:8738a2f759="Joe Caligula"]Toki Clowesit luettu kymmenen vuotta sitten [/quote:8738a2f759]
Paitsi etpä ollu lukenu Clowesin parasta tuotantoo kymmenen vuotta sitten [/quote:8738a2f759]
Clowes on kyllä nerointa sarjakuvassa. Viimeisin albumi Ice Havenkin on aivan loistava. Ensimmäinen selailu sai epäilemään "välityötä", mutta perkele sehän olikin vain mestarin silmänkääntötemppu, sisältä paljaustui huikea tekele. Kantsii hankkia.
Juu sitähän toki tarkoitinkin tuolla aiemmalla silmäniskulla; Eightball-numerot 22 ja 23, joista Ice Haven on koottu, eivät olleet 10 vuotta sitten vielä ilmestyneetkään -- ja ne ovat oikeastaan vielä Ghost Worldiakin upeampia.
[quote:8738a2f759]Mutta miten Clowesin kaltainen suuruus on voinut käsikirjoittaa niin turhan paskan hollywood-roskakasan kuin Art School Confidental?[/quote:8738a2f759]
Nooh, sehän perustuu Clowesin vanhaan pikkunäppärään piruilusarjakuvaan, joka toimi kyl siinä mittakaavassa, mutta ei sentään kanna täyspitkää elokuvaa. En silti ihan läpipaskana pitäisi.
Paikallisissa DIY-myyjäisissä oli yks tamperelainen mimmi myymässä suomalaista sarjakuvaa, kirjoissa mukana käännökset erillisissä vihoissa!
Ei ollu tinttii tai barbapapaa ni en ostanu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Daada lopettaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:5c7c09a655="hrmunoita"]Otinpa nyt sitten viimeinkin ns. sellaset kappaleet joita en aio antaa eteenpäin lahjaksi tjsp. Sarjista siis nämä:
Marko Turuselta: Ufoja Lahdessa osa. 1, Kuolema kulkee kintereillä, Pohja, Rakkautta viimeisellä silmäyksellä & Lihat Puntarissa
Zak Sally: Sammy The Mouse
[/quote:5c7c09a655]
enpä ollut lukenut tätä ennen ja olipa kuulkaa aika hyvä hei!!!
strangers in paradise
[quote:ba9f7086d3="Pistooli-pepe"][quote:ba9f7086d3="harry-irene"][quote:ba9f7086d3="Joe Caligula"]Toki Clowesit luettu kymmenen vuotta sitten
Paitsi etpä ollu lukenu Clowesin parasta tuotantoo kymmenen vuotta sitten [/quote:ba9f7086d3]
Clowes on kyllä nerointa sarjakuvassa. Viimeisin albumi Ice Havenkin on aivan loistava. Ensimmäinen selailu sai epäilemään "välityötä", mutta perkele sehän olikin vain mestarin silmänkääntötemppu, sisältä paljaustui huikea tekele. Kantsii hankkia.[/quote:ba9f7086d3]
Juu sitähän toki tarkoitinkin tuolla aiemmalla silmäniskulla; Eightball-numerot 22 ja 23, joista Ice Haven on koottu, eivät olleet 10 vuotta sitten vielä ilmestyneetkään -- ja ne ovat oikeastaan vielä Ghost Worldiakin upeampia.
[quote:ba9f7086d3]Mutta miten Clowesin kaltainen suuruus on voinut käsikirjoittaa niin turhan paskan hollywood-roskakasan kuin Art School Confidental?[/quote:ba9f7086d3]
Nooh, sehän perustuu Clowesin vanhaan pikkunäppärään piruilusarjakuvaan, joka toimi kyl siinä mittakaavassa, mutta ei sentään kanna täyspitkää elokuvaa. En silti ihan läpipaskana pitäisi.[/quote:ba9f7086d3]
Täällä ollaan kyllä oltu elitisteilyn ytimessä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mulla on kova Joe Sacco-kausi menossa pitkästä aikaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Olen kerrannu Preacheria ja tutustunut Tom Strong:iin Best american comicsilta. kerrassaan mahtavuutta.
[quote:d708b91d63="armashenrik"]enpä ollut lukenut tätä ennen ja olipa kuulkaa aika hyvä hei!!!
strangers in paradise [/quote:d708b91d63]
Aika heikko juttu - mun mielestä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:16af15d951="Joe Caligula"][quote:16af15d951="armashenrik"]enpä ollut lukenut tätä ennen ja olipa kuulkaa aika hyvä hei!!!
strangers in paradise [/quote:16af15d951]
Aika heikko juttu - mun mielestä [/quote:16af15d951]
niin. itsekkin olen ottanut tämän monta kertaa kätösiini ja yrittänyt lukea mut on vaan ollu jotenkin rasittava. oli jotain ihmissuhdehömppää jollain synkällä salaisuudella yms, mutta tällä viimeisimmällä kerralla kun luin ton ekan bookin ja olin ihan että vauu. tota on tullut useampi kirjanen ulos ja haluaisin lukea sarja. niin ja onhan tässä maailman ihanimmats sarjakuvamisukat x-misukoiden jälkeen
Olen kerrannu Preacheria ja tutustunut Tom Strong:iin Best american comicsilta. kerrassaan mahtavuutta.
