You are not logged in.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ruissalo on ihan hel-ve-tin iso/pitkä alue, se koko lenkki ois varmaan jotain yli 10 km jos koko saaren (?!?!) kiertäs. Ja sit eka jos sinne viä juoksis ni voi nakki.
Ite jolkotan yleensä meiltä sinne eli Puutarhakadun päähän Pansiontielle tms mikä iso tie onkaan Ruissaloon Kansanpuistoon kivaa koivukujaa pitkin. Reipasta kävelyy ni Kansanpuistoon menee aika tasan 50 minuuttii. Juosten toki paljon vähemmän. Matkalla vähän ankeeta teollisuus/satamameininkii ja autotien ölinää, joten oon aatellu et kandeis pyöräillä sinne ja sit siellä hölksätä. Kertaakaan en ole tätä toteuttanut.
Ja koska se 50 min on mulle aika riittävä, ni poikkis on hakenu mut pari kertaa autolla sieltä bäkkiin... . Tiiän , ihan hirveeät touhua.
Jep, pyörällä Ruissaloon ja siellä pienimuotoista hölköttelyä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Piirsin opaskarttaa reitin ja piti luoda karttalinkki siitä, mutta se kadottaa sen reitin.
Mut eniveis, jos lähtis vaikka Mikaelinkirkolta ja tekis sen lenkin, josta tiptoo kai puhui, niin matkaa tulis vähän vajaa 12 km. Ja sillon ei tosiaan vielä käydä kuin kääntymässä siinä festarialueella, joka on saaren puolessa välissä (jos sitäkään).
"A repo man's always intense"
[quote:80d28e4b1a="Leif Erikson"]Piirsin opaskarttaa reitin ja piti luoda karttalinkki siitä, mutta se kadottaa sen reitin.
Mut eniveis, jos lähtis vaikka Mikaelinkirkolta ja tekis sen lenkin, josta tiptoo kai puhui, niin matkaa tulis vähän vajaa 12 km. Ja sillon ei tosiaan vielä käydä kuin kääntymässä siinä festarialueella, joka on saaren puolessa välissä (jos sitäkään).[/quote:80d28e4b1a]
Nii. Siis Mikaelinkirkolta lähteminen on juuri kuin lähtis meiltä ku asutaan siin vieres, ja tästä sinne Kansanpuistoon on joku 6.5 kilsaa tms. Edestakasin sinne on mulle jo vähän too much ku siihen menee joku yli puolitoista tuntii. Mut jollekin himourheilijalle joo jee.
Ja siis kansanpuisto (eli "festarialue") on siis ihan siinä Ruissalon "suulla", sehän jatkuu sata triljoonaa kilsaa siitä eteenpäin. Tää oli itelle huisi yllätys ekalla kerralla.
Lähen hölkälle, en kuitenkaan Ruissaloon. Sinne ehkä huomenna!
Mangojauhe goddamn.
Viime viikolla testasin, jaksanko hölkätä 2 (kaksi) kilometriä. Jaksoin. Siihen meni 20 min ku hölköttelin papparaisvauhtia. Tänään tasan samaan lenkkiin meni 26 minuuttia. MIKSI! Hidastunko joka kerta? Lopetan koko paskaharrastuksen :x
Ja paskasta puheen ollen, loppulenkistä alavatsa alko jotenkin kramppaan ja kotiin päästyä ripuli lensi. Mitä tämmönen nyt on?
Hölkkäys saa minut hämilleni
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Rykäisin vajaan tunnin leppoisan pyörälenkin äsken.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Meillä on samanlainen luomisto selässä
Kylläpäs tuollainen kolmen vartin kevyt juoksulenkki friskaa päätä ja niskaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Futsal-repiminen on alkanut tuntua taas polvissa. :?
Pelasin 10-15 vuoden tauon jälkeen sählyä viime viikolla työpaikan salivuorolla. Liike oli ihan hyvä, mutta pomppivaan palloon ei osu, ja muutenkin menee lavan tuijottamiseksi. En muistanut että lajissa ei juuri saa mailan lapaan edes lyödä kun yrittää palloa siivota. :? Nihkeetä. Toki vuoron loppupuolisko pelattiin aloitteestani futsalia. Ei saanut niin iloista vastaanottoa, jengi keskittyi lähinnäkovien ilmapallojen "antamiseen" ja puuskuttamiseen.
