You are not logged in.
Allenden Chilessä työstettyä viihdyttävää marxilaista tulkintaa Disneystä. Tähän paikkaan loppui "Mikki Hiiren kerhotalon" tsiigaaminen meidän teeveestä, hahah!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Korhosen Lääkäriromaanin aloitin eilen, vaikuttaa ihan tosi mainiolta!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Eri.
Sent from my iPhone 16
matti suurpää - kuljin missä kuljin
Menetetty peli
[quote:798c79f9ab="PrivateJoy"]matti suurpää - kuljin missä kuljin
[/quote:798c79f9ab]
Miks sä tota luet? Vaikka onhan Matti mukava, laitoin joskus sen tietokonetta ja on yhen kaverin vaimon faija.
Lukaisin tuossa nopeata Debbie Curtisin kirjan Ianista. Mikä ero siihen kun luin Elviksen elämäkertaa ja jäi kesken... Jonkun aikaa olen lukenut myös Slaughterhouse 5:ää, mutta mä en ole oikein saanut otetta siitä, oli ehkä suuremmat ennakko-odotukset. Loppuun asti luen, mutta odotan myöskin innolla jonkun uuden kirjan aloittamista.
[quote:c8163f4100="Feggy"][quote:c8163f4100="PrivateJoy"]matti suurpää - kuljin missä kuljin
[/quote:c8163f4100]
Miks sä tota luet? Vaikka onhan Matti mukava, laitoin joskus sen tietokonetta ja on yhen kaverin vaimon faija.[/quote:c8163f4100]
sain joululahjaksi. yleensä tykkään ihmisten muistelma-/päiväkirjoista, esim klingen päiväkirjat on mielestäni jollain kieroutuneella tavalla ihan viihdyttäviä. tää ei nyt oikein lähde, mutta koitan yleensä kahlata loppuun..
Menetetty peli
Korhosen Lääkäriromaanin aloitin eilen, vaikuttaa ihan tosi mainiolta!
Tän luin just tänään aamulla loppuun. Tykkäsin kyl. Osuvampi nimi vois kyl ehkä olla AJOromaani
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
[quote:ba960fc17b="PrivateJoy"][quote:ba960fc17b="Feggy"][quote:ba960fc17b="PrivateJoy"]matti suurpää - kuljin missä kuljin
[/quote:ba960fc17b]
Miks sä tota luet? Vaikka onhan Matti mukava, laitoin joskus sen tietokonetta ja on yhen kaverin vaimon faija.[/quote:ba960fc17b]
sain joululahjaksi. yleensä tykkään ihmisten muistelma-/päiväkirjoista, esim klingen päiväkirjat on mielestäni jollain kieroutuneella tavalla ihan viihdyttäviä. tää ei nyt oikein lähde, mutta koitan yleensä kahlata loppuun..[/quote:ba960fc17b]
Hmmm...luin vain yhtä Klingen päiväkirjaa, kun siinä kehuttiin toimittamaani kirjaa , mutta ehkä vois. Kun olen kerran kätellytkin ukkoa. Mutta niitähän on 23499 kpl.
[quote:9179d8ca3a="Feggy"][quote:9179d8ca3a="PrivateJoy"][quote:9179d8ca3a="Feggy"][quote:9179d8ca3a="PrivateJoy"]matti suurpää - kuljin missä kuljin
[/quote:9179d8ca3a]
Miks sä tota luet? Vaikka onhan Matti mukava, laitoin joskus sen tietokonetta ja on yhen kaverin vaimon faija.[/quote:9179d8ca3a]
sain joululahjaksi. yleensä tykkään ihmisten muistelma-/päiväkirjoista, esim klingen päiväkirjat on mielestäni jollain kieroutuneella tavalla ihan viihdyttäviä. tää ei nyt oikein lähde, mutta koitan yleensä kahlata loppuun..[/quote:9179d8ca3a]
Hmmm...luin vain yhtä Klingen päiväkirjaa, kun siinä kehuttiin toimittamaani kirjaa , mutta ehkä vois. Kun olen kerran kätellytkin ukkoa. Mutta niitähän on 23499 kpl.[/quote:9179d8ca3a]
joo, mutta ne menee aika nopeasti. niissähän on sivut osittain tyhjää täynnä, kun joistain päivistä on lyhyempiä merkintöjä. lisäksi tylsimmät jutut voi hyppiä huoletta ohi.
Menetetty peli
[quote:2e4d1b4526="PrivateJoy"][quote:2e4d1b4526="Feggy"][quote:2e4d1b4526="PrivateJoy"][quote:2e4d1b4526="Feggy"][quote:2e4d1b4526="PrivateJoy"]matti suurpää - kuljin missä kuljin
[/quote:2e4d1b4526]
Miks sä tota luet? Vaikka onhan Matti mukava, laitoin joskus sen tietokonetta ja on yhen kaverin vaimon faija.[/quote:2e4d1b4526]
sain joululahjaksi. yleensä tykkään ihmisten muistelma-/päiväkirjoista, esim klingen päiväkirjat on mielestäni jollain kieroutuneella tavalla ihan viihdyttäviä. tää ei nyt oikein lähde, mutta koitan yleensä kahlata loppuun..[/quote:2e4d1b4526]
Hmmm...luin vain yhtä Klingen päiväkirjaa, kun siinä kehuttiin toimittamaani kirjaa , mutta ehkä vois. Kun olen kerran kätellytkin ukkoa. Mutta niitähän on 23499 kpl.[/quote:2e4d1b4526]
joo, mutta ne menee aika nopeasti. niissähän on sivut osittain tyhjää täynnä, kun joistain päivistä on lyhyempiä merkintöjä. lisäksi tylsimmät jutut voi hyppiä huoletta ohi.[/quote:2e4d1b4526]
No ehkä joskus. Nyt mulla on kyllä perversiona filosofielämänkerrat, joita olen keräillytkin.
August Strindberg - Onnellisten saari ja muita kertomuksia
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jaan Kross: Silmien avaamisen päivä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eilen oli kirjakaupassa vielä liian aikasta, jotta oisin saanu ton
Tiistaina sitten
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pukki toi. Ihan vitun kova
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hannu väisänen - toiset kengät
Menetetty peli
[quote:23f73fedbd="Pope"]
Pukki toi. Ihan vitun kova [/quote:23f73fedbd]
oon lukenu yhen ianilta ja oli kova, täytyy strekata
[quote:8e91492b53="armashenrik"][quote:8e91492b53="Pope"]
Pukki toi. Ihan vitun kova [/quote:8e91492b53]
oon lukenu yhen ianilta ja oli kova, täytyy strekata[/quote:8e91492b53]
Oli kyllä . Mieletön keitos kolmella aikatasolla, telenovelaa ja futebolia, synkeitä jesuiittaveljiä ja amazonin viidakoita, umbandaa ja kvanttifysikkaa, multiversumeita ja capoeiraa... loppuratkaisu ehkä vähän niihkeä niinkuin tällaisissa aina, mutta kokonaisuudelle noin yleensä :peuk::peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kohta on kaikki Joukon kirjat luettu
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Rolf Kullberg - ...ja niin päättyi kulutusjuhla
[quote:4a8d2b7085="risto_m"]Korhosen Lääkäriromaanin aloitin eilen, vaikuttaa ihan tosi mainiolta!
Tän luin just tänään aamulla loppuun. Tykkäsin kyl. Osuvampi nimi vois kyl ehkä olla AJOromaani [/quote:4a8d2b7085]
Mulla olis se eka tossa pinossa odottamassa. Oon kanssa lukenut näitä kotimaisia viime aikoina, niiku Pussikaljaromaanin, joka oli KIELELLISELLÄ tasolla varsin toimiva
edit sekis viesti. Siis eka Korhonen.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Edgar Allan Poe - Arthur Gordon Pymin selonteko
Joululahjaksi sain. Sisältää kännäystä, poikain meriseikkailua hylkeen- ja valaanpyynteineen, merirosvousta, kännäystä, ihmissyöntiä, kännäystä, juonien punomista, kännäystä...= äärimmäisen viihdyttävä ja nopealukuinen kirja. Just parasta.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Pitkästä aikaa on jotain hauskaa luettavana.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Odysseus. Hymm, hymm.
[quote:6208ebcd18="sheino"]
Pitkästä aikaa on jotain hauskaa luettavana.[/quote:6208ebcd18]
Joo, toi on ihan huippu!!