You are not logged in.
No nyt on tullut kuunneltua hieman, ei tosin vieläkään lovelessiä.
Kivaa, tosin muutama aivan kamala mahtuu joukkoon.
Varikset komentavat
Soft as snow (but warm inside)
Oli niil eepeil jotai kamalii kans, mut tuo on ykkösinhokkini.
Strawberry wine on kyl parhautta
Varikset komentavat
nostetaan bedderin unen innoittamana ylös.
lovelessiä kuuntelin pitkästä aikaa autossa tossa pari viikkoa sitten pääsiäislomalla, ja onhan se loistava levy, mutta kieltämättä biisimateriaalissa olis ollut parantamisen varaa, klassikoiden joukkoon eksynyt pari turhankin samasta puusta veistettyä viisua jotka pelastuu kuiville ehkä vain loistavien soundiensa ansiosta. kevin shields kertoi joskus että biisit on ryhmitelty levylle silleen pareittain, että jos jättää lyhyen touched-instrun pois, niin (vinyylillä) a-puolen eka on samaa tyyliä kuin b-puolen eka jne ja tottahan se on. lisäksi levyllä on varsin vaikea erottaa kuka aina on äänessä, kuulemma bilindan osuudet oli aika minimissä kun kevin halusi mieluumin laulaa ite ja sitten vähän kikkailla nauhanopeuden kanssa... aika androgyyniä hyminäähän tuo enimmäkseen on.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Eilen ostin Isn't anythingin. Hienoja biisejä kökösti toteutettuna. Jotenkin hellyyttävää.
Loveless on mestariteos.
Hienoja biisejä kökösti toteutettuna.
kökösti? WTF??????!!!!!!!!!!11111
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Eilen ostin Isn't anythingin. Hienoja biisejä kökösti toteutettuna. Jotenkin hellyyttävää.
Loveless on mestariteos.
Jostain syystä kykenen näkemään suunnan johon tämä keskustelu on menossa.
Isn't Anything on parempi kuin loveless.
Phlegm wrote:Isn't Anything on parempi kuin loveless.
Sama.
smaa tai mailat puhuu lol apua.
forssto wrote:Phlegm wrote:Isn't Anything on parempi kuin loveless.
Sama.
smaa
This must be what jail / I will scratch
Minen tiijä kumpi on parempi!
psychocandy wrote:forssto wrote:Sama.
smaa
Jaa, tekään ette tajua. Loveless ei ole vielä auennut teille. Opetelkaa, opetelkaa.
Jaa, tekään ette tajua. Loveless ei ole vielä auennut teille. Opetelkaa, opetelkaa.
höh, niinq sanoin, biisit ei oo tarpeex hyvii. tremolo-ep on se näiden mestariteos, loveless oli sen jälkeen väkisinkin pikku pettymys.
(toisaalta sama koskee myös you made me realisea ja isn't anythingia)
spåm!
ydinaukio wrote:Jaa, tekään ette tajua. Loveless ei ole vielä auennut teille. Opetelkaa, opetelkaa.
Luulenpa että ainakin Psychocandy on ehtinyt kuunnella levyn pari kertaa joskus ennenkin.
Siitä huolimatta arvon herra on väärässä. Lintumies, vanhuus ei välttämättä kulje viisaus kaulassaan. Eihän?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
lintumies wrote:ydinaukio wrote:Jaa, tekään ette tajua. Loveless ei ole vielä auennut teille. Opetelkaa, opetelkaa.
Luulenpa että ainakin Psychocandy on ehtinyt kuunnella levyn pari kertaa joskus ennenkin.
Siitä huolimatta arvon herra on väärässä. Lintumies, vanhuus ei välttämättä kulje viisaus kaulassaan. Eihän?
AI EIKÖ MUKA?
Tuo "ei ole vielä auennut teille" vaan pisti silmään...
ydinaukio wrote:Jaa, tekään ette tajua. Loveless ei ole vielä auennut teille. Opetelkaa, opetelkaa.
höh, niinq sanoin, biisit ei oo tarpeex hyvii.
Tämä ei ole levyn pointti.
Tämä ei ole levyn pointti.
saunditko sitten? onhan ne huiput kyllä, ja osa biiseistäkin mut ei ihan riitä. loveless on valentinejen dark side of teh moon.
Mielestäni Lovelessin pointti on yksinkertaisesti se, miltä se kuulostaa. Ja sehän kuulostaa aivan täydelliseltä. Isn't anything on kivaa nynnypoppista, mutta eihän se Lovelessin mestarillisuudelle vedä vertoja. Minusta näitä levyjä ei edes kannata verrata keskenään.
Sanokaa, "minä pidän Isn't anythingistä enemmän" mutta älkää sanoko "Isn't anything on parempi", pliis!
minä pidän Isn't anythingistä enemmän.
Mäkin pidän Isn't Anythingistä enemmän.
...koska se on parempi.
onhan se
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jostain syystä kykenen näkemään suunnan johon tämä keskustelu on menossa.
Ja minä näin!
Ydinaukio olla täälä vähä heikoilla jäillä! Haa haa haa!
Lovelessilla ei ole mitään, mitä ei olisi tehty paremmin jo Isn't Anythingillä.
Tunnustetaan nyt että en tykkää edes Lovelessista.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mun mielestä Isn't Anything on niinku kokoelmia poppibiisejä, eli rakenteeltaan ihan peruspoppis, mutta Loveless toimii enemmän kokonaisuutena. Itse asiassa, se toimii mielestäni vain ja ainoastaan hienona kokonaisuutena.
Vaik on ne biisitki hyvii.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Phlegm wrote:Jostain syystä kykenen näkemään suunnan johon tämä keskustelu on menossa.
Lovelessilla ei ole mitään, mitä ei olisi tehty paremmin jo Isn't Anythingillä.
- Levy on selkeä, tarkkaan harkittu, täydellinen kokonaisuus, jolle on kirjoitettu alku ja loppu
- Tuotanto: levy kuulostaa aivan käsittämättömän hyvältä
- Soitto: Lovelessilla bändi soittaa ja laulaa todella hyvin, Shieldsin kitarointi on jumalaista, eikä mitään tylsää tavallista surinaa. Rumpalikin jättää ne kamalat fillit soittamatta ja keskittyy oleelliseen.
- Bändi ei yritä rokata ollenkaan; kun ideat loppuvat, silloin usein aletaan roccaamaan.
- Sometimes.
Kamalat fillit
Onhan Lovelessilla paljon hyvääkin (ja "osasin" sitä jo ennen kuin olin kuullut Isn't Anythingiä), mutta ei muotoakaan jaksa loputtomiin ihastella kun sisältö on kaluttu loppuun.
Minen tiijä kumpi on parempi!
sama.
Ennen olin estottomasti sitä mieltä, että Loveless on parempi, mutta en ole siitä nykyisin lainkaan varma. Täytyypäs panna kuunnellen taas molempia levyjä...
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."