Mangojauhe goddamn.
Kävin LÄMIMÄSSÄ tossa lähikoulun pihalla olevan jään ghettoverkkoihin loppiaisena. Kiekko lähti ihan iloisesti mutta pystyssä ei meinaa pysyä.
Älä päästä painiks sitä
Mulla on maila ja luistimet. Pitäis vaan hakea jostain vintistä. Mut voi laskea mukaan höntsiin.
en ole kolmekybänen emoboy
huomenna alkaa jyväskylän lätkähöntsäily 2009
Sisäpelikengät on nyt taidettu käyttää loppuun, kantapäihin on alkanut sattua. No tulihan noita käytettyäkin jotain 8 vuotta. Tuottanu suuria vaikeuksia sisäpelikenkien hankkiminen, joko ei löydy kokoja tai sitte hinta on niin korkea että ei viitti ostaa ku tietää että muualta saa samaa merkkiä puolet halvemmalla. Meinasin jo ostaa korkeavartiset asicsit mutta vetäydyin viime hetkellä. Käyttääkö kukaan muu korkeavartisia? Pääasiassa pelailen säbää.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Omaan jalkaan ovat sopineet parhaiten Adidaksen Stabilit. Omat sain alle viidelläkympillä, normaalisti kustantavat noin satasen.
Näistä ei siis löydy vartta.
Varikset komentavat
[quote:0e3d8eec08="kraakku"]Omaan jalkaan ovat sopineet parhaiten Adidaksen Stabilit. Omat sain alle viidelläkympillä, normaalisti kustantavat noin satasen.
Näistä ei siis löydy vartta.[/quote:0e3d8eec08]Juurikin noita oon kans katellu, mutta ei oo löytynyt kokoja. Lisäks myös Puman Accelerate ja Asicsin joku Gel joiden kanssa ollut sama ongelma. Täyttä hintaa en kyllä aio maksaa
varrettomia noi kaikki siis
Kävelen joka päivä vähintään kerran neljänteen kerrokseen.
Mulla on jotku Niken futsal kengät. Makso jotain max 60e muistaakseni. On ollu todella hyvät
minkä kokoinen jalka turskalla oikein on? omat monot ovat kokoa 46. nythän on alennusmyyntejä vähän joka paikassa..
Varikset komentavat
minkä kokoinen jalka turskalla oikein on? omat monot ovat kokoa 46. nythän on alennusmyyntejä vähän joka paikassa..
46 myös tai 45,5. Löytyy aina 45 ja sitte 46 2/3 ja siitä isompia. Pitäis kävästä varmaan jossain espoossa tai vantaalla seuraavaks ettimässä.
[quote:764b59f855="kraakku"]minkä kokoinen jalka turskalla oikein on? omat monot ovat kokoa 46. nythän on alennusmyyntejä vähän joka paikassa..
46 myös tai 45,5. Löytyy aina 45 ja sitte 46 2/3 ja siitä isompia. Pitäis kävästä varmaan jossain espoossa tai vantaalla seuraavaks ettimässä.[/quote:764b59f855]
Eikö Duosta natsannut?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sählymatsin lisäksi reipasta fillarointia reilu 7 kilsaa suuntaansa, pikkiriikkisen käsipainoilla voimailua ja venyttelyt päälle.
Varikset komentavat
Hävittiin eka futsal peli ihan pystyyn ku ei jaksettu juosta. Yli puolet pelistä oli tosi tasaista mut ei vaan hyödynnetty maalipaikkoja. Sitten loppu kunto ja päästettiin ainakin neljä maalia.
Tokassa pelissä vastustaja alotti paremmin ja meni 2-0 johtoon, mutta sen jälkeen alko meillä kulkea ja ne väsähti. Syötin kavennusmaalin ja tein tasoituksen. Syötin vielä voittomaalinkin ja lopulta voitettiin 2-4
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."