You are not logged in.
[quote:456cb71881="forssto"][quote:456cb71881="hrmunoita"][quote:456cb71881="forssto"]JORMA KÄÄRIÄINEN!
Ikuisesti parasta -topikissa nämä.[/quote:456cb71881]
Sama![/quote:456cb71881]
Jorkan nerokkuuksille vielä omaa topikkia?[/quote:456cb71881]
kyllä vain pojat!!!
[quote:f1c9340296="hrmunoita"][quote:f1c9340296="forssto"][quote:f1c9340296="hrmunoita"][quote:f1c9340296="forssto"]JORMA KÄÄRIÄINEN!
Ikuisesti parasta -topikissa nämä.[/quote:f1c9340296]
Sama![/quote:f1c9340296]
Jorkan nerokkuuksille vielä omaa topikkia?[/quote:f1c9340296]
kyllä vain pojat!!![/quote:f1c9340296]
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:0d5233cf56="forssto"][quote:0d5233cf56="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:0d5233cf56="kantripoju"]gang gang doctorsin two princes
tää on kyllä loppuvuoden kovin raita ehdottomasti![/quote:0d5233cf56][/quote:0d5233cf56]
Sinäkö se olet, Teemu?[/quote:0d5233cf56]
Mitä jos joskus käy niin ettei voi enää sanoa missä minä lopun ja Teemu alkaa?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
oblivians. ei tartte ku pistää yhen biisin soimaan ni kyrpä lävähtää katon läpi. ihan saatanan neroo kamaa. kuka vitun jon spencer homo!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:0427e973ad="huïg"]oblivians. ei tartte ku pistää yhen biisin soimaan ni kyrpä lävähtää katon läpi. ihan saatanan neroo kamaa. kuka vitun jon spencer homo!
http://en.wikipedia.org/wiki/Oblivians[/quote:0427e973ad]
jeps näille kyll peukkua täältäkin
bzort glorf bööth
[quote:4af9ae7ffa="hiirimattona"][quote:4af9ae7ffa="huïg"]oblivians. ei tartte ku pistää yhen biisin soimaan ni kyrpä lävähtää katon läpi. ihan saatanan neroo kamaa. kuka vitun jon spencer homo!
http://en.wikipedia.org/wiki/Oblivians[/quote:4af9ae7ffa]
jeps näille kyll peukkua täältäkin [/quote:4af9ae7ffa]
hiirimattonan makuun voi aina luottaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:5d50c629e1="huïg"][quote:5d50c629e1="hiirimattona"][quote:5d50c629e1="huïg"]oblivians. ei tartte ku pistää yhen biisin soimaan ni kyrpä lävähtää katon läpi. ihan saatanan neroo kamaa. kuka vitun jon spencer homo!
http://en.wikipedia.org/wiki/Oblivians[/quote:5d50c629e1]
jeps näille kyll peukkua täältäkin [/quote:5d50c629e1]
hiirimattonan makuun voi aina luottaa [/quote:5d50c629e1]voi pyhä slaavio!
bzort glorf bööth
Mission of Burma
Tapio Rautavaara
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Sama, sit kans Brian Jonestown Massacre ja Junnu Vainio
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Harri Marstio, Jorma Kääriäinen, Pate Mustajärvi ja Topi Sorsakoski: Mä elän vieläkin.
Yksi kovimmista käännösbiiseistä koskaan. Voittaa alkuperäisen voimassa, tunteen määrässä, sekä lyyrisellä tasolla. Ja se alkuperäinen nelikko käsitti kumminkin porukan Johnny Cash, Waylon Jennings, Willie Nelson ja Kris Kristofferson. Mutta kuten todettua, tämän sodan voittavat suomalaiset. Ihan kylmät väreet menee kun Sorsakoski loihe laulamaan jotta:
Mä olin kuningas
lailla Virran Olavin
sain kultaa, sain myös timantin
koskaan kenellekään sanonut en ei
mut auki revittiin ja viina minut vei
mä nousin tähtiin, palata en sieltä voi
mä elän vieläkin, mun levyt vielä soi
Alkuperäisessä tuon viimeisen säkeen laulaa juuri Cash, mutta sanoitukset käsittelee vaan jotain fucking scifiä. Ei riitä John! Ei vaikka kuinka on surupuku päällä, Topin eletyltä elämältä kuulostava suoritus ampuu vanhemman kollegan maahan nyt. Ähtäri 10, Memphis 0.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Harri Marstio olikin päässyt jo unohtumaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:acc627583b="Jean-Babtiste"]:peuk:
Harri Marstio olikin päässyt jo unohtumaan [/quote:acc627583b]
Olisko ollut viime kesällä, niin kuuntelin tehdastöissä iskelmäradiota, ja siellä soi Marstion näkemys legendaarisesta Muisto vain jää -evergreenistä. Ihan paska versio valitettavasti. Alkuperäisen lauloi huonosti Tom Jones, ja paras versio löytyy Joukolta ja Kostilta. Eli siinä on sitten varmaan se toiseksi paras suomalainen käännösbiisi.
Mutta muistaako kukaan mikä oli Fredin laulaman Starmanin suomenkielinen nimi? Siis se, jossa laulettiin "Mä äsken pientä iltapalaa tein, hou hou". Hämmentävä veto.
Mutta muistaako kukaan mikä oli Fredin laulaman Starmanin suomenkielinen nimi? Siis se, jossa laulettiin "Mä äsken pientä iltapalaa tein, hou hou". Hämmentävä veto.
Muukalainen?
organizing the boy scouts for murder is wrong
Joo, sehän se oli. Fredillä meni ränniin aika usein, joku "Sinfonia rakkauden" on tökeröin ikinä.
Joo, sehän se oli. Fredillä meni ränniin aika usein, joku "Sinfonia rakkauden" on tökeröin ikinä.
Auts, oho, mulla on tosta koko Rakkauden Sinfonia levystä ihan hyvät muistikuvat
Trumans Waterin levyt soineet paljon parina viime päivänä. Tykkään kyllä tosi paljon tästä bändistä
Lama.
Robert Wyattin Comic Opera.
Mahtava levy ollut ensikuuntelusta lähtien, mutta nyt laitoin ensimmäistä kertaa kuulokekuunteluun työmusaksi ja tää kuulostaa vieläpä intensiivisemmältä kuin aiemmin. Työnteko pysähty kyllä ny ihan täysin.
[quote:f77dcafb24="Neuvostoliitto"][quote:f77dcafb24="Jean-Babtiste"]:peuk:
Harri Marstio olikin päässyt jo unohtumaan [/quote:f77dcafb24]
Olisko ollut viime kesällä, niin kuuntelin tehdastöissä iskelmäradiota, ja siellä soi Marstion näkemys legendaarisesta Muisto vain jää -evergreenistä. Ihan paska versio valitettavasti. [/quote:f77dcafb24]
Marstiolla on kyllä parit hyvät vedot Kaurismäen leffoissa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Marstiolla myös hieno featti Juicen eeppisimmässä kappaleessa. Drinking the booze, we sing The Pieksämäki Railway Station Blues!
Parasta just nyt on Rolling Stonesin 60-luvun loppupuolen ja 70-luvun alun levyt. Hieno rakenne noilla albumeilla, pari eeppistä rokkivetoa ja sitten kokaiinikantria ja tylsänraukeaa bluesmourua. Sopii näihin hitaisiin päiviini kuin nyrkki perseeseen.
Kävin hyllyssä katsomassa. Se on Muukalainen.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Yelle ja Tigarah
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
asa, jackie mclean & flying lotus.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Murmurecordings - I'm Wack
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Yelle
Samaa!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.