You are not logged in.
[quote:a5bf01536a="Feggy"][quote:a5bf01536a="Tomsk"]
En kuuntele Glasvegasia.
Osaako joku sanoa, että mikä tuon juttu niinq on? Minkä takia immeiset on jotenkin pähkinöinä tuosta? Skottiaksentti kostuttaa pöksyt? Boo-hoo.[/quote:a5bf01536a]
Joo, ihan kiva, mutta mutta...[/quote:a5bf01536a]
tehdäänpä ihan yleisestä mielenkiinnosta oma ketju, kun glasvegas syksyn mittaan aika kovasti oli esillä suomalaisessakin lehdistössä (lähes jokaisessa lukemassani verrattu "vimmaisuudessaan" tjms. alkuaikojen oasikseen). jonkin verran tämä on vuoden levy -listoillakin pyörinyt, ei mitenkään mullistavaa, äärimmäisen epäskenemusaa, mutta tosiaankin ihan kivaa.
henkilökohtaisesti minua on ehkä viehättänyt kontrasti musiikin mahtipontisuuden, portsarilta näyttävän laulajan ja sanoitusten, ainakin minun korvaani, hieman naiivin rehellisyyden välillä.
mites muilla lähtenyt?
Menetetty peli
Väsyttää jo kuudennella kerralla.. Mahtipontista ibroxrokkia kinkunsulatukseen, ei juuri muuhun.
[syvaanalyysi] Ei kyllä lähde yhtään. [/syvaanalyysi]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tykkään vaan en rakasta. Skottiaksentti kelpaa aina.
Joo. Ihan kuunneltavalta kuulosti.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Parin kuuntelun perusteella soundi kyllä viehätti, mutta jotenkin samaa jöötiä koko levy. Vähän tylsä siis.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Yhdyn edellisiin, eli tämä on taas näitä saarivaltakunnasta tulevia rokin pelastajia... Ajan myötä voi varmaan laittaa samaan lodjuun mihin Jesus Jones aikoinaan hävisi.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Yhdyn edellisiin, eli tämä on taas näitä saarivaltakunnasta tulevia rokin pelastajia... Ajan myötä voi varmaan laittaa samaan lodjuun mihin Jesus Jones aikoinaan hävisi.
jesus jonesin ekasta sinkusta on joku tosi hyvä remixi, en o varma oliko info-sicko vai info-psycho vai mikä (info-freako tais olla originaali, mutulla mennään taas), oon etsiny sitä maxia mut ei löydy. alkuaikoina yllättävän hyvä bändi
offtopic-spåm
[quote:c33bffccbc="Ylitarkastaja Tolonen"]Yhdyn edellisiin, eli tämä on taas näitä saarivaltakunnasta tulevia rokin pelastajia... Ajan myötä voi varmaan laittaa samaan lodjuun mihin Jesus Jones aikoinaan hävisi.
jesus jonesin ekasta sinkusta on joku tosi hyvä remixi, en o varma oliko info-sicko vai info-psycho vai mikä (info-freako tais olla originaali, mutulla mennään taas), oon etsiny sitä maxia mut ei löydy. alkuaikoina yllättävän hyvä bändi
offtopic-spåm [/quote:c33bffccbc]
Oma ketju Jesus Jonesille?
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Kolme tai neljä biisiä levyltä erottuu selvästi edukseen ja jos koko levy olisi samaa tasoa niin ehkä voitaisiinkin puhua jostain rokin pelastajasta (mitä se nyt sitten ikinä tarkoittaakaan). Ja kyllähän se skottiaksentti vähän omaleimaisuutta sentään bändille tuo.
<@DBGene> senkin karkki
Levyn mahtavuus paljastui viimeistään siinä, että minun on ollut marraskuusta lähtien aina pakko kuunnella levyä iPhonestani kännissä aamuyöllä kotiin tallustaessani. Raivokasta, tunteikasta, lämmittävää ja ihanaa.
Levyn mahtavuus paljastui viimeistään siinä, että minun on ollut marraskuusta lähtien aina pakko kuunnella levyä iPhonestani kännissä aamuyöllä kotiin tallustaessani. Raivokasta, tunteikasta, lämmittävää ja ihanaa.
Kuuntelepa se joskus selvin päin.
Sent from my iPhone 16
Kahden kuullun biisin perusteella on sanottava, että tämä orkesteri on raivostuttava.
Kahden kuullun biisin perusteella on sanottava, että tämä orkesteri on raivostuttava.
Oon vissiin kuullut kolme, en tykännyt yhtään.
Ärsyttävä nimi. Ärsyttävä laulaja. Ärsyttävät promokuvat. Tympeä mieli tulee.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Myspacesta kuunnellen..yllättäen "Geraldine" on ihan ok. Muut biisit taas kuulostaa ihan samoilta joten eipä oikein lähde jos on vain yksi temppu eikä sekään mikään loistava.
Come As You Are-coverille kyllä aika helvetinmoista , Fuck You It's Overille huutonaurua
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Oikeastaan tuo Glasvegasin levy on useammin soittimessa nyt viime aikoina vieraillut kuin nuo toiset uudet "hype-bändit" eli Fleet Foxes ja Vampire Weekend. Ainakin jälkimmäisen levyyn verrattuna Glasvegasin deby on paljon tasaisempi kokonaisuus. Tosin saattaa kyllä olla liiankin tasapaksu.
<@DBGene> senkin karkki
Nää tulee 17.5 soittelee Helsinkiin, tarkemmin sanottuna Circukseen. Liput 36,30...
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ööö tähh?
JEE MAALI
Sent from my iPhone 16
Nää tulee 17.5 soittelee Helsinkiin, tarkemmin sanottuna Circukseen. Liput 36,30...
Kakskymppiä pois lipun hinnasta ja Tampereelle keikalle niin menisin jopa katsomaan. Mun mielestä näiden debyytti on itse asiassa kestänyt aikaa kohtuullisen hyvin. Ei siitä niin kauaa ole kun sen viimeksi kuuntelin. Sellainen 3.5 tähden levy.
<@DBGene> senkin karkki