You are not logged in.
Tänään meilipoksissain:
Salatut elämät pe 10.10.2008, jakso 1615
Ismo Laitelan (Esko Kovero) legenda saa jälleen jatkoa illan jaksossa, jossa kauppias saa opetuksen kännykän käytössä. Helena on unohtanut puhelimensa kauppaan ja Helenaa kaipaavan Sepon soittaessa Ismo hylkää puhelun. Helenalle Ismo ei kuitenkaan kerro mitään Sepon soitosta puhelinta palauttaessaan, mutta tajuaa pian että kännykän muisti on jäänyt pyyhkimättä
Oon vähän epäammattitaitoinen. .Tarttis tarkistaa että: onko niin, että Ismokin vois olla kiinnostunut Helenasta? Siis Sepon Helenasta? Vai onko Helena edes palannut vielä "ruutuun"? En oo selvillä
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Turhauttaa kun ei ole päässyt katsomaan yhtään jaksoa koko syksyyn.
bzort glorf bööth
[quote:1663d68b43="hrmunoita"]No nytkyllä
http://www.iltalehti.fi/viihde/200812128762702_vi.shtml[/quote:1663d68b43]
Pakko katsoa.
(oisin kyl katton muutenkii... )
Voee kun ennätin mainoksen nähtyäni innostumaan uudesta spin-offista! Ois kyll tullut nero visailuohjelma tolta kaksikolta
bzort glorf bööth
ai tuo oliki jo tänään! oon missannu nuo mainokset joten kiitos tästä infosta
täytyyhän tää nähä
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
täähän on oarasta ikinä
Joko löytyy kymppijuhlista remixejå?
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Kyllähän tuo vähän höräytti kun Kössi Kengurun seikkailuissa joku niistä psykedeelisistä otushahmoista mässäili jossain tivolissa ja veti mm. lettuja ja LUUMUKIISSELIÄ LUUMUKIISSELIÄ
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ismo sano Tsaijaijaijaijaijai
bzort glorf bööth
Ismo sano Tsaijaijaijaijaijai
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
bzort glorf bööth
Sain tänään kutsun Salattujen Elämien 10-v juhliin. En tosin pysty osallistumaan niihin, koska oon tuolloin Vetelissä duunikeikalla. Harmi sinänsä...
Ei helvetti sä jätät tosta vaan näkemättä ja kokematta kaiken sellaisen, mistä tuskin kehtaan edes haaveilla. Anna toi kutsu mulle!
Voin antaakin. Sinne pitää vielä ennakkoilmoittautua meilillä pe 27.2 mennessä, eli jos onnistun toimittamaan kutsun sulle sitä ennen, niin terve menoa. Bileet on 7.3 Crowne Plazassa. Mä en pääse sinne missään tapauksessa, mikä suorastaan vähän vituttaa...
Mahtavaa! oon kyllä perjantaihin asti täällä Lapinjärvellä, mutta eiköhän me jotenkin tää saada hoidettua.
Pistä vaikka privana osoite, niin lähetän sen sulle.
Joka päivä mä päätän, sä voit luottaa hoidan tän, tahdon vielä enemmän.
Hoida homma Tomi, mä hoidan mä hoidan.
Hoida homma Ulvis, mä hoidan mä hoidan.
Hoida homma joo, mä hoidan mä hoidan.
Joka päivä, koko päivä, mä hoidan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
jokos sepon viikset on alkaneet kasvaa takaisin?
Sain tänään kutsun Salattujen Elämien 10-v juhliin. En tosin pysty osallistumaan niihin, koska oon tuolloin Vetelissä duunikeikalla. Harmi sinänsä...
Mäkin sain ton kutsun. Poikkis vilkaisi sitä ja sanoi: "Otat sitten Ulviksen tonne mukaan."
[quote:ff9b8bac19="tomitarmo"]Sain tänään kutsun Salattujen Elämien 10-v juhliin. En tosin pysty osallistumaan niihin, koska oon tuolloin Vetelissä duunikeikalla. Harmi sinänsä...
Mäkin sain ton kutsun. Poikkis vilkaisi sitä ja sanoi: "Otat sitten Ulviksen tonne mukaan." [/quote:ff9b8bac19]
Siellä varmaan tapaatte sit, lähetän mun kutsun Ulvikselle tänään...
ja raporttia tänne sitten ulvis
1700. Kari siirtyy aikuisviihdealalle.
Perjantain jaksoa odotan innolla
bzort glorf bööth
ja raporttia tänne sitten ulvis
hasitan tässä gonzojournalismin uuden vaahtopään, suora jatko-osa tälle. Ulvis, hoida homma kotiin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ulvis hoi! Raporttia bileistä niinku olis jo, vai olitko paikalla? Sama koskee tietysti myös Loorista...
Olin kuumeen kourissa ja jäi elämäni tähtihetki väliin