Tom Strongia ei kyennyt lukemaan, ekaan kokoelmaan taisin hyytyä.
Nyt mennyt Ex Machina, kolmas kokoelma etenee hi-taas-ti. En taida jaksaa enempää.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
En lue. Paitsi Fingerporia, ihme hirtehishuumoria! Aluksi olin, että mitävittua (ensimmäinen lukemani oli joku namusetäsarjakuva) mutta lopulta vei jollain kierolla tavalla sydämeni. Mutta joku Mustanaamio plaa!
[quote:3fc56fcd61="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:3fc56fcd61="silvawhale"][quote:3fc56fcd61="mummeli"]Corto Maltese!
"PASKAA!" - silva (13v)
"EDELLEEN PASKAA!" - silva (36v)[/quote:3fc56fcd61]
Loistavaa! - Ylitarkastaja 13v
Yhä loistavaa - Ylitarkastaja 37v[/quote:3fc56fcd61]
- Pope 12v
- Pope 33v[/quote:3fc56fcd61]
Oottepa vanhoja. Näytätte kyl paljon nuoremmilta. Popesta en kyl tiedä.
Corto on jännä juttu. Tavallaan se on liian cool kamuksi, joten tykkään siitä salaa, koska muuten alemmuutta.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Voisin nyt elvistellä täydellisillä Preacher-, Doom Patrol-, Invisibles-, Hellblazer-, Shade the Changing Man-, Lucifer-, ja vaikka millä kokoelmillani, mutta en tee sitä.
sinä olet mies minun makuuni mmm.
Sekä Benoît Sokalin että Hugo Prattin Rasputin-hahmoille giganttinen
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kyllä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
uus borgtron oli hyvä
Uus Borgron on suht ässää tykistystä
Takakannen Runkkari-Sludelle vielä
Takakannen Runkkari-Sludelle vielä
parasta. pari edellistä oli vähän heikoimpia näin niinku borgtron-asteikolla, mut tää uus on mainio. vois mennä ja lukasta uudelleen.
nää on varmaan mainittu jo, mut en jaksanu lukea koko topiikkia läpi. parasta on buddy bradleyt, kim deitchilta kaikki, daniel clowesin jotkut, kekkonen, maantiesuolan imeskelijät, tunteiden maisteri sekä kaikki noi crumbit, chester brownit, mausit ja persepolikset ja muu peruskama.
Kiimaiset maantiesuolan imeskelijät on tyylilajissaan ehkä parasta koskaan. Vittu miten ässää tykitystä ekasta ruudusta alkaen. Doomin pelaamiselle vielä ihan vitun massiivinen :rockhands::peuk::peuk::peuk:8)
Kiimaiset maantiesuolan imeskelijät on tyylilajissaan ehkä parasta koskaan. Vittu miten ässää tykitystä ekasta ruudusta alkaen. Doomin pelaamiselle vielä ihan vitun massiivinen :rockhands::peuk::peuk::peuk:8)
vieläx tota saa jostain? nimim. hidas, laiska ja köyhä
joululahjaks dirty plottee
Mangojauhe goddamn.
joululahjaks dirty plottee
myös mulle olis kelvannu joululahjaks likanenki pimpero
Neukkarihan tänkin homman snaijasi
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Siistityt tuherot ainoastaan kelpaa :x
Pläräsin tossa jossain vaiheessa DirtyPlotteja ja ei kyllä enään oikein lähtenyt enään...
Pallonavan lista oli aika hyvä, mutta musta toi viimeisin Borggis oli vähän vaisumpi..
t.Nilli-Illi
[quote:e01daa096c="Joe Caligula"]Siistityt tuherot ainoastaan kelpaa :x
Pläräsin tossa jossain vaiheessa DirtyPlotteja ja ei kyllä enään oikein lähtenyt enään...
Pallonavan lista oli aika hyvä, mutta musta toi viimeisin Borggis oli vähän vaisumpi..
t.Nilli-Illi[/quote:e01daa096c]
laitoinpa tilaten jostain uskissaitilta kaikki Jack Chickin traktaattisarjikset. eilen tipahti postista 15 kpletta näitä, eivätkä pyytäneet edes maksua. vasta yks itsarisarjis luettu, mut parastahan nämä.