You are not logged in.
Brian Eno: Music For Airports
Hienoo haahuilua/kilahtelua.
Bryan Adams - Summer of '69 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Bryan Adams - Summer of '69
Uudestaan! Sisäinen huliviliteinini janoaa tätä. Viimeksi popitin biisiä kun en pitänyt paitaa koko kesänä ja oli rastat päässä 
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Menetetty peli

This must be what jail / I will scratch

Ehkä eniten kuuntelemani levy kolmen viime kuukauden ajalta 
Tää vois kyllä olla sun musaa isommissakin annoksissa. Haepa vaikka mun miksteippi alkajaisiksi, silläkin pelaa ![]()
oliks let's active sen rem- & pavement-tuottajan bändi? ikinä en o kuullut, mutta brightenista asti on ptiätnyt tutustua. nyt kyllä baariiin. ,i 
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
oliks let's active sen rem- & pavement-tuottajan bändi?
Mitch Easterin joo, taitaa vissiin soittaakin tällä levyllä melkein kaiken.
[quote:2ef1dc207f="ex-kolja"]oliks let's active sen rem- & pavement-tuottajan bändi?
Mitch Easterin joo, taitaa vissiin soittaakin tällä levyllä melkein kaiken.[/quote:2ef1dc207f]
a prince naam?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Let's Activen Every Dog Has His Day löytyy vinyylinä, eikä se ole muistaakseni kovinkaan hyvä. Vois kuitenkin panna tutustuen muuhun tuotantoon.
nyt:

Paranoidin B-puoli x2 ->

Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Resonance FM
Hetken luulin jo siirtyneeni peilikuvamaailmaan. Näi ton levyn tääl cd:nä halvalla, en ostanu, nyt ehkä harmittaa. Ostanpa, jos tulee viel vastaa.
Sit luin ton Eastern Darkin et painokset kovenee.
Sit korjasin tän:
oliks let's active sen dB's- & someloves-tuottajan bändi? ikinä en o kuullut, mutta brightenista asti on ptiätnyt tutustua. nyt kyllä baariiin. ,i
Ilmeisesti pitää toi Easterin levy tsekata.
Tulipas tästä varsin kietoutunut viesti.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS