You are not logged in.
[quote:40df28cfa8="risto_m"][quote:40df28cfa8="psykokarkki"]mikäs kokoelma tämä, ja mistä saa? mun heavenly-hankinnat on jotenkin jääneet, yhden vaivaisen levyn (heavenly vs. satan) sain joskus hankittua p.u.n.k. girl ep:n ja space manatee -sinkun ja bis-splitin seuraksi.[/quote:40df28cfa8]
elefantin julkaisema this is heavenly. biisit kahelta ekalta albumilta ja sen ajan seiskoilta:1 I Fell in Love Last Night
2 Our Love Is Heavenly
3 Cool Guitar Boy
4 Shallow
5 It's You
6 So Little Deserve
7 Starshy
8 Tool
9 Different Day
10 C Is the Heavenly Option
11 Sort of Mine
12 P.U.N.K. Girl
13 Hearts & Crosses
14 Atta Girl[/quote:40df28cfa8]
Huh huh, aika tiukka biisilista!En ollut ennen moisesta kokoelmasta kuullutkaan.
pakko ehkä hankkia tämä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Moscow Olympics kuulostaa oikein hyvältä.
![]()
Joskus keväällä ostin Still-seiskan. Ihan jees muttei ehkä kaikkien niiden hehkutusten arvoista kuitenkaan minusta.
[quote:01dc3bf20b="leposi"]All Girl Summer Fun Bandilta uusi levy.
Jee!
http://www.myspace.com/agsfb[/quote:01dc3bf20b]
Myspacessa nyt kuunneltavissa kolme uuden levyn biisiä. Lievä pettymys suunnan vaihdossa ainakin noiden näytteiden perusteella. Paljon suoraviivaisempaa rokkia ja vähemmän poppia. Mutta ei nyt tuomita vielä kokonaan, ennen kuin koko levy on kuunneltu.
pannanpa tännekin, ihan mieletön saitti
[quote:c875fc32d3="lintumies"][quote:c875fc32d3="tomitarmo"]http://www.isolationrecords.co.uk/Creation-01.html
Tämmönen tuli vastaan. Listattuna on ilmeisesti koko Creationin lp/cd-discografia, ja tällä hetkellä on 129 ensimmäisestä Creation-levystä arvostelu, jota lupailevat loppuihinkin.
[/quote:c875fc32d3]
Jee
Yritin laskeskella montako Creation-albumia omistan, mutta menin sekaisin jossain 50:n kohdalla.[/quote:c875fc32d3]
129:stä ensimmäisestä laskeskelin että noin 40 löytyy.
Onko kellään tietoa ton Isolation Recordsin julkaisuista? Vertaavat itseään rohkeasti Creationiin...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
en tiedä isolationista, mutta rohkenen epäillä että vain creation-vaikutteisia mutta ei varmaan järin omaperäisiä artisteja. tai mistäs sitä tietää, mutta.
nopeasti katsellen ainoastaan the loft saa 6 tähteä eli vissiin paras levy ikinä no kieltämättä up the hill and down the slope on aikalailla parasta, mutta enpä edes muita biisejä muista. sen sijaan arvostelija ei tajua feltin the pictorial jackson review'n neroutta, ja haukkuu myös sneetchesiä. mutta ehdottomasti mielenkiintoinen saitti, kiitoksia.
uhkaavat singletkin arvostella lp:iden perään, toivottavasti näin myös käy, usein tällaiset suureelliset urakat kuitenkin hyytyvät eikä päivityksiä koskaan ilmesty.
Lucksmithseiltä näyttäis tulevan uusi levy ensi kuussa.
[quote:f7c330c707]A trip to Tasmania has yielded First Frostthe finest and most dynamic Lucksmiths album to date. Camped out in the wilderness, the band was free to explore and expand the musical palette, and with all four members contributing songs, the end result is a 14-song masterpiece bound to surprise anyone who thought they had The Lucksmiths pegged as sounding too much like The Lucksmiths.
On the album, the bands trademark lyrical hooks shine warmer than ever. Opening cut "The Town and the Hills" sets out some of the albums central themes, examining the distance (geographical and metaphorical) between city and country. Meanwhile, "California in Popular Song" is a sweet slice of sun-kissed pastoral pop that combines sweeping strings, a throaty low-down guitar, some gentle fingerpicking and Tali White's pensive vocal to become your new favorite Lucksmiths song.
Recent live hits, the jangly "Good Light" and the surprisingly glam-rockin' "A Sobering Thought (Just When One Was Needed)"the latter concerning a late-night drunken escapade at a public swimming pool both receive a fine rendering on First Frost. Elsewhere on the album, The Lucksmiths' familiar strum is traded in for brief dalliances with a disorderly fuzz pedal, a choir of misplaced mittens, and a bird that just wants to know why you got drunk. Intrigued?[/quote:f7c330c707]
Miksei täällä mainita mitään Aberdeenista? Eikö kelpaa HÄH? Rakastuin äsken. Junon alesta löytyi näiden kokis "What Do I Wish For Now?" (3,22)!
Miksei täällä mainita mitään Aberdeenista? Eikö kelpaa HÄH? Rakastuin
äsken. Junon alesta löytyi näiden kokis "What Do I Wish For Now?" (3,22)!
Kovin hyvin ei yhtyeen tuotanto ole hallussa, mutta sen perusteella mitä olen kuullut, niin ihan mukavan kuuloista poppia. Ei tosin mahtuisi Sarah Recordsin top 10-bändit listalleni lähellekkään. Mutta pistetääs Byronille ja Franille vielä
Nössöpopparit ei osaa tehdä maailmankiertuetta:
[quote:bf1172aed9]Sadly Cars Can Be Blue have been denied entry to the UK to play their tour. We got this message from Hotpants Romance who had been organising the tour yesterday:
after waiting up all night in anticipation of cars can be blues arrival we got to the airport at 7am to find that they have been detained by customs on suspicion of earning money in the uk. we waited around for hours calling everyone we could think of to try and get the decision overturned, the american embassy, immigration advice, you name it. but unfortunately nothing could be done. they are being deported tomorrow morning. we are so fucking gutted, for the promoters and the cars can be blue fans but mostly for becky and nate ccbb. they are devasted understandably. it was their dream to tour the uk finally and we cant believe this has happened. jesus its not as if they were gonna do anything but possibly break even on petrol and transport. oh man. we are so sad.[/quote:bf1172aed9]
miksei kukaan oo kertonut mulle että shop assistantsien levy on uudelleenjulkaistu?
miksei kukaan oo kertonut mulle että shop assistantsien levy on uudelleenjulkaistu?
Kaikilla on toi jo vinyylinä.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:d9fc5fe2af="psykokarkki"]miksei kukaan oo kertonut mulle että shop assistantsien levy on uudelleenjulkaistu?[/quote:d9fc5fe2af]
Kaikilla on toi jo vinyylinä.
paitsi mulla
mutta neljä seiskaa, kaxi maxia ja yxi flexi toki löytyy
Tarkoitatko tuota 2001 vuoden uusintajulkaisua vai onko taas tullut joku uusi julkaisu? Kelpaisi kyllä tuo levy minullekin.
[quote:5c3485ae78="psykokarkki"]miksei kukaan oo kertonut mulle että shop assistantsien levy on uudelleenjulkaistu?[/quote:5c3485ae78]
Tarkoitatko tuota 2001 vuoden uusintajulkaisua vai onko taas tullut joku uusi julkaisu? Kelpaisi kyllä tuo levy minullekin.
Tuommoinen:
http://www.cherryred.co.uk/cherryred/ar … stants.htm
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:5047a21f03="grasskirt"][quote:5047a21f03="psykokarkki"]miksei kukaan oo kertonut mulle että shop assistantsien levy on uudelleenjulkaistu?[/quote:5047a21f03]
Tarkoitatko tuota 2001 vuoden uusintajulkaisua vai onko taas tullut joku uusi julkaisu? Kelpaisi kyllä tuo levy minullekin.[/quote:5047a21f03]
Tuommoinen:
http://www.cherryred.co.uk/cherryred/ar … stants.htm
Oi, hienoa ja kiitos. Pitää pistää tilaukseen samantien.
Missä pelaa Dolly Mixture -uusintauusintajulkaisu?
Maksan kohta siitä helkkarin cd:stä 100 euroa tai sitten vinyylistä miljoonan. Hermi.
Tääl on käytettyinä kauppojen hyllyissä varmaan kaikki Heavenlyn levyt ja varmaan kaikki muukin tällanen. Mikäs toi Jamo oli toi Milly Doxture, jos vaikka kävelis vastaan t. jotain.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tääl on käytettyinä kauppojen hyllyissä varmaan kaikki Heavenlyn levyt ja varmaan kaikki muukin tällanen. Mikäs toi Jamo oli toi Milly Doxture, jos vaikka kävelis vastaan t. jotain.
Dolly Mixture - Demonstration Tapes. Siitä tehtiin aikoinaan tupla lp ja sitten joskus julkaistiin Saint Etienne -tyypin toimesta uudelleen cd:nä, mutta tuota cd:täkin pitää metsästää aika suuren rahatukun kanssa, joten on aina jäänyt ostamatta, vaikka esim. ebayssä tuota aina vähän väliä näkeekin. Oon kyllä ihan niin sillä asenteella, että kyllä mulla joskus on kaikki mitä nää on julkaissut. Ei niitä edes niin hirveästi ole. Mulla on jo kaksi seiskaa: Everything & More ja Been Teen
En tiä meneeks tää tänne, mutta Anttilasta löytyi kahdesalla eurolla CD86, eli kasaribritti-indietä 48 biisiä.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
En tiä meneeks tää tänne, mutta Anttilasta löytyi kahdesalla eurolla CD86, eli kasaribritti-indietä 48 biisiä.
Sama. Oikein mainio kokis
This must be what jail / I will scratch
[quote:64f98b07cb="nordenstam"]En tiä meneeks tää tänne, mutta Anttilasta löytyi kahdesalla eurolla CD86, eli kasaribritti-indietä 48 biisiä.
[/quote:64f98b07cb]
Sama. Oikein mainio kokis
Jos toi on sen Saint Etienne -tyypin julkasema niin kyllä on muuten loistava kokealma!! Vaikka siinä pari kirjoitusvirhettä onkin.
[quote:f8ea7581a9="DirtyBlueGene"][quote:f8ea7581a9="nordenstam"]En tiä meneeks tää tänne, mutta Anttilasta löytyi kahdesalla eurolla CD86, eli kasaribritti-indietä 48 biisiä.
[/quote:f8ea7581a9]
Sama. Oikein mainio kokis[/quote:f8ea7581a9]
Jos toi on sen Saint Etienne -tyypin julkasema niin kyllä on muuten loistava kokealma!! Vaikka siinä pari kirjoitusvirhettä onkin.
Joo, toi on se Castlen julkaisema kokkari. Itse ostin omani kesällä viidellä eurolla Riverside Recordisista Porvoosta. Jos sielläpäin liikkuu, kannattaa muutenkin käydä tsiigaamassa tota paikkaa. Oon siellä käydessäni joka kerta tehnyt jotain edullisia ja yllättäviäkin löytöjä.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:26f6398c5e="leposi"][quote:26f6398c5e="DirtyBlueGene"][quote:26f6398c5e="nordenstam"]En tiä meneeks tää tänne, mutta Anttilasta löytyi kahdesalla eurolla CD86, eli kasaribritti-indietä 48 biisiä.
[/quote:26f6398c5e]
Sama. Oikein mainio kokis[/quote:26f6398c5e]
[/quote:26f6398c5e]
Joo, toi on se Castlen julkaisema kokkari. Itse ostin omani kesällä viidellä eurolla Riverside Recordisista Porvoosta. Jos sielläpäin liikkuu, kannattaa muutenkin käydä tsiigaamassa tota paikkaa. Oon siellä käydessäni joka kerta tehnyt jotain edullisia ja yllättäviäkin löytöjä.
Joo hain kans tuon Anttilasta, vuoden paras ostos toistaiseksi, hehe.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Eipä tässä sunnuntaina ollut muutakaan tekemistä, niin kehittelin listoja omaksi huvikseni. Sarah Records bändit top 10, olkaatte hyvät:
1. Heavenly
2. Secret Shine
3. Field Mice
4. Another Sunny Day
5. The Hit Parade
6. St. Christopher
7. The Sugargliders
8. Blueboy
9. The Wake
10. The Sea Urchins
Kaksi bändiä olisi kuulunut listalle, Talulah Gosh ja 14 Iced Bears, mutta en tällä kertaa hyväksynyt niitä mukaan listaukseen. Talulah Goshia en sen tähden, että ainut bändin julkaisu levy-yhtiölle on postuumisti julkaistu kokoelma bbc-nauhoituksia. 14 Iced Bears taas on tehnyt aivan loistavia biidejä, mutta levyttänyt Sarahille ainoastaan yhden seiskan. Ei oikeutta listapaikkaan.
Ei näkynyt CD86:ta Oulun Anttilassa. Ei mitenkään yllättävää, mutta paskaa siitä huolimatta.
:center:
No ei se nyt niin hyvä ole vaikkakin kiva olla olemassa hyllyssä.
Juu mutta kun hyvä ja halpa on sellainen yhdistelmä, että mielelläni ostaisin.
Edit: Mutta tottahan se on, että tuskinpa sitä kokoelmaa kovin montaa kertaa tulisi kuunneltua. Hyviä biisejä toki, mutta ennen levyn loppua alkaa jo kyllästyttää.
Olen muuten huono spämmäri, kun olen myöhemmin editoinut jokaista tänään lähettämääni viestiä, enkä lähettänyt täydennyksiä eri viestissä.